Netissä on suuri määrä valokuvia amerikkalaisista alastomista kehonrakentajista 40-50-60-70-luvuilta. Kuvat vaikuttavat aika lailla homoeroottisilta. Onko kenelläkään tarkempaa tietoa seuraavista? Mihin alastonkuvia käytettiin? Esittelykansioihin? Kilpailuihin? Julkaistiinko jossain
kehonrakennuslehdissä näitä kuvia? Miesten etupuolelta otetut alastonkuvat olivat kai laittomia
USA:ssa pitkälle 60-luvulle jos oikein tiedän? Kuvat ovat aikaansa nähden aika rohkeitakin. Niissä toisaalta seksuaalisuus ikään kuin poissuljetaan, mutta toisaalta ne ovat mitä seksikkäämpiä.
Homoeroottisuus ikään kuin häivytettiin macholla miehisyydellä. Netissä on aika paljon englanninkielistä tietoa tästä asiasta, mutta jos jollain on enemmän tietoa niin olisi mukava lukea.
Amerikkalaiset vintage kehonrakentajat
Jassukainen
0
244
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195264- 503038
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332822Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312651Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭232039En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111827- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231475Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101448- 971417