Nainen jäi linja-auton alle Hyvinkään keskustassa tänään kello 16 aikaan iltapäivällä.
Hän kuoli välittömästi onnettomuuden seurauksena.
Tapahtumapaikka on lähellä Hyvinkään rautatieasemaa, Hyvinkään musiikkiopiston edessä Rautatienkadulla.
STT:n haastatteleman päivystävän palomestarin mukaan nainen on todennäköisesti ollut ylittämässä suojatietä.
Onnettomuudessa ei loukkaantunut muita. Poliisi tutkii onnettomuuden syytä ja tiedottaa asiasta lisää myöhemmin.
Nainen jäi bussin alle Hyvinkäällä
15
710
Vastaukset
- suojatiellä
Ammattiautoilija asialla. Hän hankkii elämänsä elantonon ja pätevyyden ajamalla autoa. Olisi kai itsetuntoakin korottavaa, että edes sen osaisi paremmin kuin amatöörit.
Missä muussa hän on pätevä? Aivokirurgiassa, matematiikassa tms ? Ajokortti on Suomessa suurimmalla osalla kansaa, mutta harva kuukausipalkalla tappaa suojatiellä.- Pplpiookoko
Ammattikuski - korkeintaan tulee sakot, kun perustelee ettei nähnyt, kuollut kulma tms. Tämä linja on vakiintunut, kun käsitellään kuoleman tuottamuksena. Törkeä kuolemantuottamus ankarampi rangaistus.
Suomessa on lupa tappaa.
- GetOnTheBusGus
Ihmiset kävelevät kyllä minun kokemuksen mukaan niin etteivät paljoa sivuilleen katso. Ei kannata pitää suojatietä itsestään selvyytenä, kuskit ajavat nykyään monesti ylinopeutta, eikä bussi pysähdy heti. Ikävä tapaus kuitenkin :(
- rweqrwerwerwerw
Oliko mamukuski?
- Ylivaan
Aavikkosaatana ajoi kylmästi eukon yli.
- liikennevirastoohoi
Miksi sellaisella autolla saa ajaa, mistä ei näe ulos?
Miksi sellaisella kuorma-autolla saa ajaa mikä ei näe.
http://www.is.fi/kotimaa/art-2000005201948.html
"Kuorma-auto oli kääntynyt eteen eikä ollut huomannut poikaa."
- luuserivapaa
Mamut ajavat paremmin kuin elämäänsä kyllästyneet suomalaiset. Mamut ovat tyytyväisiä työhönsä, kun taas suomalaiset tuntevat olevansa epäonnistuneita luusereita ja purkavat psyykkisen ongelmansa muihin tiellä liikkujiin.
- sillä.lailla.taas.kerran
Ja taas sain VOK:ssa 20€ AIDSIA
- realismi
onko kuskeilla liian tiukat aikataulut nykyään vai mistä johtuu näiden turmien lisääntyminen suomessa?
- eloonjäänytt
70 luvun alussa kuoli 3 vrk;ssa - .Jäin 2 kertaa itse lentäen kaaressa toiselle puolelle ajorataa.
1.n ystäväni näin kuolevan,nuori poika hänkin.
Meitä samanikäisiä jäi autojen yliajamaksi joka päivä ja aikuisia.
Kamalaa kohellusta silloin.- eloonjäänytt
plus loukkaantuneet ja vammautuneet.
- Olik.kuskilla
turbaani valahtanu silmille, vai kui?!
- Onk_nakei
Ai ny vai. Tääl turus. Toist puolt jokkee.
- OLENSANATONSURU
WOIMIA OSALLISILLE....................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221133
- 117995
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97832- 96774
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17637Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa222610- 49559
- 40559
- 25525