Hei,
en tiedä, mitä teen. Poikani 17v polttaa hasista. Hän ei polta tupakkaa, ei kännää, mutta polttaa hasista. Aluksi ajattelin, että parempi ehkä se kuin röökaaminen tai juopottelu, mutta nyt en enää tiedä. Käyttö on jo luultavasti jokapäiväistä, se ei tunnu enää normaalilta tai liittyvän hauskanpitoon. Koulu menee huonosti, huone on kuin sikolätti, hän ei syö niin paljon kuin omasta mielestäni tuon ikäisen pitäisi syödä ja valehtelee tietenkin monesta asiasta. Tähän täytyy saada jotenkin loppu, mutta miten ihmeessä? En kai nyt voi ajatella lähettäväni minnekään hoitoon, tuon ikäistä poikaa?? Hänellä on niin muka ylevät mielipiteet hasiksen hyvää tekevistä ominaisuuksista... Olemme asuneet paljon ulkomailla sellaisissa maissa, joissa hasiksen käyttö on paljon hyväksytympää kuin täällä, jossa se leimataan huumeeksi, joten ehkä sieltä tämä hänen avoin suhtautuminen.
Nyt rupean kyllä oikeasti huolestumaan, sillä ei tällainen ole normaalia ja pelkään sen vain pahentuvan. Parasta kai olisi, jos löytyisi joku aikuinen ihminen, jolla omakohtaisia kokemuksia jakaa hänen kanssaan, sillä minun huolestuneita mielipiteitä hän ei ota vakavasti. Samaan aikaan huumeet, siis kovat huumeet, ovat pojallenikin ehdoton ei. Asumme kaksistaan.
Onko kellään vanhempina samanlaisia kokemuksia? Pelkään, että tästä ei ole tie kuin huonompaan suuntaan.
Kiitos, jos jollain jotain ajatuksia. En tiedä, kelle tästä puhua ilman, että poikani leimataan huumeiden käyttäjäksi. Vaikka jollain tasolla sitähän hän nimenomaan on.
poikani polttaa hasista
31
906
Vastaukset
- Defemoor
Ja hän rahoittaa käytön millä...?
- Kuoppio
äiti-hki kirjoitti:
en tiedä
Kannattaisiko keskustella ja sitten vasta kirjoitella enemmän?
- FahrJahler
Hassis kannattaa heti vaihtaa LSD:hen, joka on Jouko Pallarinkin (Irti Huumeista ry:n perustaja) mukaan hassista turvallisempi, koska on vesiliukoinen, kuten amfetamiinikin ja alkoholi. Hänenkin poikansa käytti paljon LSD:tä ja sairastui skitsofreniaan, mutta hassisrasvat tukkii aivot, paitsi lääkekäytössä.
- Itkör
Alkoholia ei kannata ainakaan käyttää. Mikke on surullinen esimerkki alkoholistista.
Mikke on juopotellut itsensä jo kolme kertaa mielisairaalaankin ja juoppohulluuskohtauksissaan kuvittelee itselleen sarvet ja itsensä maailman parhaaksi rumpaliksi. - Real_Jazzmies
Itkör kirjoitti:
Alkoholia ei kannata ainakaan käyttää. Mikke on surullinen esimerkki alkoholistista.
Mikke on juopotellut itsensä jo kolme kertaa mielisairaalaankin ja juoppohulluuskohtauksissaan kuvittelee itselleen sarvet ja itsensä maailman parhaaksi rumpaliksi."itsensä maailman parhaaksi rumpaliksi."
Etpä ole antti pekkala parempaa improvisaation soittajaa vaan vieläkään kyennyt esittelemään mitä vihaamasi Mikke on, vaikka sinulla on aikaa ollut jo useita vuosia. No, ei sellaista tiedetty Muusikoiden.netissäkään, joten et kyllä tiedä sinäkään, antti pekkala.
- Vierestäseurannut
Nimimerkki äiti-hki kirjoitti mm. ....
" En kai nyt voi ajatella lähettäväni minnekään hoitoon, tuon ikäistä poikaa?? Hänellä on niin muka ylevät mielipiteet hasiksen hyvää tekevistä ominaisuuksista... ",
Ainoa keino poikasi auttamiseksi on saada hänet hoitoon, ja siihen sinulla on aikaa vain siihen asti kun hän täyttää 18, sen jälkeen sinulla ei ole mitää mahdollisuuksia asiaa hoitaa, jos poika ei siihen itse suostu. Yleensä hassiksen käyttäjä ei siihen itse suostu, koska hän ei itse tiedosta ongelmiensa johtuvan kannabiksesta.
