Nain 1N + 2-4M kerrallaan

MieheniJaYstävienKanssa

Miksi ihmiset tuomitsevat naisen joka miehensä ja 1-3 kaverin kanssa naivat hauskaa pitäen yhteisymmärryksessä?Olemme kimpassa viikonloppuisin ja joskus viikollakin.

30

1494

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MieheniJaYstävienKanssa

      Kaikki ovat sinkkumiehiä ja vapaasta tahdosta mukana.
      Ja myös ystäviämme.

      • MieheniJaYstävienKanssa

        En myöskään harrasta varattuja miehiä.


    • Mäkin olen antanut peppua mun ystävälle ja sen kavereille enkä näe siitä mitään pahaa.

      • MieheniJaYstävienKanssa

        Hienoa sen ei pitäisi loukata ketään jos toiset ovat onnellisia.


    • n38tosityydytetty

      En tiedä kanssa. Minä mieheni anelusta annan sen kaverille. Aluksi olin ihan ehdottomasti ei mutta kun hän jatkoi aneluaan niin lopulta suostuin kokeilemaan. Hän tulee tosi kiimaiseksi kun katselee touhujamme vierestä ja kyselee kaverilta että miltä vaimon pillu tumtuu ? Tulee sitten valmiiksi liukkaalle panemaan ja hokemaan tosi liukkaasta ihanasta pillustani...

      • MieheniJaYstävienKanssa

        Hyvä homma teille.
        Kiva että toimii


      • M42-
        MieheniJaYstävienKanssa kirjoitti:

        Hyvä homma teille.
        Kiva että toimii

        Kumpa sitä itsekin löytäisi omaksi ystäväkseen tämän kaltaisen pariskunnan kuten nämä
        MieheniJaYstävienKanssa ja n38tosityydytetty
        ovat ...


      • M42-
        M42- kirjoitti:

        Kumpa sitä itsekin löytäisi omaksi ystäväkseen tämän kaltaisen pariskunnan kuten nämä
        MieheniJaYstävienKanssa ja n38tosityydytetty
        ovat ...

        Ja tietysti tämä Naitu.Nainen myös...


      • n38tosityydytetty
        MieheniJaYstävienKanssa kirjoitti:

        Hyvä homma teille.
        Kiva että toimii

        On kyllä ihanaa..toki eniten mieheni kanssa kahdestaan. Mutta kivaa piristystä silloin tällöin kolmistaan. Olen miettinyt että olenko alistettu siihen ja se tuntuu hyvältä vai olenko niille kahdelle alistaja,joskus niinkin leikitty. Esim. että kumman kalua ensin kovana saa ekaksi mutta kumpikin aina kovana..Joskus kesken vaihdettu ja jätän mieheni lähes aina viimeiseksi koska hän kiihottuu tosi paljon katselusta. Eikä minua haittaa vaikka hän nimittelee kaverilleen meidänhuoraksi touhjemme aikana..mutuen EI!


    • Naitu.Nainen

      Oli perjantai iltapäivä ja odotimme kaverimme tuloa saunaan ja naimaan minua mieheni kanssa .
      Olimme saunoneet ja naineet koko illan ja nukuimme hieman ja olin mieheni kainalossa ja tunsin kun ystävämme hieroi klitorista ja olin nukkuvinani ja kaverimme alkoi naimaan minua takaapäin.
      Mieheni katsoi minua hymyillen olin kiihkoissani.
      Olen mieheni kainalossa ja kaveri panee takaapäin minä hypähtelin työntöjen voimasta ja tissit pomppivat kun minua pantiin "salaa" mieheni hieroi minua ja painoi vastaan häpykummustani ja kaveri painaa pohjaan asti.
      Saatuani spermat pilluun oli mieheni vuoro panna takaapäin vieraan hieroessa tissejä ja imiessä nännejä.
      Mahtava herätys.
      Onneksi oli vasta lauantai aamu nautintoa kaksi päivää jäljellä.

      • M46v

        Onko mahdollista päästä mukaan?


      • Naitu.Nainen
        M46v kirjoitti:

        Onko mahdollista päästä mukaan?

        Miksikäs ei ollaan avoimia kokeilemaan.


      • N37V

        Mikä sinä luulet olevasi tuomitsemaan muita.
        Olet Älykääpiö idiootti koko tyyppi.
        Luulet liikoja itsestäsi.


