Höpinäättörini räjähti paineesta.

ruune_

Olen lukemattomia kertoja yrittänyt avausta,mutta pyyhkinyt pois kelvottomana.

Kun ei koskaan osaa mitään kunnollista kirjoittaa, niin hyvä olisi lopettaa.

Poistoista hiukan:

Jossain vaiheissa ihmettelin poistoja ja syitä niihin. Sain jopa vastauksen ihmettelyyni .

Ylläpito poistaa viestejä jos poiston hakija on rekiteröity ja hänen sp-osoitteensa näkyy poistopyynnössä.

Ainakin itselleni on luvattu suorittaa poistoja edllä mainituin perustein. Joku poisto on tehtykin pyynnöstäni tai sitten ei. Muut voinevat kertoa myös kokemuksistaan..

Asia alkaa olla sellainen, että meille kaikille, jotka häthätää olemme yltäneet i'iltämme yli kahdeksankympin. Minäkin tänään, 11.5. täytin aamupäivällä 82 vuotta..

Pitkään olen saanut olla mukana. Kiitos noista ajoista seurassanne. Parempaan en ole pystynyt.

Ruuneperi

8

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minun kyllä täytyy sanoa,että olen poistoja pyytänyt todella harvoin,vaikka H nimittelyjäkin on tuullut
      .Katson,että minä tiedän sen asian kuitenkin paremmin ja jätän kaiken häiriintyneen lääkkeiden ja hoidonpuutteen tiliin.Täydenkuunaika suistaa henkselitlöysällä ihmisten ajatuskyvyn hallitsemattomille sektoreille,sen olen huomannut?
      No meillä on pitkä historia,Sinä poistavana tekijänä ja minä puolustavana tekijänä?

Ruune hyvä! Annetaan niiden kukakukakin oli vuosiensaatossa,jätetään se menneisyys ja eletään tulevaisuutta.
      Me kaikki olemme poistoja muutaman vuoden päästä ja tuhkauurnassamme näkyy vain nimemme,tai hautapaadessamme.
      Eikä kukaan ohikulkija tiedä,että toi oli sillä ja sillä nicillä varustettu palstavahti/kirjoittelija näin ama tänään

• Miksi noin ankara itsellesi ? Onhan itsekritiikki joskus paikallaan, mutta ei koko aloitekykyä tukahduttavana sentään.

Ihan voi nähdä miten aloitus toisensa jälkeen joutuu hylätyksi, kuin rutistuneina paperipalloina roskikseen. Kukapa meistä, tai ystävistämme pystyisi aina olemaan täydellisiä, ja silti heistä pidämme.

Palsta rikastuu mukanaolostasi, ja tarvitseekin sinua,...tyhjältä on tuntunut kun ei nimimerkkiäsi ole näkynyt!

Onnellista syntymäpäivää ruune_ kiva kun olet taas mukana!

PS. Noista poistoista en osaa sanoa muuta, kuin harvoin pyytäessäni P: marin jutuista, ei onnistunut. Pari kertaa oma aloituksen on poistettu, ja olen silloin ymmärtänyt syyn.

• kirjar.vuosien.takaa

Ulkona on sen verran tuulista ja viileää, että sisähommat ovat parempi vaihtoehto.

Kuinka satuinkin palstalle.

En ota muuhun keskusteluun osaa, koska en enää ole aktiivisti palstalla, mutta haluan tervehtiä Sinua, tämän keskustelun aloittaja, koska tunnen Sinut.

Onnea tänään ja jokaisena tulevana päivänäsi!

Ikää ei lasketa vuosissa.
      Elämä on elettyjen päivien virta täynnä kokemuksia.
      Elämän rikkaus ovat muistot.

Terveyttä ja iloa päiviisi Kai.

terveisin Kirjar.

• Paljon onnea syntymäpäiväsankarille. Tässä sitä ollaan kypsässä iässä lähes jokahinen. Kaipailisin siirtymistä 80-palstalle. Sinne voisi kokoontua tämä vähän vanhempi joukko. Siellä on väljää.

• ruuneek

Tuo ajatus ja itse tekokin olisi ollut ajankohtainen itselleni jo vuosia. Monilukuisempi määrä tuttuja täällä alempana on pitänyt pintansa.

Jos syksyn aikana vielä kirjoitan, aloitan 8-kymppisissä.

Kiitos ja hyvää kesää tai ainkin sen aikaa!

• Sorry ruune!
        Onnittelut,vaikka todennäköisesti jälkijunassa!
        Täällä korvessa ei kaikki ole ihan ajantasalla ja
        vjemäriputkikin tukkeutui,mutta tänä aamuna tuli avustava avausorganisaatio paikalle ja niin kaikki toimii taas.
        Uskomatonta,että rasva oli tukkinut sen putken?
        Onneksi se rasva oli siellä viemäriputkissa,eikä minun putkistossani ama

• isoäiti_

Sähköiset onnittelut insinöörille - älä tee vääriä JOHTOpäätöksiä!

Ihmiset tahtovat kaikenlaista
      Vieraita tavaroita vieraista maista
      Pian ovat kaapit täynnä kamaa
      Elämä on kuitenkin yhtä samaa
      Iloon ei tarvitse tavaraa hankkia
      Onneen ei tarvita edes pankkia.

Runoili Uppo-Nalle

• Myöhästyneett onnitteluni ruune alias Ruuneperille 82 vuotis syntymäpäiväsi johdosta.
      Hain googlesta huumoripitoisia värssyjä ja elämänviisauksia tähän höysteeksi:

"Kun ikä kasvaa,
      se aivot rasvaa,
      älyäsi hieroo,
      tyhmyyksiä vieroo.

Joka sanoo että nuoruus on kypsää ikää onnellisempi,
      väittää että näköala tornin juurelta on parempi kuin sen huipulta.

Tilastot osoittavat,
      että mitä enemmän vuosia kertyy,
      sitä kauemmin elät.

Älä hätäile vaikka olet vuoden
      vanhempi….
      Olet nuorempi nyt, kuin koskaan
      enää tulet olemaan!"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      615
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe