Itsellä nyt sellainen vaihe menossa että päivästä toiseen samat ruoat koska ei ole voimia miettiä asiaa tai tehdä mitään uusia laskelmia kalorien suhteen. Tätä jatkunut nyt jo muutaman viikon. Elän pakaste kasvissose sekä pinaatti keitolla, pakaste vihanneksilla ja satunnaisestu ostan rasvatonta maitorahkaa sekä pilttiä. Kahvia menee myös sekä steviaa, välillä rasvaton maito sekaan.
Kai se on sitä että yrittää hallita ahdistuneisuutta mahdollisimman hyvin. Mulla etenkin tässä projekti olla oksentamatta (bulimia) ja olen huomannut että pitkälti pystyy syömään vain nestemäisiä/pehmeitä ruokia ettei tuu olo liian täydeks ettei tee mieli oksentaa.
Mitkä on teidän ns. Turvaruoat?
Onko täällä muita jotka syö vain tiettyjä ruokia
Anonyymireksia
1
220
Vastaukset
- matkailu_avartaa
Sulle sanoisin vanhana anorektikkona:
Mene tekemään jotain sinulle tärkeää raskasta , ruumiillista työtä tai hoitamaan pieniä lapsia, eläimiä, vanhuksia.
Tai jos on varaa, matkusta kuivuutta kärsivään itäiseen afrikkaan tai vaikkapa jemeniin, missä rikkaiden arabimaiden vieressä pikkulapset kuolevat nälkään.
Uskon, että syömishäiriösi paranevat, kun näet ihmisiä/eläimiä, jotka oikeasti kärsivät veden ja ruuan puutteesta. Ei ole enää tarvetta pelleillä syömishäiriöillä, mutta kasvissyöjä olen edelleen nähtyäni niin paljon ikäviä asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491354- 1601166
- 611037
- 8892
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli200889- 12822
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51781- 346758
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti89746