Ajoi 7v suojatiellä hengiltä vetosi katvealueeseen pääsi pälkähästä ja nyt kaikki suojatiellä jalankulkijoiden päälleajavat vetoavat siihen, eikö ennen täytynt astua ulos autosta varmistamaan ettei kukaan esim ole auton alla takana tai ym.KATVEESSA
suojatieonnettomuudet
4
203
Vastaukset
Kirjoitti nettiin tuohtuneen kirjoituksen vetoaa siihen eikö ennen täydy pysähtyä ja käydä pihalla miettimässä kirjoitus silleen järkevä sisältöpitoinen.
Kieliopin peruisteiden lisäksi linkki johonkin mahdolliseen uutiseen olisi voinut helpottaa ymmärtämistä,- Opeparka
Rätti, ei sinunkaan kielioppi hyvältä näytä...
- sdvsdvvsd
Näkeepä niitä isompiakin, jotka taitavat olla itsetuhoisia, kun lampsitaan suojatien yli senkummemmin varmistamatta, että autoilijat varmasti huomaa ja hidastaa. Vaikka minulla olisikin jalankulkijana etuoikeus mennä suojatien yli, niin sentään tajuan että onnettomuudessa jään silti aina kakkoseksi. Autoilukulttuuri kun ainakin täälläpäin on sellainen, että autot ne pukkaa ensin menemään ja jalankulkija väistää.
- lampsitaansyöksähdetään
"Vaikka minulla olisikin jalankulkijana etuoikeus mennä suojatien yli, niin sentään tajuan että onnettomuudessa jään silti aina kakkoseksi" Voitaisiinko jo jättää tämä perustelu? Tai sitten kaikki liikennsäännöt voidaan korvata yhdellä yleispätevällä, jota Korkein oikeus soveltaa jokaisessa tapauksessa: "Jokainen liikenteessä oleva menee omalla vastuullaan, joten suurinta ja raskainta kannattaa luonnollisesti väistää."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883234Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3212822Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911556Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401282Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621252Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281041- 741000
- 79997
- 117970
- 72924