S-ryhmä leikkasi rajusti bensiinibonuksia, ja lupasi käyttää näin säästyvän rahan alentamaan tolppahintoja. Mutta näin ei ole käynyt, päinvastoin.
Esimerkiksi viime sunnuntaina sain Jyväskylästä Nesteen asemalta (Palokka) käyttämääni 98-bensaa 1,46 e/l, kun Vaajakosken ABC:lla se muistaakseni oli 1,59 e/l, ja ennen usein edullisella Joutsan ABC:lläkin peräti 1,57 e/l. Tämä ero on kaikkien aikojen ennätysero, yleensä ABC on ollut vain 5 c kalliimpi. Yllättäen myös Heinolan ABC ja muu eteläisempi ABC oli Joutsaa hiukan halvempi, mikä on ollut todella poikkeuksellista.
Kaiken kaikkiaan Joutsan ABC on ollut ainoa järkevä ABC-tankkauspaikka bonusten saajille, mutta se aika näyttää nyt olevan ohi.
Tälläista siis minun matkojen varrella, muilla voi tietysti olla toisin.
ABC-asemien bensan hinta.
1_pöhkö
2
321
Vastaukset
- 98lopetetaan
98 marginaalituote, kohta ei saa enää.
- TisittehäNNN
Bonuksia voisi myös tupakan osalta vähentää ! Tupakan hinta on veroja melkein kokonaan .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733951- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241649
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1191038