Kenekään kanssa en ikinä seksiin ole päässyt :( joten..Haluaisiko joku..Pimppiä? Olen kokematon 23 vuotias😳 joten pyydän hellyyttä ja kiusoittelua
Pimpin haluajat hoi
10
338
Vastaukset
- ellefson
Sopisit just miun hakuun. nuolemista joka asennossa yms...,vaimitä haluaisit? t.m48
- Mikaeli44
Mmajava kirjoitti:
Olen hyvin kokematon
Mielelläni opastaisin sinua seksin saloihin! Todella kiinnostaa tutustua sinuun......ja pimppiisi aivan erityisesti ;) Pimppisi nuoleminen kiihottaa minua..... Ja takaan, että myös sinua! Mistä päin olet? T. M45
Heippa missä päin olet.
- reraveen
No tottakai,3kk selibaattikin on miehelle koettelemus.
- Paksuterska
Kiusoittelisin ensin pillunhuuliasi hitaasti terskan kärjelläni. Pikkuhiljaa sinun alkaessasi olemaan aivan märkä, alkaisin työntymään sinun pilluusi takaapäin. Lopulta työntelisin todella syvälle sinun huutaessasi orgasmiesi kourissa. Kun olisit aivan voipunut, minä laukeaisin pakaroillesi ja selällesi.
Lopuksi menisimme yhdessä suihkuun, sinun ollessasi läpimärkä valtavasta sperma määrästä. Näin sinusta tulisi nainen, etkä oikein edes malttaisi odottaa uutta kierrosta, niin uutta ja hyvää tuo äskeinen teki pillullesi, että et vastaavaa ole ikinä kokenut, ainoastaan omin sormin annettuja pikaisia pikkuorgasmeja. KKM51 (kaiken kokenut mies.) Saamasi pitäisi vaikka heti, mutta kun olen jo ehtinyt ihastua.
Saamasi pitäisi vaikka heti, mutta kun olen jo ehtinyt ihastua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1193694Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai242750Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso72395Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1242316Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani82054- 371637
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es581076Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t36990Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 75974Miten voitkin olla aina niin fiksu
...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä48908