Muuten, tämä "huumeet"palsta ei ole kovin hyvä tietolähde, koska täällä meuhaa etupäässä kannabikseen rakastuneet /koukkuun jääneet, jos joku esittää poikkipuolista sanaa kannabiksesta, niin hän joutuu aikamoisen herjausviestin murjomaksi, sen voit todeta mm. seuraamalla palstaa esim. tämän kirjoituksen jälkeen.- Pryhä
Hienosti kävi taas Jouko palstan satusedän kannabiskoukkuun. Eikä ollut ensimmäinen kerta.
- Coppier_Orig
Eikä sinunkaan pojallasi, Jouko Pallari, olisi ollut nykyisiä murheita, jos hän ei olisi käyttänyt myös runsaasti LSD:tä, jonka "ärhäkkyyden" voimin hän sitten sairastuikin suvussanne kulkevaan skitsofreniaan, eikä se harjoittamasi perheväkivalta ja väkivaltainen riehumisesi häntä ainakaan auttanut. Poikasihan myös asui ulkomailla teltassa useita vuosia sinua ja riehumistasi paossa. Kyseessä oli lähinnä törkeä sairaan ihmisen heitteillejättö. Pahoinpitelit poikasi hulluksi ja syytit kannabista omista teoistasi.
"Saitte tänään käsityksen Raakkunan faijasta, Joka on aina mua sortanut, mun teini iästä asti. Kun ei edes hyvästä yrityksestäni huolimatta, voinut ÄIJÄ koskaan olla asiallinen ja mukava. Vaan koitti mun omia ajatuksia muuttaa omiensa kaltaiseksi, ja valtaansa aina mun yli pommittaa. Sitä on kestänyt pojat kuulkaa näihin päiviin asti, vaikka ikää on mulla about 50v. Ja lopulta se tais tajuta, minkälainen HÖLMÖ se on asenteessaan ollutkaan. Kun ainoaa Esikois poikaa on ainoastaan valtansa alle sovittaa. Vai voinko iloita tästäkään. Sillä vähän käy sääliks jo äijää, vaikka vieläkin se nyrkit pystyssä mun edessä heristelee, ja olis tosi tyytyväinen jos poliisit sai syyn mut pidättää. SAASTA!" - Coppier_Orig
Eikä ne sinunkaan juttusi Jouko Huutavanääni kovinkaan terveitä aina välillä ole. Selkeästi olet aika tavalla samanlainen kuin poikasikin. Kuvittelette molemmat olevanne jotain satuhahmoja, sinä kuvittelet omassa sairaudessasi olevasi henkisesti korkein olento maailmassa joka juttelee suoraan jumalan kanssa, ja poikasi kuvittelee olevansa Suomen kansallistietäjä. Ei ole omena kauas puusta pudonnut.
"Sinussa puhuu saatana luciferin korkein musta enkeli. Kaikki kannabista maistaneet ovat saatanan mustassa messussa mukana. Tarkoitus on Suomessa tuhota johto, antaa Suomi Luciferille ja myydä mökit ismaelilaisille jotka kansainvaeltavat tänne Etelä-Amerikan suurimpien moskeijoiden laulussa- sama laulu jota lucifer osaa. Hänellä on yhdeksäspää laulupää, tällä laulaa niin kaunista musiikkia, jonka vain kannabiksen osaajat käyttävät. Nyt on kuudes sinetti murrettu, nyt jääneet Jeesuksen pojat eli sinetit, koskevat suurta painetta ja seuraavat sinetit menevät nopeammin ja nopeammin vähemmässä ajassa murroksiin. Silloin kannabiksen ottajat syövät ihmiset ja muuttuvat islamiin!!!!!
OLETTE PASKANARKOMAANEJA KANNABIS ON PAHOLAISEN paskaa JA TE OTATTE SITÄ!!! HÄHÄHÄHÄÄÄÄ
PASKANARKOMAANIENPASKAKEUHKOT JOISSA saatana ASUU!
AINOA JÄRKEVÄT TIE ON AMPUA KAIKKI JOTKA PITÄVÄT NUORISOMUOTIA JA LAITTELEVAT RAP KAPPALEITA SOIMAAN, JOISSA HALUTAAN, ETTÄ KAIKKI OTTAA PASKANARKOMAANIKANNABISTA!!!!!!
MINULLE EI MUUTEN HAUKUTA JATKUVASTI, OLEN JUMALAN TAHDON PUOLELLA JA JOS JUMALA KERTOO KORVAANI, ETTÄ TAPA JA SYÖ TUO IHMINEN NIIN MINÄ SEN TULEN TEKEMÄÄN JA SE KERTOO ETTÄ KANNABIKSEN KÄYTTÄJÄT TUHOTAAN. MINULLA ON YHTEYS JUMALAAN, OLEN NIITÄ HARVOJA, JOILLA ON KORKEIN TASO MAAILMASSA IHMISENÄ, OSAAN PUHUA ENKELTEN KANSSA JA HE VÄLITTÄVÄT ASIANI SUORAAN JUMALALLE!!!
