Vuokra-asunnot Rajakylässä?

dippeliduup

Muutto olisi tässä jonkun kuukauden päässä. Autottomana olen julkisen liikenteen armoilla, joten sen ja vuokratason suhteen Rajakylä taitaa olla se paikka, minne pitää muuttaa. Toppilakin olisi mahdollisuus, mutta Toppila on Toppila. Mitkä talot ovat Rajakylässä rauhallisia ja turvallisia? Yleensä ihmiset haukkuvat Ruiskukkatietä ja Tervakukkatietä, mutta nuo kaksi tietä taitavat juuri olla ne, joilta yleensäkin niitä vuokrakämppiä löytyy. Ei kai jokainen talo noilla teillä voi olla kauhea? Kokemuksia, tarkkoja osoitenumeroita kauheista ja hyvistä taloista?

17

1176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mieti-tarkkaan

      Jos et ole mikään nisti tai hullu, niin muuta jonnekkin muualle. Jätetään Rajakylä em. sekopäille.

    • Mietitodellakintarkkaan

      Älä helv*tissä muuta RAJAKYLÄÄN!
      Toppilaa pidetään suotta huonossa maineessa, alue parantunut vuosien myötä. Tosin parin viime vuoden aikana on tainnut tulla taas laskusuhdanne koska.. no, kaikki tietävät syyt. Mutta todellakin pesee rajakylän mennen tullen, älä edes höpäjä joutavia ettäkö olisi Toppilaa parempi paikka asua.

    • dippeliduup

      Jos on tietoa Toppilan rauhallisista taloista, niin saa tietenkin ehdotella ja kertoa. Toppilassa en ole vielä itse asunut, joten siksi olen vähän kaikkien muiden kuulopuheiden armoilla. Siellä kaverit ovat ottaneet osumaa tiedettävistä syistä. Enpä kyllä koskaan ole asunut millään ns. hyvällä paikalla, Itä-Tuira ja Rajakylä on koettu ennenkin. Silloin Rajakylässä asuessani en vain asunut niissä kerrostaloissa.

      • seko-soentu

        s-alakusen virman taloisa on kuulemma vähä vähä-älystä ölinäsakkia.
        %-]]


      • dippeliduup

        Neljä vai seitsemän kirjainta?


    • RajakyläKarateSchool

      Kaiken perusteella mitä tietoa olen 30 vuoden aikana rajakylästä imenyt, itse siellä asumatta, niin niin isoissa kerrostaloissa asuu paljon ihmisiä, joten siellä täytyy olla paljon monenlaista väkeä... Tuurilla voi toki osua hyvä ja hiljainen asunto ja rappu.

    • Mohammad33

      Mina asua Rajakylä, huva paika asua minä ja minu perhe.

      • Kaalo-

        Hai..mie ja Valto asutaan kans Kuisrukkatiella...Tuula ja Kyösti muttaa kans meilleeeee...


    • muuttuvamaailma

      ei ole rajakylä enää entisellään. maailma muuttuu

    • kaukokaketsu

      Muuta sinäkin Kaukovainiolle eli KAKETSULLE SIELLÖ MIELI LEPÄÄ!!

      • dippeliduup

        Ei oikein onnistu bussiliikenteen takia. Hintatasoltaan Kaukovainio taitaa olla aika lailla sitä samaa Rajakylän ja Toppilan kanssa. Enkä kyllä tiedä enää lainkaan, millainen Kaukovainio on asuinpaikkana, harvoin on ollut puheena. Ehkä se on hyvä, ehkä se on huono. Kai sitä voi joskus miettiä, jos auto tulee käyttöön tai tarve käyttää tiettyä bussia katoaa.


      • Vuorotöissä

        Niin lepäsikin kunnes 2 kerrokseen muutti uudet asukkaat. No eipä öinen meteli ja naapureille huutelu ja seinien sekä katon hakkaus öisin mitenkään minua haittaa koska enhän ole mikään kyttääjä.


    • JohtajaPorras

      Muuta Kastelliin, vai ookko köyhä? Multa löytyy pätäkkää ja mersu.

    • muutavaansinne

      Rajakylä on paljon mainettaan parempi asuinpaikka. Kaupungin omistamat vuokratalot asukkaineen ovat pilanneet mainetta. Omakoti- ja rivitaloalueet ovat Rajakylässä rauhallisia ja edullisia asuinpaikkoja. Muutama Tervakukkatien hörhö on syynä rettelöihin ja rikoksiin.

    • dippeliduup

      Eli ilmeisesti niitä isoja kerrostaloja pitäisi ainakin välttää. Mitään kokemusta niistä Tervakukkakujan kolmikerroksisista?

      • Anonyymi

        Tervakukkakujan talot ovat omistusasuntoja,joten ovat rauhallisia


    • Siivo

      molemmisa paikoissa sosiaalisia ongelmia ja ilmeisesti liikenteen juopporatsioitakin sais pitää non-stoppina, sen verran sekopäitä varsinkin viikoloppusin liikkeellä.
      alueiden vuokrataloista meleko osan ongelma-asukeista voisi asuttaa jonnekin puolivalvottuun kuntouttavan asumisen paikkaan.
      vaan silti, ehkäpä pahinta mainettaan parempia kummminkin.
      =/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1479
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1378
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1350
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1304
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe