Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hua Hinissä roikkuvia läskivatsoja

zatboxccx

Kuumassa iso maha on aikamoinen ongelma kun hua hinin suomiukon roikkuva maha jättää alleen paljon ihoa ja se hikoilee ja märkii.

Toinen ongelma on että kun muna jää mahan alle kokonaan niin kusi kusella käydessä jää sinne mahan poimuihin ja roiskuu minne sattuu, Tämä aiheuttaa hajuhaitan lisättynä hikolevalla persevaolla,.

Kolmas ongelma kun läskit hua hinin panoreissulla äijät menevät vessaan paskalle, ne juuttuvat vessanpöntöön kiinni.

Neljäs ongelma hua hini läskit eivä mahdu baareissa baarijakkaralle joissa on käsinojat. ne baarit missä ei baarijakkaroissa ole käsinojia läskit varaavat 4 baarijakkaraa että perse mahtiusi niihin

Minulla on uimaallas

Kannattaisiko tehdä asialle jotain??? vaikka laihduttaa hua hinin läskit.

29

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JooNiinRoikkuu

      Eikö tätä cittarimiestä millään saa hoitoon ??????

    • xatbozccx

      Käyn cittdatissa ja lotus tescossa ja tiedän Hua Hinissä yhden paikan mistä saa karjalanpiirakoita. Asun täällä ja on uimaallas kasvatan myös orkideoja. Nyt Iston uimaaltaalla ja juon Remy maritinia resuperse. Käytkö kateeks reppana

    • Tilastoja

      Hua hinissä viihtyvien keskipaino indeksi 138kg.

    • zatboxccx

      Nasalta tuli juuri sähköposti. huomenna DHL tuo paketin, pitää taas hieman käsitellä kuitua niiden 2018 elokuussa lähetettävään sää satelliittiin. Pieni onglema vain on vain vaimoni hiustenkuivaaja on rikki ja moposta bensa loppu täytyy lainata naapurilta hiustenkuivaajaa mutta se on vihainen kun koirani käy paskomassa sen pihalle kun omani on täynnä vesisäiliöitä. Tätyy siis kävellä cittadaan.

    • zatboxccx

      ai niin se unohtui kun saan sähkö postin koneeltani kuuluu pling mites sulla resuperse.

    • zatboxccx

      Huomenna meen bangkokiin ikeasta ostamaan hiustenkuivaajan. hua hinisssä ne on kalliita.

    • zatboxccx
      • 654767567657

        Et ole sieltä terveemmästä päästä reppana...


    • åäöpqazwsx

      Sitä tässä vaan että mikä firma sitä sun uimaallasta käy hoitamassa?????? Eikös se ollut rentokill??? Eli mitäs ötököitä sun uimaaltaassa on?

      • 654767567657

        Mulla oli parvi supi koiria altaassa mutta renttukillin pojat tappoi ne haulikolla ja samalla ampuivat vahingossa meitin koirat ja puutarhurin ja mun kastelukannuakin oli ammuttu ainakin kolmasti. Kävin just uimassa niin ne koirankarvat kutittaa nenää ja kaikkea eivät saaneet siivottua kun niillä alkoi pekkaspäivät just jotka kestää loppiaiseen saakka.


    • zatboxccx

      Sununtaina kävelen rannan päästä päähän. Siinä kohtaa missa kunikashuoneen kesäasunto on kielletty kyllä menemästä mutta näytän lentokapteenin lupakirjaa hydrokopterille ja heilautan 23 senttiä pitkää lildoa niin armeijan kaverit tarjoavat pullon archa olutta ja khrung tupakkia ja päästävät läpi. Siinä sitten lilluttelen hoikalla 139kilon sporttisella vartalolla välillä Ikeasta ostetulla pienellä pyyhkeellä hikeä otsalta ja persvaosta pyyhkiessä. Kuntolu tekee hyvää. Sitten menen uimasltaalle nauttimaan Remy Marinit ellei thaivaimoni 145cm ja 89kg ole taas juottanut niitä rentokillin miehille.

      • NumeroFani

        Ootteko lentäny ikinä kaks päällä sillä hydrokopterilla ja jos ootte, niin mikä on maksimilentokorkeus silloin?


      • NumeroFaniOriginal

        Ei tämä koskaan lopu niin kauan kuin cittarimies on elossa.


      • JäppisenEki
        NumeroFaniOriginal kirjoitti:

        Ei tämä koskaan lopu niin kauan kuin cittarimies on elossa.

        Hauskaa lukea Hua Hinin tapahtumista.


      • vitsitynnyrimies

        Tiedätkö miksi kutsutaan Hua Hinissa vanhan turistirouvan naamaa? -Futikseksi.


      • zatboxccx
        NumeroFani kirjoitti:

        Ootteko lentäny ikinä kaks päällä sillä hydrokopterilla ja jos ootte, niin mikä on maksimilentokorkeus silloin?

        Painan reilut 130 kg niin hydrokopterin lento korkeus on 1026mm maanpinnasta minattuna.


    • zatboxccx

      Kävin juuri syömäsä gourmed annoksen Plu Portin Foot Courtissa 55b maksoi. Minulla on myös uimaalllas ja 20000 levyä joita soitan palstoilla vielä kauaan.

    • zatboxccx

      Minulla ei ole mitään ongelmaa paskamahastani. Päin vastoin, tytöt tykkäävät painaa päänsä minun ihrojeni päälle. Toiset pitävät erityisesti siitä kun saavat etsiä lerppaani kun menen kuselle. Itse en aina löydä lerppaani tarpeeksi nopeasti ja kuset menevät housuun.

    • zatboxccx

      Nyt ymmärrän miksi Hua Hinin leidarit pitävät taskussa suurennuslasia. Jos vaikka rahamies Lerppa tuo NASAn kuitunero sattuisi kohdalle.

      Minulla on muuten kaksi uima-allasta täällä Thaimaassa toinen on jacuzzi. Lerpan jacuzzi toimii hernekeitön syönnin jälkeen pierut tekevät aallot..

      • zatboxccx

        Minäkin olen sijoittanut suurennuslaseja vähän joka puolelle taloa aivan leidareita varten. Olise se aika noloa jos leidari ei löytäisi lerppaani tarpeeksi nopeasti ja kuset menisivät housuun. Jos Jacuzzissa ollessani ja yrittäessä tehdä pieruaaltoja valahtaa löysää paskaa altaaseen kun peräni on väljä. Kiva kylpeä omassa paskassani. Tulee kotoiset olot mieleen.


    • zatboxccx

      Nyt olen thaiaviomiesorginalin kanssa nanalla katsomassa leidareita, jos löytyis vaikka uusi maija.

    • Ampukaa

      Kun kerran osoite tiedossa , niin senkun käy pimpottamassa ovikelloa ja ampumassa päähän. Mikä ihmeen ongelma siinä on.

    • ApuaApua
    • Ampukaa

      Ovikelloa pimpottaessa kannattaa käyttää desinfioituja muovihanskoja DNA jälkien varalta, samoin polttaa vaatteet, kengät, kommandopipo joita käyttänyt ampumisessa ja polttaa auto joka varastettu ja käyttänyt. Tai palkata 14v mopopoikia piripusseineen hölmöilemään ja istumaan toivottavasti hiljaa 10vuodesta se puolikas. Tai vähemmän kun pääsee avolle ym. Asiasta kannattaa myös keskustella kaikilla foorumeilla mieluiten esim. Kirjaston koneella ettei turhia IP osoitteita jää muistiin, tietysti sielläkin on kamerat, jolloin kannattaa käyttää kommandopipoa ja desinfioituja hanskoja, tai 14v piripäitä.

      • KiitosMaijalle

        Kirjoita Maija tänään oikein paljon.
        Teen sitten yhteenvedon illalla mitä kaikkea sinun pienessä päässäsi pyörii.
        Vastaile aivan kaikkiin eilen aktivoituihin niin saadaan kattava potilaskertomus mitä aivosolusi tuottaa.


    • Ampukaa

      Yhteenvedon. Sen kun tulet ampumaan nallin päähän niin voit tutkia niitä aivosoluja sitten mikroskoopilla aivan kaikessa rauhassa loppuelämäsi.

    • ItseniRakasYstävä

      HuaHininYstävät23.9.2017 10:31
      Uusi päivä jälleen menossa ja joku ahkera kynämies on monistanut minun aikoinaan aloittamani lerpanpäivän vieton ja todella vauhdikkaasti, joten osallistun taas talkoisiin saadaksemme tästä palstasta minun palstani, siis......
      Lerpanpäivää lerpan päivää taas vietetään.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe