Onks tiatoo, miten Sepin alalinjalla menee? Asiantuntevan ekonomin järjestämään isomman paketin kimppaankin on päässyt mukaan. Koko omaisuus kannatti myydä ja sioittaa OneCoiniin; SaunaSepon kimpassa lyödään köyhyyttä korville!
Ettei vaan kävis niin, että äkkirikastumisen sijaan rujahtaa kaikilla paskat housuun.
Seppo Metsälän alalinja?
9
253
Vastaukset
- Sponkimppa
Seppo yritti saada sen yli 200 000 euron paketin kokoon. Otin häneen yhteyttä ja tein hänen internet-sivuilla olevan hakemuksen päästä mukaan 10 % osuudella. Kritisoin kimppasopimusta, missä Seppo olisi ollut yksin OneCoin-tilin haltija. Tämän jälkeen ei Seposta kuulunut.
Luulen, että Seppo keräsi tyhmien rahat pois ja pisti ne omaan taskuun. Voin olla väärässäkin ;)- Poraa-itseksesi
Sorruit onecoiniin....poraa vaan...Tyhmä olit
- splittaaaaaa
Poraa-itseksesi kirjoitti:
Sorruit onecoiniin....poraa vaan...Tyhmä olit
Älä vikise...splittaa...splittaa
- Puupäitä-taas-viedäänn
Äläs nut ala poraaamaan, sait koulutusta "miten puupäitä vietiin" kuin pässiä teuraalle
Ei oo saunaseposta kuulunut aikoihin. Eikä liiemmin hänen kavereistaan Pertti "perse" Hautalasta ja Timo "liima" Liimataisesta. Ovat vissiin pitäneet hiljaiseloa. Näillä hepuilla ei missään nimessä ole niin paljon massia että voisivat kokonaan vaihtaa maisemaa. Välimallin tunkittajia ovat nämä heppuset
RUJAHAHARUJAHAHARUJAHAHAHAAAA
Poijjaat!! Taasen!- abbacd
Myös Vljo "Autobonusmies" Mikkonen kuului samaan remmiin. Rahaa on varmaan niin perkeleesti, ettei paskalle taivu! :D
- EMpapat
Emgoldex-papat vauhdissa 2014, Sepin ala-tai ylälinjaa:
https://www.youtube.com/watch?v=jCHFzgRSXvg
https://www.youtube.com/watch?v=qy3K3l91yu4 - Röööh--rööh
Rööööööööööööh
- Haulikko-ja-tokenit
Älä poraa...tällä siatilla...Osta haulikko...ja......
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943602
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli452972Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.762433- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512311Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172287Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202177Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212173- 1172138
- 642020