Minua kuvattiin sala ja ilmeisesti on kuvat laitettu internetiin tai jonnekin. Naapureiden naamoista voin lukea, että he tietävät kaiken.
Mistä voin etsiä nuo saatanan kuvat.
Valokuvattu rannalla, mistä löydän kuvat?
6
1289
Vastaukset
- miljoonavirne
Julkisella paikalla saa kuvata laillisesti.
- Säännöt
Saa kuvata. Ei saa julkaista ilman lupaa. Etenkään, jos kohde on tunnistettavissa.
- paparazzshit
Aloittajalle:
Jos asia on niikuin kerroit, et mahdollisesti pysty estämään kuvien leviämistä. Ei pysty poliisikaan. Muutama klikkaus, ja kuvat leviävät ympäri maailmaa, ja niitä julkaistaan aina määrävälein. Toi on todella valitettavaa, mutta totta. Mitä niissä kuvissa oli? Ihan pikkuasian vuoksi ei kannata hermostua. - muistikortti
Mulla on noi kuvat. Ei niissä nyt mitään ihmeellistä oo. Oon mä niitä jakanut jos joku haluaa.
- Hakueväät
Jos sinulla olisi itsellä ko. kuva käytössä tai riittävän samanlainen, niin hakuohjelmalla esim. Firefoxiin lisäosa "Copyright Infringement Finder".
Tuolla on helppo katsoa kun "naistenmiehet" ovat laittaneet hoidoistaan kuvia, kuinka ne kaikki löytyy netistä.- Anonyymi
Saa kuvata puskansuojista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195274- 503088
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332822Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺342678Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭232059En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111837- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231485Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101458- 971417