Äiti älä lyö

isistäparhain

alakoulu ikäinen poika näkee painajaisia,onnekso kunnollinnen isä hoitaa ja rakastaa

17

429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lyömisestä ei koskaan seuraa mitään hyvää. Lapsi tarvitsee hellyyttä ja huolenpitoa! Lapselle pitää opettaa, mikä on oikein ja mikä väärin. Puhumalla asiat ratkaistaan oikealla tavalla. Lapselle tulee opettaa - kädestä pitäen - asiat, joita hän tarvitsee elämänsä taipaleella. Avoimuus on tärkeintä puhuttaessa mm. rahankäytöstä tai seksuaalisuudesta.

      Hyvää äitienpäivää meille kaikille äideille!

      • aino.äitinä

        Rouvalla ei ollut kykyä mihinkään mainitsemistaan ja siksi häneltä
        otettiin lapset huostaan.


      • aino.äitinä kirjoitti:

        Rouvalla ei ollut kykyä mihinkään mainitsemistaan ja siksi häneltä
        otettiin lapset huostaan.

        En ole koskaan lyönyt ketään lapsistani! Jukkaa ei otettu huostaan, vaan häntä pidettiin erityistarkkailussa!


    • Onko väkivallasta ollut ikinä mitään hyötyä? Murjotuissa naamatauluissa ei ole mitään kaunista.

      • Olet niin happamassa kunnossa että lisä happi tulisi tarpeeseen.


      • häpyketelän.osaaminen
        äiiiteeepyyyhkiiin kirjoitti:

        Olet niin happamassa kunnossa että lisä happi tulisi tarpeeseen.

        Palsta koostuu sininimmareilla tehdystä vajakkilässytyksestä.


    • lukutaidoton

      Lyömisestä ei ole tietoa mutta tietoa on siitä, että eräs opettaja totesi, että peruskoulun voi päästä läpi ilman lukemaan oppimista ja ymmärtämistä. Siinä vaiheessa näin punaista, en ihan heti uskonut, mutta totta on. Soitin myöhemmin erääseen koulutuskeskukseen ja kysyin, että onko sellaisia lapsia paljonkin, jotka ovat läpäisseet peruskoulun, mutta eivät ole oppineet kunnolla lukemaan ja niitä kuulemma on. Järkyttävää, mitä opettajat sitten oikein koulussa tekevät. Joku opettaja oli Sastamalassa korjaillut oppilaiden numeroita ilman syytä ylöspäin, että tulokset näyttäisivät hyviltä! Mitä tästä oikein ajattelisi, niin ajattelisi. Ei ihme, jos syrjäytyneitä tulee koko ajan lisää. Mitä opettajat oikein puuhastelevat, kun lasten opettaminen ei kiinnosta vai onko harrastuksia liikaa?

      • jukan.veli

        Lapsilta pitää ottaa kännykät pois ja opettajalle pitkä karttakeppi
        kurin pitoon niin kehnoinkin taksikuskin lapsi oppii kaiken peruskoulussa
        vaadittavan.


    • polipyroo

      Opettajat politikoivat, eivät ehdi opetushommiin kun on niin paljon töitä.

    • Kouluissa ei ole nykyään minkäänlaista kuria! Minun mielestäni opettajille pitäisi sallia väkivallan käyttäminen kurin pitämisen apuna. Kyllä varmasti häiriköivä oppilas rauhoittuu kun opettaja antaa oikein kunnon nyrkin iskun naamaan.

    • Voihan sitä ottaaa paistinpannua ja lyyä

      • Katso feikki.eväsvuodon naamataulua ja mieti sanomiasi kaksi kertaa.


      • ota.aino.lääkkeet
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Katso feikki.eväsvuodon naamataulua ja mieti sanomiasi kaksi kertaa.

        .Rouvalla on taas lääkkeet ottamatta, sen näkee naamasta


      • ota.aino.lääkkeet kirjoitti:

        .Rouvalla on taas lääkkeet ottamatta, sen näkee naamasta

        Missä sairaalassa feikki.eväsvuodon profiilikuva on napattu?


      • mustat.silmät
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Missä sairaalassa feikki.eväsvuodon profiilikuva on napattu?

        Kovasti se kuvamuistuttaa Rouvaa Peltotiellä pakoon juoksemassa.


      • mustat.silmät kirjoitti:

        Kovasti se kuvamuistuttaa Rouvaa Peltotiellä pakoon juoksemassa.

        Minusta ei lainkaan! Olet kuvassa puettuna sairaalavaatteisiin ja taustalla on sairaalahuone.


      • aino.latauksessa
        RouvaHoikkala kirjoitti:

        Minusta ei lainkaan! Olet kuvassa puettuna sairaalavaatteisiin ja taustalla on sairaalahuone.

        Prouva tunnistaa itsensä tuosta Pitkässäniemessä otetusta kuvasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      925
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      670
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      41
      648
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      88
      577
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe