Hommaalkaa

Tästälähtee

Haloo kaikki runkkarit!
Yksin kotona ja 18cm pitkä kyrpä kuin rautakanki. Pokea tappia ja dildoa ja käsi käymään hitaasti ja ajan kanssa. Kunnes sperma lentää paineella naamalle tai minne nyt lentää sama sille

13

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä minun pitäisi tehdä ,Kouvolassa on joukon parkki. Paikka voisiko joku kertoa missä sillä saisi imua kuulema???

• aitokauha

Lykkää pitkä kauha perseesees kappihomo runkkari buahahaaaa

• Hyväimu

Oot niin kaukana saisit tosi hyvää imua. Ottasin spermat syvälle suuhun ja puristelisin sinut aivan tyhjäksi. Nauttisin lämpimästä paksusta spermasta

• Hyväimu

Sut mä haluan. Roikut täällä paljon oot varmaan hyvä imeen. Saat posket täyteen

• puuhapeter

Ehdin vasta nyt alottaa kangelle liikettä, kiire päivä töissä, mut halut vielä tälle päivää jäljellä.
      Millanen poke panis mehut het juoksemaan ?

• muahaahaa

Ei muuta kun, löylykauhaa persiisiiin... muahahaaaaaa........ Homot kaappirunkkarit

• vaiskooos

Löylyy lisää kauhaan muahaaaaaa

• tätä.tänään

Vitunmoisessa kiimassa, kyrpä saa kyytiä tänään koko päivän.

Onko muita runkkutouhuissa?

• ponnaripoikaaaaa

Aina valmiina vaikka yhet siemenet jo meni pesuhuoneen puolelle

• ponnaripoikaaa

hahhhhaa

• tätä.tänään

Vielä kyrpä jaksaa seisoa, vähän näyttää nätin shmalen pillua niin meinaa räkästä vellit ulos, mutta ei vielä, kyrpä tarvii kunnon runkkua, on sitten mukava hoitaa kun on oikein arka kädelle.

• ponnaripoikaaaaa

Anna vaan seisoa, kyllä se siitä sitten siemenet räkäsee kun ei enää pysy vellit munis .
      Shmale millanen pilu siel varmaan venynyt vitusti

• tätä.tänään

Shemalen pillu parasta mitä mies voi kyrvälleen toivoa, siellä reiässä kyrpä sen kuin kasvaa, ihania ovat.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3159
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3057
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2912
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2594
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2112
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      60
      1667
    7. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1639
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1625
    9. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      24
      1622
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59
      1566
    Aihe