Paljonko kauppa menettää tänään kun lähes kaikki liikkeet ovat kiinni, vain joitain ruokakauppoja ja ravintoloita on auki. Riittää yksi äitienpäivä syömään kikyn 6 min työpäivän pidennyksen pois, kansantaloudelle iso lovi. Nyt olisi hyvä läydä vaikka vaateostoksilla mutta näemmä yrittäjät haluavat kuluttajan mieluummin asioivan ulkolaisissa nettikaupoissa kuin suomalaisessa kivijalkaliikkeessä.
Pidetään ne kaupat auki!
SuljettuSuomi
3
74
Vastaukset
- korvaukset.pois
Sunnuntaikorvaukset poistettava heti niin on taas varaa pitää kauppoja auki.
- Suominousuun
Tuo vois olla hyvä että kaikilta kaupan alan työpaikoilta pyhäkorvaukset pois niin bkt nousisi huomattavasti kun yrittöjillä olisi varaa teettää töitä pyhinäkin siten että saavat kuitenkin voittoa,tappiolla ei kannata mitään teettää.
Kiky nousisi taas jonkun verran.
Kyllä meidän kylällä on kaupat auki, Alko on tosin kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101080
- 103959
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 87758
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 49539
- 36536
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa143522- 25515