Tuolla tekstillä S-liike NYT mainostaa hotellejaan!? Mainoskuvassa fiinin ruotsalaisherran näköinen tyyppi.
Mitä tuollaisella ruotsittamisella haetaan, kun mainokset ovat kuitenkin suunnattu suomalaisille?
"Herregud, vilken alennus!"????
Sveko-liike
5
81
Vastaukset
- masentavaa
Joidenkin svekomainostajien mielestä on NIIN ylevän hauskaa, kun ihan riikki kehuu jotain suomalaista! Todella masentavia tyyppejä... :-(
- kuninkaammeko
S-liike käyttää myös sinikeltaista kravattia pitävää Kalle Kustaa-kloonia mainoskampanjassaan!
Mihin unohtui "suosi suomalaista"-periaate??? - vadmenardu
Kan du ens försöka länka till det du säger?
Ännu ett av de där inläggen som håller sig till SFPs politik och skallig diskussion om den
- Huomautan
KAIKKI svekoilu Suomessa liittyy RKP-politiikkaan! Tiedät sen hyvin, vaikka esität tyhmää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510232
- 816833
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon434922- 614547
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella714257Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme323829- 472888
- 362665
- 402300
- 2161912