Onneksemme Kihniön ei jäänyt nuoria sotalapsosia asumaan. http://www.poliisi.fi/tietoa_poliisista/tiedotteet/1/1/poliisi_on_selvittanyt_alle_16-vuotiaisiin_kohdistuneita_seksuaalirikoksia_joensuussa_59348
Luojalle kiitos kun vastaanottokeskus tyhjeni
13
782
Vastaukset
- kiukuu
Sinähän et näistä asioista tiedä mitään. Sinä vaan paasaat sukulaistesi kanssa samaa
asiaa ja aattelet että vain sinun näköiset saisivat täällä olla.- Samaalaulualaulat
Oot varmaan ruma ku persereikä, sekö aharistaa?
- epäarvoista
Nyt peukut pystyyn, että saadaan terveyskeskusasiat myös järjestykseen ja oma terveyskeskustoiminta takaisin. Nykyinen järjestelmä on hirvittävä, toisia hoidetaan ja toisia ei.
- Näinköon
Saanko arvata? Uskonveljet ja sisaret saavat hoitoa muilla ei niin väliä.
- jassesetä
Eikös niitä tolla pyhänimes oo vaikka kuinka ja paljon!
- Pikanaimiset
http://www.ksml.fi/teemat/sunnuntaisuomalainen/Irakilaiset-naivat-nyt-suomalaisia-–-Laillinen-peruste-oleskeluluvalle/984905 on se kumma, kun noin nopeesti pitää naimisiin mennä. Normaalisti nykyään ei mennä naimisiin ollenkaan, tai korkeintaan 5-10 vuoden yhdessäolon jälkeen mietitään avioliittoa, jos on syntynyt jälkeläisiä.
- Kysympävaa
Tietääkö kukaan, paljonko on paristojen ja kruunukynttilöiden myynti kasvanut, kun lapsoset poistuivat ja mikä on lisääntymiskykyisten ystävättärien raskaustilanne, entä kiinnostaako kuntalaisia suurmoskeija.
- WarttiInsinööri
Pian nähdään syntyykö lapsia ja onko hevoskauppiaan näköisiä, jossakin kylässä laittoivat koko lesta heimon tiineeksi......kylillä puhuvat..joku viha aktikin ollut..
- ahramfillaristi
Yksi pyöräili koivikolle päin tänään iltapäivällä. Näytti kovasti tutulta. Taisi mennä vaimoonsa kattoon.
- Jahmed6
Pyöräilijää ei ole näkynyt hetkiin. Jalkavaimo kyllä lykkii lastenvaunuja yksinään pitkin kylää
- Pianex
Mikä teitä kihniön seurakuntia riivaa!!! Miksi näiden ulkomaanelävien hoivaamiseen poltetaan rahaa ja omat heikot unohdetaan!! Niin myös oma seurakuntani!! Hävetkää!!!
- kyllänyt
Tämä on luojan rakentama tapa kostaa itsekkäille. Muistan kuinka nämä jotka nyt vaativat hoivaan heikkoja olivat itse oikein piruja. Eivät tunteneet minkäänlaista sääliä tai inhimillisyyttä. Joten muistelkaa mitä itse olitte sen saatte nyt kokea.
Kuvittelitte varmaan että muilla ei ole tuntoa ollenkaan ja saa käyttää heikompia
hyväkseen.- Kostajat
Oletko siis sitä mieltä että näitä ulkomaanihmisiä käytetään koston välikappaleena? Mutta eikö oikealla aidolla uskovaisella ole hyvä sydän, johon ei kostoajatukset kuulu? Niin tosiaan, eiväthän nämä lahkolaiset olekkaan oikeita uskovaisia vaan itsekkäitä hyväksikäyttäjiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074768Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744021462- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101088Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11942tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11938Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
- 64876