Etiäisiä pukkaa ja pukkaa vaan

FromThatPlace

Sain taas etiäisen. Kuvailen kaiken nyt niin tarkkaan kuin kykenen.
Oli kylmä toukokuinen kevätpäivä. Aurinko oli laskeutumassa loisteliaasti metsän reunan taakse ja vastakaadettu mäntymetsä tuoksui voimakkaasti. Istuskelin reppujakkaralla mukavasti ja join teetä. Olin ylhäällä paikassa josta näki pitkälle, mutta itse olin sekä tuulen, että näön suojassa. Istahdin siihen auringonlaskusta ja teestä nauttimaan, koska olin käynyt kävelyllä ja paikasta näki hyvin isolle tielle aurinkoiseen maisemaan ja kuuntelin lähistöllä metsässä riehuvaa nuorisojoukkoa joista jokainen oli sekä kovassa humalassa, että mopolla liikkeellä. Auton olin jättänyt vähän matkan päähän, eri suuntaan kuin missä nuorisojoukko mekasti. Viimeisiä hörppyjä teetä juodessani "tunsin" ikään kuin "kylmähkön" ilmapiirin asettuvan sinne missä autoni oli, ja siinä samassa tiesin että olinpaikkani, tai autoni paikka, ei säilyisi enää kauaa vain omana tietonani... Olin aikonut lepäillä siinä ehkä vielä hetken pidempäänkin, mutta kuin tahtomattani, käänsin jakkarepun selkänojan alas, pistin termospullon reppuun, heitin repun olalle ja lähdin kävelemään kohti autoani. Matkalla aloin kuulla crossipyörän ääntä isolta tieltä ja kun olin kääntämässä autoani niin motoristi ajoikin seisoaltaan viereisen mäen yli juurikin sinne syvänteeseen, missä kääntelin autoa. Tässä tapauksessa ei ole kuitenkaan enää monen tällaisen kokemuksen jälkeen enää mitään mitä en ymmärtäisi...

Mitä ennustajiin tulee, niin en usko yhteenkään, joka rahaa pyytää tai TV:ssä esiintyy, tai kortteja katsoo. Pelkkää viihdettä. Tyhmiltä rahat pois!

7

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

      EIKÖ SULLA OLE PAREMPAA TEKEMISTÄ KUN KIRJOITELLA TYHMIÄ JUTTUJASI?

    • eitottavie

      tää tyyppi on joku tarinatoukka, tuossa ei ole mitään mikä viittaisi etiäiseen. mutta voisit alkaa kirjoittamaan kirjoja

      • surrurruur

        Millainen on mielestäsi oikea etiäinen? Millä yksityiskohdilla se määritetään? Mitä merkitystä sillä olisi?


    • itseenolenähnyt

      Mun mielestä tuo juttu oli mielenkiintoinen ja lukisin mielelläni lisääkin aloittajan kokemuksia etiäisistä.

      • HyätyHaitta

        Toinen "etiäinen": Talvella olin illalla kotona ja makoilin sängyllä, en voinut erityisen hyvin. Yhtäkkiä näin ikään kuin tunnelista sisareni asunnon ulkoeteiseen. Hänen talossaan on kaksi ulkoeteistä ja tämä oli se vähemmän käytetty. Jotenkin koin samalla hetkellä että hän olisi avun tarpeessa. Mietin mitä tuommoinen näky eteiseen voisi tarkoittaa... Lähdin ajelemaan autolla siihen suuntaan missä hän asuu, koska ei ollut muutakaan tekemistä, eikä nukuttanut. En kuitenkaan mennyt käymään kylässä tai soittanut tämän epäselvän kokemuksen 8) perusteella, koska oli aika myöhäkin. Kävin jossain muualla ja menin takaisin kotiin. Seuraavana päivänä näin Facebookissa että hän oli tehnyt päivityksen illalla että oli ollut pakkasessa pihalla käymässä sisävaatteissana ja ulko-ovi oli mennyt selän takana lukkoon ja oli pitänyt vara-avain noutaa. Kävin myöhemmin kylässä ja hän sanoi siitä ja oli juurikin näkemäni eteisen ulkoovi. :DDDDDDD


      • itseenolenähnyt
        HyätyHaitta kirjoitti:

        Toinen "etiäinen": Talvella olin illalla kotona ja makoilin sängyllä, en voinut erityisen hyvin. Yhtäkkiä näin ikään kuin tunnelista sisareni asunnon ulkoeteiseen. Hänen talossaan on kaksi ulkoeteistä ja tämä oli se vähemmän käytetty. Jotenkin koin samalla hetkellä että hän olisi avun tarpeessa. Mietin mitä tuommoinen näky eteiseen voisi tarkoittaa... Lähdin ajelemaan autolla siihen suuntaan missä hän asuu, koska ei ollut muutakaan tekemistä, eikä nukuttanut. En kuitenkaan mennyt käymään kylässä tai soittanut tämän epäselvän kokemuksen 8) perusteella, koska oli aika myöhäkin. Kävin jossain muualla ja menin takaisin kotiin. Seuraavana päivänä näin Facebookissa että hän oli tehnyt päivityksen illalla että oli ollut pakkasessa pihalla käymässä sisävaatteissana ja ulko-ovi oli mennyt selän takana lukkoon ja oli pitänyt vara-avain noutaa. Kävin myöhemmin kylässä ja hän sanoi siitä ja oli juurikin näkemäni eteisen ulkoovi. :DDDDDDD

        Siksi varmaan sinulle tulikin tunne, että et voi hyvin koska jotenkin sait "tiedon" siskosi ahdingosta!


      • VastaajaAloittaja

        Ei kun olin valmiiksi kipeä muista syistä. Mutta sellainen tieto ahdingosta tuli myös sillä hetkellä kyllä. aika ei välttämättä täsmää näyn kanssa. Vuosia sitten tulin myös tietoiseksi kerran hänen ahdingostaan ja hän oli vain vähän eksynyt pyörällä silloin. En muutenkaan tapaa häntä kuin ehkä 4 kertaa vuodessa nykyisin. Jos kokee jotain etiäisiä niin pitää olla tarkka ettei ne ole vain omista peloista johtuvia projektioita. Esim. Että kuvittelee että joku tietty tahtoo itselle pahaa, mutta se on vain oman pelon synnyttämä mielikuva. Jos omalla tahdonvoimalla yrittää niin näkee vain omia toiveitaan ja pelkojaan. Yleensä pelkojaan. Erillinen tulee itsestään, kuin kaikki muukin maailmassa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1669
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1518
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1159
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1114
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1092
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      6
      1002
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    8. 6
      960
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      2
      960
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      954
    Aihe