Kauhutarinoita

kauhun-ystävä

Moi!!😊
Oon menossa tässä lähiaikoina telttailemaan mun frendien kanssa😆
Kaipaisin kauhutarinoita kerrottavaksi pimeään iltaan ja haluaisinkin siis kuulla teidän kaikkein pelottavimmat tarinat kaikesta liittyen murhiin,aaveisiin,spiritismiin yms.
Ja "pelottavia telttaretkitarinoita" ois myös tosikiva kuulla👻
Kauhutarinoita ei koskaan voi olla liikaa,ja uskon että joku muukin tarvitsee jännittäviä tarinoita,tylsiin arkipäiviin.
Mä voin heittää myös ilmoille mun pari tarinaa jotka oon ite kuullu mutta ei mulla niitä oo paljookaan😓

Ei valoja🔥

Opiskelija tuli myöhään illalla kotiin.
Hän oli uupunut pitkästä päivästä.
Kun hän avasi oven,asunnossa ei ollut valoja,ja hän päätti olla herättämättä nukkuvaa kämppistään,eikä laittanut valoja päälle.
Hän meni suoraan nukkumaan.
Aamulla hän löysi kämppiksen olohuoneesta kuolleena,ja seinästä verellä kirjoitetun viestin:"Etkö olekin iloinen,ettet laittanut valoja päälle?

Jenny😼

(äitini on kertonut tämän kaiken minulle)Kun olin kolme vuotias,muutimme maaseututaloon joka oli hyvin vanha.
Sinne muutettuamme aloin usein puhua Jenny nimisestä tytöstä,joka oli kuulemma uusi ystäväni.
Mutta äiti oli varma että olin keksinyt vain mielikuvitusystävän,koska äiti ei koskaan nähnyt Jennyä,vaikka minä sanoin näkeväni.
Kerran olin sanonut äidille: "Jenny haluaa että päästän kissan kellariin leikkimään."
Äiti ei ajatellut enempää,vaan päästi perheemme kissan kellariin.
Mutta kissa ei koskaan tullut takaisin.
Tämän jälkeen äiti pelkäsi kellaria.
Kerran sitten sanoin:"Jenny haluaa,että minä menen kellariin leikkimään."
Äiti kauhistui,ja kielsi jyrkästi minua astumasta edes ensimmäiselle kellariin johtavalle portaalle!!
Tämän jälkeen äiti alkoi tutkia talon historiaa ja sai tietää,että talossa oli ennen asunut perhe,jossa oli seitsemän lasta.
Hän näytti minulle valokuvaa perheestä ja kysyi,pystynkö tunnistamaan ketään kuvan henkilöistä?
Sitten olin osoittanut yhtä kuvan lapsista ja todennut:"Tuo on Jenny!"

3

1250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gaze_from_Abyss

Käytävä

Eräs uupunut matkalainen oli patikkavaelluksella vieraalla seudulla ollessaan onnistunut eksymään reitiltään ja löysi hämärän laskeutuessa itsensä hylätyn kartanon tiluksilta. Koska kartanossa ei asunut ketään, eikä muuta yösijaa ollut tiedossa, päätti matkailija viettää yönsä hylätyn rakennuksen makuukamarissa.
      Kartano oli vielä suhteellisen hyvässä kunnossa ja ainoa asia jonka vieras koki siellä saapumisyönään todella epämiellyttäväksi oli makuuhuonetiloihin vievä yhdyskäytävä, jonka varrella riippuvien lukuisten moutokuvien ilmeissä oli väsyneen matkaajan mielestä jotain epämääräisen kammottavaa ja yön pimeässä käytävän läpi kulkiessaan hänelle tuli värisyttävä tunne, että kuvajaiset tuijottivat häntä. Päästyään makuukamariin väsymys sai hänet kuitenkin unohtamaan aiemman pelkonsa ja nukkumaan rauhallisesti aamuun asti.
      Aamulla herättyään ja tehdessään lähtöä samaisen yhdyskäytävän läpi, joka niin kovasti oli käynyt hänen hermoilleen edellisenä yönä, matkalainen koki kuitenkin järkytyksen, joka sai hänet pakenemaan kartanosta ja sen tiluksilta niin ripeästi, kuin vastalevänneiltä jäseniltään kykeni. Ne, mitä hän yön pimeässä väsyksissään oli pitänyt kehystettyinä muotokuvina, olivatkin päivänvalossa paljastuneet tavallisiksi verhoamattomiksi ikkunoiksi.

Tanssiva tyttö

Mies oli muuttanut uuden työnsä perässä vieraaseen naapurustoon. Ensimmäisenä aamuna töihin kävellessään hän kuuli vanhasta naapuritalosta äänekästä musiikkia ja päätti hetken mielijohteesta tirkistää naapurinsa avaimenreiästä. Hän näki reiästä huoneeseen, jonka keskellä tanssi leninkiin sonnustautunut kalvakka nuori nainen. Sama tilanne toistui seuraavana päivänä; jälleen mies kuuli naapuritalostaan musiikkia ja avaimenreiästä katsoessaan hän näki yksinään huoneessa tanssivan nuoren naisen.
      Kolmantena päivänä musiikin kuullessaan ja avaimenreiästä vilkaistessaan mies ei kuitenkaan enää nähnytkään tyttöä, eikä huonetta, vaan pelkästään jotain heikosti hohtavan punaista. Töissä mies kysyi vanhasta talosta saman kadun varrella asuvalta kollegaltaan, joka tokaisi "Ai se vanha talo, jossa asuu se outo kalpea tyttö, jolla on hohtavan punaiset silmät?"

• EnOoHomo

multa tuli pippeli ulos, mutta mistä?? omg xdddddd

• Anonyymi

Olin kotonani, ja kuulin meidän kellarista kolinaa. Sellaista, kuin peltipurkki tippuisi betonille. Asun vanhassa rintamamiestalossa, ja kellari on taloakin vanhempi. Lähdin alakertaan, ja raotin kellarin ovea. Vastaan tuli tuttu kylmä "henkäys" , kun tuuli kävi kellarissa. Astelin jyrkät portaat ala, ja huomasin, kuinka vanha peltipurkki kieri maassa, kuin sitä olisi vieritetty mäkeä alas. Selitystä ei ole tähäänkään asti löytynyt, ja vanha peltipurkki on muistaakseni vieläkin lattialla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      129
      1528
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1431
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1233
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1169
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      1004
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      981
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      198
      976
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      924
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      840
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      828
    Aihe