Ostin Garmin Nav 40 autonavigaattorin ja siihen lisävarusteena langattoman BC-30 peruutuskameran. Otin virran tup,sytyttimestä, ja valitsin asetuksista peruutuskameran, mutta ei tule kuvaa näytölle. Kenelläkään kokemusta vastaavanlaisesta yhdistelmästä?
langaton peruutuskamera
4
2191
Vastaukset
- käyttöohjeesta-luettua
Käytitkö kameran mukana tullutta tupakansytytinpistoketta ja virtajohtoa? Kameran vastaanotin on siinä johdossa.
Kameran lähetin kannattaa sijoittaa mahdollisimman lähelle vastaanotinta ja huolehtia, että välissä ei ole metallia, sillä se estää radioaaltojen etenemisen. Välissä oleva lasi tai muovi ei haittaa, kunhan se ei ole lämpölasia.- eiymmärräei
Paketin mukana tulee vain kamera, lähetin ja näyttö (navi). Eikö lähettimen pitäisi "keskustella" suoraan näytön kanssa, jossa vastaanotin? Otin virran tavallisesta tup.sytyttimeen tulevasta virtajohdosta.
- käyttöohjeesta-luettua
eiymmärräei kirjoitti:
Paketin mukana tulee vain kamera, lähetin ja näyttö (navi). Eikö lähettimen pitäisi "keskustella" suoraan näytön kanssa, jossa vastaanotin? Otin virran tavallisesta tup.sytyttimeen tulevasta virtajohdosta.
En tiedä. Luen vain netistä löytyviä käyttöohjeita. Oletko varma, että näytössä on vastaanotin? Saako kamera virtaa?
Kameran mukana pitäisi tulla kaksi virtajohtoa, ensimmäisessä on lähetin ja se kytketään kameraan, toisessa on vastaanotin ja se kytketään naviin. - eiymmärräei
Kiitos aktiivisuudestasi ja auttamishalusta. Kyllä se varmaan vaatii vielä yhden piuhan lisää. Navissa ei sitten luultavasti ole vastaanotinta, joten täytynee tilata vielä johto, jossa on samalla vastaanotin ja navin virtajohto. Kamera ja lähetinhän saavat virtaa normaalista tup.syt. johdosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831449Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78791