Kesällä olisi tarkoitus käydä länsi naapurissa. Millaisiahan uimarantoja sielä on missä ei vaatteita tarvita?
Rannat Ruotsissa
5
477
Vastaukset
Onkohan niitä sielä?
- Kuukkeloitse
Mites ois kuukkeli ja haulla nudism i sverige?
- Oli-kaamean-tunkkaista
Jormalainen kirjoitti:
Se ei kerro henkilökohtaisia kokemuksia.
Ne henkilökohtaiset kokemukset taas ovat henkilökohtaisia.
Kiinassa satavuotinen muna on suurta herkkua. Alkujaan se valmistui lantakasassa muhimalla pitkän aikaa eli suomeksi sanottuna se mätänemällä kovettui. Sitä suurta herkkua oli salaatissa pieni pala. Kosketin sitä varovasti ja sitten maistoin syömäpuikon päätä. Olin onnellinen, etten maistanut enempää.
Joten kiinalaisten mielipide on: superhyvää. Minä taas en halua enää koskaan moista nähdä.
Mutta tuohan on minun henkilökohtainen mielipiteeni. Kiinalaisilla on oma mielipiteensä. Oli-kaamean-tunkkaista kirjoitti:
Ne henkilökohtaiset kokemukset taas ovat henkilökohtaisia.
Kiinassa satavuotinen muna on suurta herkkua. Alkujaan se valmistui lantakasassa muhimalla pitkän aikaa eli suomeksi sanottuna se mätänemällä kovettui. Sitä suurta herkkua oli salaatissa pieni pala. Kosketin sitä varovasti ja sitten maistoin syömäpuikon päätä. Olin onnellinen, etten maistanut enempää.
Joten kiinalaisten mielipide on: superhyvää. Minä taas en halua enää koskaan moista nähdä.
Mutta tuohan on minun henkilökohtainen mielipiteeni. Kiinalaisilla on oma mielipiteensä.Oletko käynyt kiinassa? Loma vai työreissu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841369- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370818- 142769
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76622
- 56604