Tein Expertin verkkokauppaan tilauksen. Kun viikkoon ei kuulunut mitään kyselin perään. Vasta useamman yhteydenoton jälkeen vastattiin, että heillä on ollut ilmoituksessä väärä hinta ja he peruvat tilauksen. Rahojani en ole saanut vieläkään takaisin. Yhteydenottoihin ei vastata. Asiasta on tehty ilmoitus kuluttajaviranomaisille. Josko niille vastattaisiin. En tule ikinä enää ostamaan Expertiltä mitään enkä suosittele kauppaa kenellekkään.
Varokaa Expertin verkkokauppaa
3
151
Vastaukset
- LisätietojaTarvitaan
Ihan tarinan uskottavuuden kannalta, sen voisi kertoa kokonaan, eikä vain mustamaalaamalla experttiä, vailla faktoja, joten:
"Tein Expertin verkkokauppaan tilauksen."
Mitä tilasit ja millä hinnalla, minä päivänä?
"Kun viikkoon ei kuulunut mitään kyselin perään. Vasta useamman yhteydenoton jälkeen vastattiin, että heillä on ollut ilmoituksessä väärä hinta ja he peruvat tilauksen."
Millä metodilla otit yhteyttä expertin asiakaspalveluun, jopa useamman kerran?
"Rahojani en ole saanut vieläkään takaisin."
Montako päivää olet odottanut rahojasi takaisin?
"Yhteydenottoihin ei vastata."
Miten koetat ottaa yhteyttä expertin asiakaspalveluun? - Experttiläänen
Moikka viestiketjun aloittaja. Haluaisin kuulla tarkemmin ihan mielenkiinnosta? Kertoisitko??
- Nopeata.ja.tehokasta
Vältä Expertin verkkokauppaa ja osta myymälästä. Näin minäkin tein ja tilasin pakastimen. Minulle tuotiin viiden päivän odottelun jälkeen jääkaappi. Ei hätää. Se vaihdettiin veloituksetta pakastimeksi viikon odotusajalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013