HUOM! OLEN SUORASSA YHTEYDESSÄ LUOJAAN!!!!"
- Eska_piski
Poikasi kaipaa elämäänsä eskapismia. Se on luonnollinen osa elämää ja kaikki tarvitsevat välillä eskapismia.
Itse sinuna ohjaisin lapseni muihin tapoihin kokea asia ja keskustelisin asioista lapsen kanssa. Pääasia ettei hän koske viinaan ja ala uskomaan, että se on ainoa tapa saavuttaa eskapismi. Palstalla tosiaan riehuu eräs Mikke niminen häirikkö, joka todennäköisesti juonut päänsä ja luulee olevansa sarvea kasvattava huippurumpali.kukaan vanhempi ei haluaa samaa kohtaloa omalle lapselleen. - Real_Jazzmies
"Kiitos, jos jollain jotain ajatuksia."
Sellainen ajatus tuli, että siinäpä taas palstan pakko-oireinen satusetä kirjoitti yhden uuden kliseisen hassissadun helsinkiläisenä "äitinä" ja heti kävi pallarikin koukkuun, mikä oli jälleen niin ennalta-arvattavaa.- Eskapismi
Mikke ryyppäsi itsensä kolme kertaa mielisairaalan osastolle. Vähättelee alkoholismiaan ja ihailee kännissä sarviaan ja hakkaa hulluna juovuksissa rumpujaan kellarissaan kuvitellen olevansa maailman paras rumpali.
- Real_Jazzmies_Orig
Eskapismi kirjoitti:
Mikke ryyppäsi itsensä kolme kertaa mielisairaalan osastolle. Vähättelee alkoholismiaan ja ihailee kännissä sarviaan ja hakkaa hulluna juovuksissa rumpujaan kellarissaan kuvitellen olevansa maailman paras rumpali.
"kellarissaan kuvitellen olevansa maailman paras rumpali.
Etpä ole antti kyennyt parempaa improvisaation soittajaa esittelemään, vaikka olet vuosia täällä jo sekoillut, eli aikaa on kyllä sinulla ollut. Eipä sellaista tosin tiedetty Muusikoiden.netissäkään, etkä sinäkään antti kykene sellaista esittelemään.
- Mikkeonpelle
Muusikoiden netissä kaikki lyttäsivät Mikken ja nyt kaikki nauraa hänen sarvi- ja viinajutuille. Mikke tosissaan luulee, että alkoholi ainoa jolla eskapismiin. Melkoinen juoppo taitaa tuo palstan pelle olla?
- Lyttys
Mikke lytättiin niin totaalisesti muusikoidennetissä, että hän joutui mielisairaalaan. Ei hän ammattilaisten kehujen vuoksi sinne joutunut.
Mikken soittotekniikka, time, tyyli, swing, groove...kaikki lytättiin. Mikke sleebaa, kiilaa ja tipahtelee, mutta nuo eivät ole ammattilaisten mielestä toivottavia ominaisuuksia rumpalille. - HannuPorkko
Kovasti on Mikke kehittynyt Muusikko.netin kommenttien ajoista. Alkaa olla uusien treenisoittojen pohjalta nyt Suomen nopeimpiakin.
- PiIatus
HannuPorkko kirjoitti:
Kovasti on Mikke kehittynyt Muusikko.netin kommenttien ajoista. Alkaa olla uusien treenisoittojen pohjalta nyt Suomen nopeimpiakin.
Mikken kehitys polkee paikallaan. Jos Mikke on Suomen nopein, niin hän on samalla Suomen epätarkin soittaja. Hyvä soittotekniikka, jos tarkoituksena on pilata biisi.
Ja sehän Mikken tarkoituksena onkin. - Real_Jazzmies
PiIatus kirjoitti:
Mikken kehitys polkee paikallaan. Jos Mikke on Suomen nopein, niin hän on samalla Suomen epätarkin soittaja. Hyvä soittotekniikka, jos tarkoituksena on pilata biisi.
