Lisää keikkoja!!!!!!!!!

innokas fani

Miksi ihmeessä Hannan keikkakalenteri näyttää noin tyhjältä?Jos vertaa esim.Anttiin tai Janiin niin heillä näyttäisi olevan paljon enemmän keikkoja buukattuna.Itse kun olen ollut näiden kaikkien keikoilla(k-18 kaikki ja Kemissä) niin voin sanoa että eniten porukkaa oli juuri Hannan keikalla!Joten missä vika,miksei Hannalle saada enempää keikkoja?Tässäkin perheessä olisi heti 3 innokasta keikalle menijää kunhan niitä nyt vain saataisiin vähän enemmän;)

ps.tiedän ettei tämä varmasti ole oikea paikka tilittää asiasta mutta ajattelin vain,että jos edes joku tietäisi:)

5

540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noita

      Keikkoja on ollut kyllä likimain joka viikonloppu ympäri Suomea, sen kertoo jo auton kilometrimittarikin ;) Itse olen nähnyt Hannan keikalla puolen vuoden sisällä 38 kertaa ja tuohon aikaan sisältyy pari 3 viikon keikkataukoakin.

      Täytyyhän Hannan välillä saada levätä ja myös työstää uutta levyä, joten eiköhän noita keikkoja ole tarpeeksi. :)

      Oletkos muuten tarkistanut keikkakalenterin myös Popgramin sivuilta, sillä Hannan omilla sivuilla ei ole kaikkia keikkoja listattuna.

    • fani..

      kyllähän sen tietysti ymmärtää että on muitakin kiireitä,mutta nytkin on saatu odottaa yli puoli vuotta että Hanna tulisi keikkailemaan tänne Pohjois Suomeen.Noh,onneksi nyt on sentään muutama keikka tulossa tänneki päin,kattoo nyt jos pääsis jollekin niistä,vaikka Kemiin tai Leville.Olen myös yrittänyt saada Hannalle keikkaa tänne Rovaniemelle,ihmetyttää kun nuo "Lapin keikat" ovat aina jossain vielä kauempana korvessa,kuten Ruka tai Levi..

      • sieppi

        Varmaan Hanna keskittyy uuden levyn tekoon. Ja minusta kyllä noita keikkoja näyttää olevan ihan kivasti *kattelee keikkalistaa*


    • poikafani

      Joo... Mää oon ollu kans Hannan keikalla ja se oli mahtava!!!! :) Kyllä sillekin tulee viä keikkoja...Toivottavasti... Mut sillä on varmaan nii paljon töitä et se ei kerkee... Missä päin muute asut??

      • masie

        plakkarissa. Ja jos jotkut valittaa, että Hanna ei keikkaille siellä pohjoisessa. Minä taas valitan sitä kun kaikki Hannan keikat ovat nimenomaan siellä pohjoisessa. Ihan muualla kuin täällä pk-seudulla.
        Ei ole niin helppoa lähteä Hannaa katsomaan kun eestakaisiin matkoihin menee lähes koko viikonloppu.
        Mutta heti mennään, jos keikalta selviää kotio Hesarintuloaikaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe