Kauhutarinoita

kauhun-ystÀvÀ

Moi!!😊
Oon menossa tĂ€ssĂ€ lĂ€hiaikoina telttailemaan mun frendien kanssa😆
Kaipaisin kauhutarinoita kerrottavaksi pimeÀÀn iltaan ja haluaisinkin siis kuulla teidÀn kaikkein pelottavimmat tarinat kaikesta liittyen murhiin,aaveisiin,spiritismiin yms.
Ja "pelottavia telttaretkitarinoita" ois myös tosikiva kuullađŸ‘»
Kauhutarinoita ei koskaan voi olla liikaa,ja uskon ettÀ joku muukin tarvitsee jÀnnittÀviÀ tarinoita,tylsiin arkipÀiviin.
MĂ€ voin heittÀÀ myös ilmoille mun pari tarinaa jotka oon ite kuullu mutta ei mulla niitĂ€ oo paljookaan😓


Ei valojađŸ”„

Opiskelija tuli myöhÀÀn illalla kotiin.
HÀn oli uupunut pitkÀstÀ pÀivÀstÀ.
Kun hÀn avasi oven,asunnossa ei ollut valoja,ja hÀn pÀÀtti olla herÀttÀmÀttÀ nukkuvaa kÀmppistÀÀn,eikÀ laittanut valoja pÀÀlle.
HĂ€n meni suoraan nukkumaan.
Aamulla hÀn löysi kÀmppiksen olohuoneesta kuolleena,ja seinÀstÀ verellÀ kirjoitetun viestin:"Etkö olekin iloinen,ettet laittanut valoja pÀÀlle?

JennyđŸ˜Œ

(Àitini on kertonut tÀmÀn kaiken minulle)Kun olin kolme vuotias,muutimme maaseututaloon joka oli hyvin vanha.
Sinne muutettuamme aloin usein puhua Jenny nimisestÀ tytöstÀ,joka oli kuulemma uusi ystÀvÀni.
Mutta Àiti oli varma ettÀ olin keksinyt vain mielikuvitusystÀvÀn,koska Àiti ei koskaan nÀhnyt JennyÀ,vaikka minÀ sanoin nÀkevÀni.
Kerran olin sanonut Àidille: "Jenny haluaa ettÀ pÀÀstÀn kissan kellariin leikkimÀÀn."
Äiti ei ajatellut enempÀÀ,vaan pÀÀsti perheemme kissan kellariin.
Mutta kissa ei koskaan tullut takaisin.
TÀmÀn jÀlkeen Àiti pelkÀsi kellaria.
Kerran sitten sanoin:"Jenny haluaa,ettÀ minÀ menen kellariin leikkimÀÀn."
Äiti kauhistui,ja kielsi jyrkĂ€sti minua astumasta edes ensimmĂ€iselle kellariin johtavalle portaalle!!
TÀmÀn jÀlkeen Àiti alkoi tutkia talon historiaa ja sai tietÀÀ,ettÀ talossa oli ennen asunut perhe,jossa oli seitsemÀn lasta.
HÀn nÀytti minulle valokuvaa perheestÀ ja kysyi,pystynkö tunnistamaan ketÀÀn kuvan henkilöistÀ?
Sitten olin osoittanut yhtÀ kuvan lapsista ja todennut:"Tuo on Jenny!"

3

1190

    Vastaukset

    5000
    • Gaze_from_Abyss

      KÀytÀvÀ

      ErÀs uupunut matkalainen oli patikkavaelluksella vieraalla seudulla ollessaan onnistunut eksymÀÀn reitiltÀÀn ja löysi hÀmÀrÀn laskeutuessa itsensÀ hylÀtyn kartanon tiluksilta. Koska kartanossa ei asunut ketÀÀn, eikÀ muuta yösijaa ollut tiedossa, pÀÀtti matkailija viettÀÀ yönsÀ hylÀtyn rakennuksen makuukamarissa.
      Kartano oli vielÀ suhteellisen hyvÀssÀ kunnossa ja ainoa asia jonka vieras koki siellÀ saapumisyönÀÀn todella epÀmiellyttÀvÀksi oli makuuhuonetiloihin vievÀ yhdyskÀytÀvÀ, jonka varrella riippuvien lukuisten moutokuvien ilmeissÀ oli vÀsyneen matkaajan mielestÀ jotain epÀmÀÀrÀisen kammottavaa ja yön pimeÀssÀ kÀytÀvÀn lÀpi kulkiessaan hÀnelle tuli vÀrisyttÀvÀ tunne, ettÀ kuvajaiset tuijottivat hÀntÀ. PÀÀstyÀÀn makuukamariin vÀsymys sai hÀnet kuitenkin unohtamaan aiemman pelkonsa ja nukkumaan rauhallisesti aamuun asti.
      Aamulla herÀttyÀÀn ja tehdessÀÀn lÀhtöÀ samaisen yhdyskÀytÀvÀn lÀpi, joka niin kovasti oli kÀynyt hÀnen hermoilleen edellisenÀ yönÀ, matkalainen koki kuitenkin jÀrkytyksen, joka sai hÀnet pakenemaan kartanosta ja sen tiluksilta niin ripeÀsti, kuin vastalevÀnneiltÀ jÀseniltÀÀn kykeni. Ne, mitÀ hÀn yön pimeÀssÀ vÀsyksissÀÀn oli pitÀnyt kehystettyinÀ muotokuvina, olivatkin pÀivÀnvalossa paljastuneet tavallisiksi verhoamattomiksi ikkunoiksi.