Ja sehän Mikken tarkoituksena onkin.kumma, että et antti pekkala kuitenkaan löytänyt yhtään aikavirhettä mikken videossa, vaikka taas kovin valitat aiheesta varmaan jo tuhannen kerran.
sellaisia te narsistit olette, pikkulapsia, Hannu Lauermankin mukaan.
mikken soitto on kehittynyt todella paljon ja kehittyy koko ajan ja nytkin mikke on jo maailman paras, ja mikke alkaa olla nopeinkin ja mikken kehittämästä tekniikastakin luetaan joka päivä Drummerworld-palstalla.
sinä antti pekkala olet polkenut paikallasi narsistisen ja ison egosi mikke-ympyrää eri nimimerkkien takaa yli kymmenen vuotta.
- kannabis_psykoosi_iskee
Huumeista ei seuraa mitään hyvää, vain surua murhetta.
- RitvaSantakuormaaja
Totta. Etkös sinäkin pahoinpidellyt lapsesi kun hän jäi kiinni "huumeesta"?
- Ködis
Miten kaikki ihmiset Mikken mielestä jotain narsisteja??. Ehkä Mikkellä olisi peiliinkatsomisen aika, kun vaikuttaa enemmän hänen omat jutut melkoisen narsistisilta. Voiko tuollaiseksi tulla juomalla?
- iiksla
Kun tquota sinun massapostittamista ja itsesi kehumista katselee, niin olet itse narsisti. Millä tavalla tuossa kommentoimassa tekstissä on mielestäsi narsistisia piirteitä? Onko sinulla muita mielenterveysongelnia vai alkaako todellisuudentajusi olla jonkin päihteenkäytön vuoksi hämärtynyt? Oletko juonut?., alkoholilla ihmisen luonne muuttuu juuri tuollaiseksi.
- HauroLaroma
Antti Pekkala on nykyään sitten jo äitikin helsingistä ja facebookissa Mikke? Kyllä on sekava tapaus.
- Jankeemi
Mikke sohii ja huitoo narsismissaan ja kaikki mikä ei miellytä häntä menee tuon mielikuvitushahmonsa vastuulle. Tuntuu vaan että totuutta yrittää Mikke vältellä. Melko varmasti siis jokin verukejuttu, jolla hän yrittää vältellä vastuuta ja voi antaa hänelle mahdollisuuden häiriköidä ja puhua oudoista soittovideoistaan.
- oinfasion
Sun poikas ei tule lopettamaan millään ,ehkä kun tulee ikää niin järki alkaa juoksemaan? eikä se hampun polttaminen ole niin kauhian paha asia,juohan ihmiset viinaakin teininä,tuo on paljon pienempi paha mikäli poika ei sairasta mitään mielenterveysongelmia? katkot ei auta mitään,olen itsekkin ollut pariin kertaan pilven takia katkolla,varttuminen auttaa. T: kaiken läpikäynyt
- Jankeemi
Liialla viinanjuomisella tulee todnäk mielenterveysongelmia. Voi alkaa kuvitella olevansa sarvipäinen huippurumpali.
- keppero
Moi trolli. Kuinka sun "poikasi" jakselee?
- KunhanOnOnnellinen
Jos rahaa/kasveja riittää, niin ehdota hänelle hasiksen käyttöä öljyn muodossa. En mene sanomaan, että tuotteen imeminen keuhkoihin savun muodossa on terveydelle haitallista, mutta voi olla, koska onhan se savua. =)...
Käyttäessään hasista öljyn muodossa hän oppisi luultavasti myös kokkaamaan ja leipomaan yms. Jos ei jo valmiiksi osaa. Ja vaikka osaisikin, niin aina voi oppia lisää =)
Voit olla todella onnellinen, jos hän ei käytä alkoholia tai tupakkaa. Kaikkien meidän kannattaa myös katsoa todella tarkasti, että mitä suuhunsa laittaa.
Kunhan hasiksen käyttö ei tee pojastasi onnetonta, niin itse en näe käytölle mitään ongelmaa. - LokeronUlkopuolella
Jos poikasi on sinun mielestäsi ''huumeiden käyttäjä'' jollain tasolla, koska käyttää luonnollisesti maaperästä kasvavasta kasvista eroteltuja kannabinoidipitoisia hartsirauhasia, niin siinä tapauksessa pidät varmasti jokaista ihmistä, joka käyttää alkoholia yms. myrkkyjä kovemman luokan ''huumeiden käyttäjinä''?
Älä käytä tätä sairaiden ihmisten keksimää lokerointi järjestelmää, jolla lokeroidaan ihmiset tietyn kaavan mukaan. Älä sen perusteella leimaa poikaasi ''huumeiden käyttäjäksi''.. ihmisten alitajuntaan on onnistuttu iskostamaan ties mitä ******** ''OTTAKAA SE JÄRKI KÄTEEN IHMISET'' - Anonyymi
Haluaisin, että lopetatte nimeni käytön.
Yst. terv. Antti Pekkala
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379