    • Tuomari666

      Tällaiset sairaudet vaan pitää tuomita!

      • VaimoTykkää

        Se on kiimaista nautintoa kun nainen uskaltaa antaa pillua kavereille.
        Meillä on vaimo 1N 1-2M kaveria ja minä.
        Meillä on kerrottu tutuille että me naimme vaimoa kimpassa ja välillä on mukana toinenkin nainen ja kaksi miestä hänen kanssaan.
        Naimme silti kaikki kaikkien kanssa (miehet naivat kaikki kumpaakin naista vuorotellen).


      • N27V

        On hieno ele antaa pillua kavereillekin.


    • N39v

      Kyllä kunnioitan ja haluan miehiä jotka naivat minua.
      Tykkään naida kahden miehen kanssa on paras kokoonpano.
      Täytyy myöntää että joskus on kiva heittäytyä ja olla suuremmalle miesporukalle kimppa nainen.

    • vaikkaHetiUudestaan

      Miestäni kiihotti valtavasti kun kävimme ns. tyttöjen reissussa ruotsin laivalla muutama vuosi sitten. Olimme jo menossa nukkumaan kun kaverini tuli hakemaan minut turvakseen tutustuakseen erääseen kiinnostavaan mieheen joka oli peliporukan kanssa viihteellä. Yksi asia johti toiseen ja kohta kolmanteen niinpä olimme kaverini kanssa vierekkäin naitavana jossain sviitissä enkä edes osaa sanoa moniko mies kävi pillussani mutta aamupala ja Tukholma jäi välistä siinä kiimassa... Kotiin tullessani mieheni vain surkutteli kun ei ollut mukana.

    • Kimpassakivaa

      Mitä vikaa siinä on jos nainen munaahaluaa?
      Meillä on vakiintunut porukka neljä miestä ja nuori nainen jota saadaan panna kimpassa tai erikseen. On varmaan vain kateellisia ihmisiä jotka eivät ole koskaan uskaltaneet porukkaam lähtee

    • NainenMiehineen

      Olen samaa mieltä että sellaiset ihmiset valittaa jotka itse ei uskalla antaa naisensa kokeilla mitään uutta.
      Ei siinä ole mitään pahaa jos aviopari haluaa että vaimon kanssa saa naida muutama ystäväkin.
      Meillä naimme kaverien kanssa paljon vaimoani ja kaikki nautimme siitä erittäin paljon.
      Hommatkaa elämä valittajat.
      Me jatketaan kuitenkin naintia 1N 2-4M paras on kuitenkin 1N 2M kerrallaan.

    • PanoPolle

      Naapurissa olisi orihevonen mukaan touhuamaan jos kunnon aisaa tarviit mukaan eikä mitään pienimunasten tuhinaa. Miten olis varmaan vaihdat miehes ja sen kaverit polleen.

    • HyvääSeTekee

      Pillu on käyttöä varten suunniteltu hienoa että jotkut osaa käyttää sitä.

    • xxxxxxxxxxcvb

      Nyfomaaninainen, eli kyltymätön. Nauttiii miesten kulleista. Naisena varmaan mukavaa, saa monenkokoista mulkkua.

    • Nautiskelevat

      Olin kahden miehen naitavana viime yönä ja jatkamme koko viikonlopun nautiskellen.

    • rapumiesp

      Kokemus naisesta joka halusi meidät kolme miestä mukaan ja oma mies katseli kuinka vaimo sai kolmen miehen hyvästä pitoa ja miten nainen oli kiihkeänä ottamassa kaikkien miesten penikset sisään, Eikä siinä tuomittu naista vaan tykättiin parin vapaasta seksistä ja aamulla kiitettiin naista rohkeasta ja antoisasta illasta.

      • ccghhhh

        Sillälailla mittatikku sonnit ja horo kiittää ja pieraisee


    • Nautiskelevat

      Meillä on melko suuri mukana oleva kaveri piiri.
      Naimme minä ja 1-2 kaveria ja mieheni.
      Useimmiten naimme koko yön mutta joskus tulee joku ja käy pikapanolla.

      • KiimainenM29v

        Pääsenkö mukaan?


      • PilluaRiittääKavereille

        Mukaan vaan ryhmässämme on voimaa.


    • Eihän sellaista kukaan tuomitse, ellei ole todella kade :)

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1441
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      940
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe