Nainen jäi bussin alle Hyvinkäällä

ytucviukbli

Nainen jäi linja-auton alle Hyvinkään keskustassa tänään kello 16 aikaan iltapäivällä.

Hän kuoli välittömästi onnettomuuden seurauksena.

Tapahtumapaikka on lähellä Hyvinkään rautatieasemaa, Hyvinkään musiikkiopiston edessä Rautatienkadulla.

STT:n haastatteleman päivystävän palomestarin mukaan nainen on todennäköisesti ollut ylittämässä suojatietä.

Onnettomuudessa ei loukkaantunut muita. Poliisi tutkii onnettomuuden syytä ja tiedottaa asiasta lisää myöhemmin.

15

710

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suojatiellä

      Ammattiautoilija asialla. Hän hankkii elämänsä elantonon ja pätevyyden ajamalla autoa. Olisi kai itsetuntoakin korottavaa, että edes sen osaisi paremmin kuin amatöörit.
      Missä muussa hän on pätevä? Aivokirurgiassa, matematiikassa tms ? Ajokortti on Suomessa suurimmalla osalla kansaa, mutta harva kuukausipalkalla tappaa suojatiellä.

      • Pplpiookoko

        Ammattikuski - korkeintaan tulee sakot, kun perustelee ettei nähnyt, kuollut kulma tms. Tämä linja on vakiintunut, kun käsitellään kuoleman tuottamuksena. Törkeä kuolemantuottamus ankarampi rangaistus.
        Suomessa on lupa tappaa.


    • GetOnTheBusGus

      Ihmiset kävelevät kyllä minun kokemuksen mukaan niin etteivät paljoa sivuilleen katso. Ei kannata pitää suojatietä itsestään selvyytenä, kuskit ajavat nykyään monesti ylinopeutta, eikä bussi pysähdy heti. Ikävä tapaus kuitenkin :(

    • rweqrwerwerwerw

      Oliko mamukuski?

      • Ylivaan

        Aavikkosaatana ajoi kylmästi eukon yli.


    • liikennevirastoohoi

      Miksi sellaisella autolla saa ajaa, mistä ei näe ulos?

    • luuserivapaa

      Mamut ajavat paremmin kuin elämäänsä kyllästyneet suomalaiset. Mamut ovat tyytyväisiä työhönsä, kun taas suomalaiset tuntevat olevansa epäonnistuneita luusereita ja purkavat psyykkisen ongelmansa muihin tiellä liikkujiin.

      • sillä.lailla.taas.kerran

        Ja taas sain VOK:ssa 20€ AIDSIA


    • realismi

      onko kuskeilla liian tiukat aikataulut nykyään vai mistä johtuu näiden turmien lisääntyminen suomessa?

    • eloonjäänytt

      70 luvun alussa kuoli 3 vrk;ssa - .Jäin 2 kertaa itse lentäen kaaressa toiselle puolelle ajorataa.
      1.n ystäväni näin kuolevan,nuori poika hänkin.
      Meitä samanikäisiä jäi autojen yliajamaksi joka päivä ja aikuisia.
      Kamalaa kohellusta silloin.

      • eloonjäänytt

        plus loukkaantuneet ja vammautuneet.


    • Olik.kuskilla

      turbaani valahtanu silmille, vai kui?!

      • Onk_nakei

        Ai ny vai. Tääl turus. Toist puolt jokkee.


    • OLENSANATONSURU

      WOIMIA OSALLISILLE....................

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1070
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      617
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      48
      526
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      526
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe