Kesällä olisi tarkoitus käydä länsi naapurissa. Millaisiahan uimarantoja sielä on missä ei vaatteita tarvita?
Rannat Ruotsissa
5
477
Vastaukset
Onkohan niitä sielä?
- Kuukkeloitse
Mites ois kuukkeli ja haulla nudism i sverige?
- Oli-kaamean-tunkkaista
Jormalainen kirjoitti:
Se ei kerro henkilökohtaisia kokemuksia.
Ne henkilökohtaiset kokemukset taas ovat henkilökohtaisia.
Kiinassa satavuotinen muna on suurta herkkua. Alkujaan se valmistui lantakasassa muhimalla pitkän aikaa eli suomeksi sanottuna se mätänemällä kovettui. Sitä suurta herkkua oli salaatissa pieni pala. Kosketin sitä varovasti ja sitten maistoin syömäpuikon päätä. Olin onnellinen, etten maistanut enempää.
Joten kiinalaisten mielipide on: superhyvää. Minä taas en halua enää koskaan moista nähdä.
Mutta tuohan on minun henkilökohtainen mielipiteeni. Kiinalaisilla on oma mielipiteensä. Oli-kaamean-tunkkaista kirjoitti:
Ne henkilökohtaiset kokemukset taas ovat henkilökohtaisia.
Kiinassa satavuotinen muna on suurta herkkua. Alkujaan se valmistui lantakasassa muhimalla pitkän aikaa eli suomeksi sanottuna se mätänemällä kovettui. Sitä suurta herkkua oli salaatissa pieni pala. Kosketin sitä varovasti ja sitten maistoin syömäpuikon päätä. Olin onnellinen, etten maistanut enempää.
Joten kiinalaisten mielipide on: superhyvää. Minä taas en halua enää koskaan moista nähdä.
Mutta tuohan on minun henkilökohtainen mielipiteeni. Kiinalaisilla on oma mielipiteensä.Oletko käynyt kiinassa? Loma vai työreissu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781032
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm89812J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 59738
- 119734
- 109675
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47570
- 18528
Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64502
