Voi paniikki pilaat elämäni....

eikoskaanenaa

Miten päästä eroon kuoleman pelosta ja sairauksien pelosta. ...heti jos vähänkin tulee jotain niin alan googlettamaan että mikäköhän mulla nyt on....Pelko juuri siitä pahimmasta...sit rupean miettimään kaikkea mitä on tulossa jos joudun vaikkapa sairaalaan...siinä yks pelon aihe . Välillä oikeesti kiroan koko tän saamarin sairauden. ..järki sanoo toista mutta mieli tekee tepposia. ..

2

299

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yöllinenteksti

Ite aina kun mun kehossa tapahtuu jokin outo juttu niin ajattelen, että jos jotain sattuu ambulanssi tulee ja pelastaa tilanteen, joten minun ei tarvitse googlata mitään, koska kun googleen kirjoittaa esim. Huimaa niin se huutaa "Aivokasvain!!!!!" Opin ajan kanssa, että tietyistä jutuista ei tapahdu mitään ja että sen kyllä selkeästi huomaa jos jotain on oikeasti vialla. Googlettaa ei saa ellet osaa olla kriittinen. Yksi hyvä tapa on opetella sairauksia yms, vaikka itsenikin kohdalla tulee usein se "tämä sopii minuun", niin ymmärtää, että ei voi olla jotain, koska ei ole kaikkia oireita...

Pitää muistaa, että moniin sairauksiin on parannuskeinoja ja apua saa nopeasti. Olin paikalla kun eräs nainen sai sydänkohtauksen ja hyvin häntä ihmiset auttoivat ja ambulanssi tuli todella nopeasti. Sairaalassa pidetään hyvin huolta. Heräämössäkin minulta tultiin heti kysymään haluanko mehua tai jotain ja onko kylmä... Jos sinne joutuu, on hyvissä käsissä.

Kuoleman pelosta on vaikea päästä eroon. Itsekin aina välillä kamppailen sen kanssa, vaikka tiedän, että näin nuorena kun minä olen kuolee harvoin ihmisiä noin vain ja uskon, että kuolema on vain verho todelliseen elämään. Itseäni kuitenkin lohduttaa se, että kuoleman jälkeen on jotain, en muista sen jälkeen jos en saavuttanut mitään ja muutenkin kun ajattelee, itse se kuoleminen, etenkin jos sydän pysähtyy, happi loppuu... on todella nopeaa. Vähän kuin löisi varpaan tuoliin. Hetken jäätävä kipu, sitten se on ohi, eikä sitä muista tai ajattele. En tiedä oliko apua...

• Rukoiluauttaamyös

Ainoa mikä itsellä on toiminut on ottaa ns kontrolli tilanteesta.
      Ajattelen että jos tähän nyt kuolen, niin sitten kuolen.
      Jos olen "ahtaassa" paikassa mistä on pakko päästä pois, niin ajattelen että onko todellakin parempi olla yksin jos jotain sattuukin oikeasti.
      Paniikkihäiriö pitää vallassaan pelolla..ainoastaan antamalla sen vyöröä ylitsesi ja toteamalla, että tapahtukoon mitä tapahtuu ,voi välttää kohtauksia tai tehdä niistä helpompia.
      Ja jos oikeasti sitten löytyykin joku vakava sairaus, niin ei sekään siitä murehtimalla ja panikoimalla parane.. tämä oli vuosien harjoittelu, mutta nykyään pystyn sentään tekemään normaaleja asioita, enkä pelkää koko ajan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      75
      1759
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      25
      1252
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      34
      1142
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      135
      943
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      836
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      704
    7. Mitä kirjainta kaipaat?

L.
      Ikävä
      77
      662
    8. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      198
      642
    9. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      608
    10. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      581
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      528
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      58
      507
    14. 36
      494
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    16. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      21
      448
    17. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    18. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    19. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe