Kenekään kanssa en ikinä seksiin ole päässyt :( joten..Haluaisiko joku..Pimppiä? Olen kokematon 23 vuotias😳 joten pyydän hellyyttä ja kiusoittelua
Vastaukset 10
- ellefson
Sopisit just miun hakuun. nuolemista joka asennossa yms...,vaimitä haluaisit? t.m48
- Mikaeli44
Mmajava kirjoitti:
Olen hyvin kokematon
Mielelläni opastaisin sinua seksin saloihin! Todella kiinnostaa tutustua sinuun......ja pimppiisi aivan erityisesti ;) Pimppisi nuoleminen kiihottaa minua..... Ja takaan, että myös sinua! Mistä päin olet? T. M45
Heippa missä päin olet.
- reraveen
No tottakai,3kk selibaattikin on miehelle koettelemus.
- Paksuterska
Kiusoittelisin ensin pillunhuuliasi hitaasti terskan kärjelläni. Pikkuhiljaa sinun alkaessasi olemaan aivan märkä, alkaisin työntymään sinun pilluusi takaapäin. Lopulta työntelisin todella syvälle sinun huutaessasi orgasmiesi kourissa. Kun olisit aivan voipunut, minä laukeaisin pakaroillesi ja selällesi.
Lopuksi menisimme yhdessä suihkuun, sinun ollessasi läpimärkä valtavasta sperma määrästä. Näin sinusta tulisi nainen, etkä oikein edes malttaisi odottaa uutta kierrosta, niin uutta ja hyvää tuo äskeinen teki pillullesi, että et vastaavaa ole ikinä kokenut, ainoastaan omin sormin annettuja pikaisia pikkuorgasmeja. KKM51 (kaiken kokenut mies.) Saamasi pitäisi vaikka heti, mutta kun olen jo ehtinyt ihastua.
Saamasi pitäisi vaikka heti, mutta kun olen jo ehtinyt ihastua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4011683- 1451091
- 871055
- 661046
- 92950
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku139780- 94731
- 45691
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50669En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57634