      Tanssiva tyttö

      Mies oli muuttanut uuden työnsÀ perÀssÀ vieraaseen naapurustoon. EnsimmÀisenÀ aamuna töihin kÀvellessÀÀn hÀn kuuli vanhasta naapuritalosta ÀÀnekÀstÀ musiikkia ja pÀÀtti hetken mielijohteesta tirkistÀÀ naapurinsa avaimenreiÀstÀ. HÀn nÀki reiÀstÀ huoneeseen, jonka keskellÀ tanssi leninkiin sonnustautunut kalvakka nuori nainen. Sama tilanne toistui seuraavana pÀivÀnÀ; jÀlleen mies kuuli naapuritalostaan musiikkia ja avaimenreiÀstÀ katsoessaan hÀn nÀki yksinÀÀn huoneessa tanssivan nuoren naisen.
      Kolmantena pÀivÀnÀ musiikin kuullessaan ja avaimenreiÀstÀ vilkaistessaan mies ei kuitenkaan enÀÀ nÀhnytkÀÀn tyttöÀ, eikÀ huonetta, vaan pelkÀstÀÀn jotain heikosti hohtavan punaista. TöissÀ mies kysyi vanhasta talosta saman kadun varrella asuvalta kollegaltaan, joka tokaisi "Ai se vanha talo, jossa asuu se outo kalpea tyttö, jolla on hohtavan punaiset silmÀt?"

    • EnOoHomo

      multa tuli pippeli ulos, mutta mistÀ?? omg xdddddd

    • Anonyymi

      Olin kotonani, ja kuulin meidÀn kellarista kolinaa. Sellaista, kuin peltipurkki tippuisi betonille. Asun vanhassa rintamamiestalossa, ja kellari on taloakin vanhempi. LÀhdin alakertaan, ja raotin kellarin ovea. Vastaan tuli tuttu kylmÀ "henkÀys" , kun tuuli kÀvi kellarissa. Astelin jyrkÀt portaat ala, ja huomasin, kuinka vanha peltipurkki kieri maassa, kuin sitÀ olisi vieritetty mÀkeÀ alas. SelitystÀ ei ole tÀhÀÀnkÀÀn asti löytynyt, ja vanha peltipurkki on muistaakseni vielÀkin lattialla.

    Ketjusta on poistettu 0 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina ÄkkijyrkkĂ€ sai kĂ€skyn lĂ€hteĂ€ pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      TĂ€mĂ€ oli shokkiyllĂ€tys. Oliko tĂ€ssĂ€ kyse tosiaan siitĂ€, ettĂ€ ÄkkijyrkkĂ€ sanoi asioita suoraan vai mistĂ€.... TsemppiĂ€, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltÀ

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      IkÀvÀ
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkÀ haluaisimme saada vastaukset...O
      IkÀvÀ
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessÀ parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia SeinÀjoen konttorin edessÀ tÀnÀÀn. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      SeinÀjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      ettÀ sinulle ei riitÀ yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihÀn se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiÀ jotain tunnisteleikkiÀ?

      TietÀisi ketÀ tÀÀllÀ kÀy kaipaamassa.. kerro jotain mikÀ liittyy sinuun ja hÀneen eikÀ muut tiedÀ. Vastaan itsekin kohta
      IkÀvÀ
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hÀnet? Kuka tietÀÀ asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi nÀin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhÀ kirja kieltÀÀ sopeutumisen vÀÀrÀuskoisten keskuuteen? NÀin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      HÀn varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hÀnelle enemmÀn kuin mielellÀni. Aika on nyt
      IkÀvÀ
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      IkÀvÀ
      16
      1247
    Aihe