Areenassa on sarja nimeltä rakastuin mä luuseriin ja sitä katsellessa muistin toisen saman kaltaisia ohjelman jota olen koittanut etsiä mutta en muista ohjelman nimeä eli tietääkö kukaan sellaista sarjaa tai elokuvaa jossa suosittu tyttö rakastuu nörtti poikaan ja stailaa sen mieleisekseen että kehtaa kulkea sen kanssa? Muistaakseni oli suomalainen ohjelma mutta saatto olla ulkomaalainenkin ja voi olla että sekoita 2 leffaa mutta ohjelman lopussa kävi niin että liikkui huhuja että tyttö olisi raskaana niin poika meinasi myydä Aku ankka lehtensä saadakseen rahaa vauvan elättämiseen.
Mikä leffa/sarja
3
1166
Vastaukset
- JSSV
Eikö kukaan tiiä?
- jaakkotapani
Rakastuin mä luuseriin on vuonna 2004 kuvattu lukiomaailmaan sijoittuva suomalainen nuorten draamasarja, jonka päähenkilöitä ovat Iina (Sara Melleri) ja Hemmo (Lasse Poser). Sarja esitettiin Yle TV2:lla vuosina 2005–2006. Sarjan on ohjannut JP Siili.[1]
Iina on koulunsa kauneimpia, rikkaimpia ja suosituimpia tyttöjä eli kuuluu lukion ”yläluokkaan”. Hemmo puolestaan on ”luuseri”, erittäin hyvin koulussa menestyvä ja huoliteltua kieltä puhuva nörtti, joka kuuluu ”alaluokkaan”. Hemmo opettaa Iinalle ruotsia tämän heikon menestyksen vuoksi. Iina rakastuu Helenan (Helena Rängman) entiseen poikaystävään, parhaillaan asepalvelusta suorittavaan Makeen (Panu Mikkola), joka alkaa vähitellen heilua vanhan ja uuden suhteensa välillä. Samaan aikaan Iina alkaa kiinnostua Hemmosta, ja kun Make saa tämän selville, hän suuttuu Hemmolle.
Sarjan tunnuskappale on Nylon Beatin ”Rakastuin mä looseriin”.
Rooleissa
Sara Melleri … Iina
Lasse Poser … Hemmo
Hanna Juvonen … Outi
Panu Mikkola … Make
Helena Rängman … Helena
Kaija Kaikkonen … Iinan äiti
Aimo Räsänen … Iinan isä - Kuulostaisi
Oliskohan Can´t buy me love?
https://www.youtube.com/watch?v=hwWpaAWg6MM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2144390
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.262670Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1062275Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341900- 1841656
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut291592Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111313Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211256- 391212
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1381204