Kuinkas tässä nyt näin kävi?

onkojälkiviisasta

Eihän sillä isän puuttumisella pitänyt olla mitään väliä.
http://yle.fi/uutiset/3-9597005

Ennen eduskunnan päätöstä vihkiä homot ja lesbot avioon, niin asiantuntijat olivat vakuuttuneita, ettei lapsi tarvitse isää ja äitiä vaan äiti riittää. Nyt sille isälle onkin tarvetta.

12

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten avioliittoon vihkiminen heikentää lapsen asemaa rekisteröityyn parisuhteeseen nähden?

      • ymmärrätkötekstiä

        Jos kaksi akkaa menee "avioon", miten he voivat saada lapsia, ja jos ovat niitä ennen saaneet, eivät voi muuttua heille isäksi. Kaksi miestä ei käsittääkseni voi synnyttää lapsia ja jos voivat, niin heille ei ole äitiä. Lue tuon linkin uutinen nii ymmärrät, mitä puutetta se heijastaa.


      • ymmärrätkötekstiä kirjoitti:

        Jos kaksi akkaa menee "avioon", miten he voivat saada lapsia, ja jos ovat niitä ennen saaneet, eivät voi muuttua heille isäksi. Kaksi miestä ei käsittääkseni voi synnyttää lapsia ja jos voivat, niin heille ei ole äitiä. Lue tuon linkin uutinen nii ymmärrät, mitä puutetta se heijastaa.

        Jos ne kaksi akkaa asuvat rekisteröidyssä parisuhteessa lapsiensa kanssa, niin miten tilanne muuttuu, kun he somivat avioliiton?

        "Lue tuon linkin uutinen nii ymmärrät, mitä puutetta se heijastaa."
        Olen itse jo kuudella vuotta tukihenkilönä kahdelle ennaltaehkäisevän lastensuojelutyön piirissä olevalle lapselle. Luulisin tietäväni, mistä uutisessa on kysymys. Yksinhuoltajaäitien lapsia on Suomessa niin suuri määrä, ettei muutama homoliitto asiaa hetkauta.
        Ja ennen kuin lähdet edes arvailemaan, niin tässä tapauksessa perheensä käytännössä hylännyt lasten isä on vahvasti uskonnollinen. Eikä todellakaan ainoa siinäkään kategoriassa.


    • synnin.olemus

      Se on se evoluutio taas takana tässäkin. Se saa aikaan kaikki luonnottomuudet. Siksi se onkin niin kovin jumalattomien mieleen ja he suhtautuvat siihen suurella kunnioituksella ja ihailulla.

    • Fofom

      Moni hihhuli onkin näemmä ottanut jumalaksensa ateistin, joka on vastuussa kaikista heidän pikku päihinsä kiukuttelua aiheuttavista asioista.

    • Eihän tuo uutisen ukko tuon uutisen lapsen isä ole!

    • ÄpäräKristus

      Eihän Jeesuskaan isää tarvinnut, äiti riitti.

      • on.mulla.nikki

        # Eihän Jeesuskaan isää tarvinnut, äiti riitti. #

        - mee lukemaan Raamattusi ja puhu sitten .
        Kokoajajn Jeesus oli riippuvainen Taivaallisesta Isästä, joka oli ja on oikea Jeesuksen Isä.

        Joh 17:

        11. Ja minä en enää ole maailmassa, mutta he ovat maailmassa, ja minä tulen sinun tykösi. Pyhä Isä, varjele heidät nimessäsi, jonka sinä olet minulle antanut, että he olisivat yhtä niinkuin mekin.

        24. Isä, minä tahdon, että missä minä olen, siellä nekin, jotka sinä olet minulle antanut, olisivat minun kanssani, että he näkisivät minun kirkkauteni, jonka sinä olet minulle antanut,

        Joh 6:
        37. Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos. 38. Sillä minä olen tullut taivaasta, en tekemään omaa tahtoani, vaan hänen tahtonsa, joka on minut lähettänyt. 39. Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä. 40. Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.


      • dfhdhdrhrh
        on.mulla.nikki kirjoitti:

        # Eihän Jeesuskaan isää tarvinnut, äiti riitti. #

        - mee lukemaan Raamattusi ja puhu sitten .
        Kokoajajn Jeesus oli riippuvainen Taivaallisesta Isästä, joka oli ja on oikea Jeesuksen Isä.

        Joh 17:

        11. Ja minä en enää ole maailmassa, mutta he ovat maailmassa, ja minä tulen sinun tykösi. Pyhä Isä, varjele heidät nimessäsi, jonka sinä olet minulle antanut, että he olisivat yhtä niinkuin mekin.

        24. Isä, minä tahdon, että missä minä olen, siellä nekin, jotka sinä olet minulle antanut, olisivat minun kanssani, että he näkisivät minun kirkkauteni, jonka sinä olet minulle antanut,

        Joh 6:
        37. Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos. 38. Sillä minä olen tullut taivaasta, en tekemään omaa tahtoani, vaan hänen tahtonsa, joka on minut lähettänyt. 39. Ja minun lähettäjäni tahto on se, että minä kaikista niistä, jotka hän on minulle antanut, en kadota yhtäkään, vaan herätän heidät viimeisenä päivänä. 40. Sillä minun Isäni tahto on se, että jokaisella, joka näkee Pojan ja uskoo häneen, on iankaikkinen elämä; ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.

        Eikös se Taivaallinen Isä ole uskonnollisesta perspektiivistä läsnä kaikkien elämässä? Mihin lapsi edes tarvitsee maallista isää kun Taivaallinen Isä on olemassa?


      • on.mulla.nikki
        dfhdhdrhrh kirjoitti:

        Eikös se Taivaallinen Isä ole uskonnollisesta perspektiivistä läsnä kaikkien elämässä? Mihin lapsi edes tarvitsee maallista isää kun Taivaallinen Isä on olemassa?

        Isistä Jumala käykin.


    • Ei taida aloittaja olla se penaalin terävin kynä. Paitsi ehkä hihhuleiden keskuudessa mutta se ei tunnetusti paljon vaadi.

    • uskova-urpo

      "Nyt sille isälle onkin tarvetta."

      Isälle on aina käyttöä, sillä lapsen pitää saada säännöllisesti isän kädestä. "Joka vitsaa säästää, se lastaan vihaa", sanotaan oikeaoppisesti Raamatussa. Ja kenelläs sitä fyysistä voimaa ei riittävästi olisi ellei juuri isällä! Pitäähän niitä mattojakin piiskata, että paikat pysyy puhtaina. Sama pätee kakaroihin tai muuten niistä tulee edesvastuuttomia haisevia sontiaisia, jotka sitten aikuisina vain ostiskelevat kaljaa ja katselevat jääkiekkoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      276
      19130
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      85
      3539
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2245
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1946
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1850
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1600
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1352
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1278
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      148
      1158
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe