Elikä kyseessä suzuki vitara 1.6 8venttiilinen bensa kone , sammui kesken ajon ja ei suostu enää käynnistymään ecun piirilevy tarkastettu ja siellä muutama potikka vaihdettu uuteen vaikka olivatkin mitattuna ehjiä , bensan suodatin oli vanha ja sekin vaihdettu uuteen mutta ei käynnisty, muuten kuin antamalla pienen korkillisen kaasariin/ruiskuun 1 piste ruisku kaasari silloin käy sen aikaa kun bensaa saa . Bensa pumppu antaa kyllä ainetta . Mikä seuraavaksi kannatta tutkia . Kiitos jos joku antaa asiallisia viestejä.
Suzuki vitara ei käynnisty
jonit
3
844
Vastaukset
- putputput
Pakoputki löystynyt hurjassa ajossa!
- jonit
Kiitos vastauksestasi käyn heti tutkimassa putkiston , ja menestystä sinulle autonasentajana sitten kun saat kortin.
- jonit
Vika löytyi kuitenkin ecusta . ei anna suuttimelle virtaa ,pienellä hyppy johdolla akusta ruiskulle toimii hyvin. Kiitos asentajalle "Rempsa " asiantuntija palvelusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741274- 661193
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 62889
- 48824
- 47762
- 40731
- 39698