Olen miettinyt asiaa ja tullut siihen johtopäätökseen, että super tehokas Veikkauksen tietokone etsii salamannopeasti ne numeroyhdistelmät, joissa on VÄHITEN oikeita osumia.
Sen vuoksi veikkaaminen lopetetaan oliko se puoli tuntia ennen arvontaa, jotta tälle haulle jää tarpeeksi aikaa.
Tästä ei ole koskaan puhuttu, mutta asia on näin.
Miksi lotossa on harvoin kaikki numerot oikein
26
419
Vastaukset
- tekoälyinen
Totta on.
- AlgoritmiPelaa
Eiköhän Veikkauksellakin ole tekoälyohjelma valitsemassa numerot, jotta voitot ovat maksimaaliset, kuitenkin niin etteivät pelaajat tule liian epäileviksi.
- persuomalainen
Olipa viisaasti ajateltu. Eiks tuo asia ole ollut sinulle selvä. Minä olen tajunnut asian niin kauan kun olen lotonnut eli loton alkuvuosista lähtien. En muista ihan tarkkaa päivää. Veikkaus on valtiolle rahnaa tuottava yritys (sekä toimitusjohtajalleen) joten yritä sopeutua kohtaloosi.
- KylläSeTeihinPätee
Selitys tietysti puree ihmisiin, joiden matemaattiset kyvyt ovat lahoa kantoakin huonommat.
- VoiTeitäRassukoitaTaas
Heko, heko taas. Setä on kerrankin kiltti teille ja kertoo, että jokainen voi ihan omin kätösin rakentaa itselleen lottoarvontakoneen Excelillä. Siinähän väkerrätte rivejä ja ihmettelette, miten se Excel salamannopeasti välttelee teidän teihtailemia rivejä. Kokeilkaa ja tulkaa sitten uudestaan kertomaan suuresta Excel salaliitosta, Microsoftin toimesta. Juutuubiin hakusanat "Create an Excel Lottery Number Generator" ja siitä lähtee teidänkin ihmeellinen taaperrus tieteen pariin.
- andysalad
paskapuhetta mutta uskon kyllä
- vanha.juttu
Täähän on ollut tiedossa jo vuosia. Ensin valitaan sellaisia rivejä, ettei päävoittoa ole ja nostetaan pottia. Sitten etsitään joku, kenelle voitto halutaan antaa ja painotetaan pallot halutun rivin toteuttamiseksi. Veikkaus on sosialistinen monopoli, joten voidaan olettaa, että ainakaan ilman punikkisukutaustaa ei voittoa voi saavuttaa.
- xcvbdsfg
Kerropa miksi tuollainen "painottaminen" ei toimi?
- SyväHuokausTaas
Mitä te oikein vollotatte ? Pelatkaa jonkun toisen, kuin veikkauksen tarjoamia pelejä. Siinähän pelaat Lottoa jossain EU-maassa, kukaan ei kiellä. Tai lähdette kaikki Las vegasiin ja teistä tulee kaikista multimiljardöörejä, tuleehan.
- jos.toimii
xcvbdsfg kirjoitti:
Kerropa miksi tuollainen "painottaminen" ei toimi?
Miten niin ei toimi?
Lotossa ei ole salaliittoa.
- Vappu1968
Ei ole ollut täysosuma!! Ei koskaan , vain pieniä voittoja.
TÄMÄ ON KAIKKIEN SALALIITTOJEN ÄITI!!
Niin minä mieleni pahoihin.
- SalaliitossaMukana
On salaliitto, päävoitto tärähtää nimittäin minulle tänään. Kandee siis olla mukana tässä salaliitossa, te ette vain ole ja jäätte köyhiksi.
- lotto.on.kusetusta
kyllä lotto on todennäköisesti kusetusta. Kuinka monta kertaa olette kuulleet tarinan "lottovoittajasta", joka on menettänyt kaiken ja on pahoissa veloissa? Ne ovat todennäköisesti keksittyjä tarinoita, joilla rakennetaan myyttiä, että muka kaikilla menee elämä sekaisin ja tuhlaavat heti kaiken, kun yhtäkkiä tulee miljonääriksi. Ei suomalaiset ole sellaisia, vaan yleisesti ottaen vaatimattomia ja tarkkoja rahankäytön suhteen.
- kuinka.helppoa
Ja taas oli pallot painotettu niin, että oikeat numerot osuivat pelaamattomaan riviin?
- ItseSalaliittoTässä
Joo, mä ne kävin painottamassa. Tulee isompi voitto sitten enskerralla minulle, mitään ette mahda. Kuulun salaliittolaisiin. Perjantai iltasin katotaan kuka kavereista voittaa, mainitsinhan jo että kuulun tuohon salaliittoon ? Töitä ei tässä ole enää vuosikymmeniin tarvinut tehdä, riittää kun kavereitten kanssa lähdetään ryyppämään. Voi sitä naurun määrää, jota sinullekin nauretaan.
- ndnsmdmdmz
lotto on suuri salaliitto ja oikeat numerot on päätetty viikkoja ennen arvontaa. esim seuraavan loton oikea rivi on 2, 8, 12, 21, 25, 27, 31
- netissä.opittua
Peliaika päättyy puoli tuntia ennen arvontaa. Sen jälkeen oikea rivi valitaan ja pallot painotetaan eli esimerkiksi vaihdetaan eri painoisia palloja halutun rivin mukaisesti.
Vai oletko joskus päässyt valvomaan ettei lottokonetta säädetä ennen arvontaa? Se olisi helposti järjestettävissä nettikameroiden kautta, mutta sitten tuloksia ei voisi järjestää. - vsdaasdf
riittää että palloissa on sisäinen langattomasti säädettävä painotuskone. Kenenkään ei tarvitse nähdä kun tietokone itse säätää pallot ;)
- Kauno_Moivisto
Lottonumeroissa on illuminaatti numeroita. En anna lisää ilmaisia vihjeiitä. Itse tiedän ennalta oikeat numerot.
- EiMullaMuutaTänään
Salaliitosta tässä terve, te ette voita taaskaan.
- karua.on.elo
Kun siirryin lottoamaan nettiin voitot loppuivat. Ei tosin tule enää voittoja kioskiltakaan enää.
- Finskins
No ei varmaan kun ennen lottonumerot arvottiin käsin rehellisesti, virallisen valvojan läsnäollessa.
- EiMulMuutaTäsäNy
Minulla on tässä kädessäni perunalastu, jopa se ymmärtää matematiikkaa pareemmin kuin Lottosalaliittoteoreetikot
Se on pelkkää tilastomatematiikkaa, että veikkaus jää voitolle.
- lotossa.voittaa.aina
Veikkaushan jäisi aina voitolle vaikka joka kierroksella jaetaan pääpotti. Lotoissa jaetaan aina osuus pelatusta pääomasta. Pelin järjestäj ei voi koskaan jäädä tappiolle vaikka jokainen osuisi oikeisiin numeroihin.
Syy miksei täysiosumia tule aina on se että todennäköisyys sille on pieni, ja sitä vähentää entisestään iso osa pelaajista jotka pelaa samaa riviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 543370
- 382675
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212510- 232438
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1502412- 402381
- 412195
- 281981
- 1081832
- 361805