Pakko nyt kysyä, että mitä mieltä olette muut?
Mulla perusterve murkkuikäinen. Kaksi viikkoa sit ilmesty kumpaankin korvaan paikallinen (hyvin tarkkarajainen) ihoreaktio. Kumpikin korva muuttui kuumaksi, punaiseksi ja kutisevaksi ja turposi. Siis ulkoisesti. Lääkärissä tulehdusarvot normaalit ja sai antibioottikuurin ja rasvoja. Lääkäri ei osannut sanoa mistä tämä johtui ja mietittiin pitkään voisko olla allerginen jollekin, muttei keksitty että mille muka. Siis korvat ihan symmetrisesti oirehtivat kauttaaltaan tauiksia myöten.
Nyt korvat jo lähes terveet, mutta lapselle tuli viikonloppuna flunssan oireet. Yskää ja nuhaa. Tänään kaula turposi ja leuan alus myös. Puhe ja nieleminen vaikeutui ja kuume nousi, joten mentiin lääkäriin. Lääkärissä todettiin poskiontelontulehdus ja nyt sitten antibioottikuuri siihen. Tulehdusarvot edelleen normaalit. Lääkäri piti outona että poskiontelot olivat yhtäkkiä ihan täynnä märkää, jos oireet alkaneet vasta viikonloppuna. Eihän se mahdotonta silti... Kaulalta tunnusteli että kilpirauhanen olisi suurentunut.
Lääkäri oli mukava ja tutki kaiken kahteen kertaan ja sanoi että nyt aloitetaan poskionteloista tämä hoito, mutta että pitää muuten tarkkailla tilannetta ja ettei hän ainakaan osaa sanoa yhteyttä näiden asioiden välille.
Tiedättekö sen tunteen kun pitäisi nukkua, mutta on huolissaan? :( Mietin voisiko lapsella olla esim. ruusu..? Siis ei vyöruusu, tai ruusufinni. Mutta voiko sekään oikeasti levitä kumpaankin korvaan tasan samaan aikaan..? Ja kai tässä vaiheessa tulehdusarvotkin olisi jo sitten taivaissa? En tietenkään lääkäriltä tätä kysynyt, kun tuossa vasta googlettelin noita oireita. Ei tietenkään pitäisi, mutta käsi pystyyn ne jotka ei sitä tee. :P
Ehkä nyt lohduttaudun sillä, että CRP on normaali.
Lapsen omituiset oireet... iho, korvat, turvotus
yöäiti
0
107
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344511Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092284- 641538
- 571279
- 2611157
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1361124Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k10976Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49876Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast33828Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39790