vaippafetissi

Onko ketään muita naisia tai miehiä, jotka tykkäävät käyttää vaippoja? Olen 22 vuotias mies pääkaupunkiseudulta. Olisi mukava jutella samasta aiheesta kiinnosuneiden ihmisten kanssa :)

33

6322

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pihkatappiperccees

      Kunhan elät vanhemmaks käy kunnalliskodis ne käyttää vaikka ei tykkäis,,,,ELBIMBOOO 22v

    • vaippajenni

      Vaipat 24/7 kolmatta vuotta. Tyttökaverini kautta ajauduin tähän fetissiin.

      • Hienoa Jenni


    • lottapoika

      meikä pojalla on myös vaippafetismi

      • fjfjfjfjdj

        Teikä poika voi työntää myös löylykauhan perseeseen


    • Olis.kivaa

      Onko kivampi laittaa kikkeli vaippaan osouttamaan ylös vai alaspäin? Onnaako vaippaan runkkaaminen? Onko muotoiiltu parempi kuin suorakaireen muotoinen vaippa?

      • djfjfjcj

        Sulle parempi on löylykauha perseessä


    • teippivaippa paras on

      • Mitä.häh

        Eikö vaippa pysy paikallaan kireissä housuissa? Mihin teippausta tarvitaan?


    • Kyllä se kiinni laitetaan sivuilta teipeillä

      • Mitä.häh

        Eikö se ole paljon kalliimpi kuin suorakaidevaippa alkkareissa?


    • no onhan se juu

    • Vaippaliina

      Tykkään pitää muovista vaippaliinaa. Tuntuu ihanalta ihoa vasten..,

    • totta tuokin .ne on jo tutut lapsuudesta ;)

      • Mitä.häh

        Mistä vaippaliinoja saa? Onko myymälöissä? Ostan heti kun löydän


    • no tuolta saa kaikken tarvittavan :)

      • Mitä.häh

        Jos haen vaipat läheltä tokmannilta, on järjetöntä tilata muutama euron liina netistä


    • Mitä.häh

      Laitoin juuri ison suorakaidevaipan alkkareihin. Että on hyvä olo. Lirauttaa ei sovi, kun ei ole vaippaliinaa. Löylykauhaheppulia vituttaa rajattomasti.

    • inmydreamsfornow

      Muistan joskus teinivuosilta hetken kun kotona kokeilin vaatekaapissa vaippaa päälle ja jostain syystä yhä muistan sen kiihottavuuden. Jos mietin että minulla olisi se päällä ja nainen tulisi kiinni minuun jo tuo nostaa kullin pystyyn. Märkä naisten uimapuku siihen päälle saa kiiman päälle.

      Perinteinen jyystämisseksi ja sen pelkkä katsominen on minulle tappavan tylsää. Minulla on varmaan jokin piilossa oleva erikoisiin fetisseihin olevat halut. Toivottavasti joskus löytyisi nainen jolla olisi samanlaisia kiinnostuksen kohteita.

    • Ääh-käh-käh

      Hyvä vaippa housuissa ja ei viitsi edes runkata. Muutenkin on kiva olo, joka kestää kestää. Yöksi isompi vaippa. Pissat vaipan ohitse, jäykistely vähän haittaa. En tahri miellyttävää vaippaa, se on puhtaana parempi.

    • Mitä.häh

      Kohdallani ei ole kyse fetissistä, koska vaippa ei aiheuta seksuaalista kiihoittumista. Iso, pehmeä vaippa jalkojen välissä vain on miellyttävä ja rauhoittava. Pidän sen puhtaana

    • moi! täällä on 30v sporttinen mies käyttää vaippoja :) muovi pintaset teippi vaipat parhaita musta ja lempi vaippa mulla on my diaper pink :P olisi kiva saada uusia vaippa tuttavia täältä tulkaa jutteleen

      • Vaippailu

        Moi :) onkos sulla paikkaa missä vois jutella


    • xyzä

      Olen jo ikämies ja minun täytyy pitää virtsankarkailun takia vaippoja. Käytin ensin vaippahousuja, mutta nyt olen käyttänyt naisten kuukautisvaippoja. Maksi yövaippa on miellyttävän pehmeä, ja pysyy hyvin alushousuissa kiinni. Penis ja kivekset ovat hyvin sen suojassa. Mitään seksihaluja en siitä saa, koska sen käyttö on välttämätömntä. Koska minulla on kestokatetri, niin öisin on siinä pissapussi, jolloin ei öisin tarvise mennä vessaan

    • Hei
      Löytyiskö kaveria 09,019 länsi suunta.

      • Melkoinen-ylpeys

        Olet ylpeä vanhempi, joka haluaa pettää.


    • Anonyymi

      Oon 35v jäbä, mulla oli just vaippa kalsareissa, pissaamisen jälkeen jäi vaippaan ihana keltainen jälki.

      • Anonyymi

        Täällä daddy vaippakundeille.
        Vaihdetaanko kuiviin ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä daddy vaippakundeille.
        Vaihdetaanko kuiviin ??

        missä voitas jutella? poju tarviis kuivaa alle.. :)


    • Anonyymi

      Mulla ei ole vaippafetissiä mutta joskus miettinyt terveysside juttuja. Nainen on joskus sanonut että ei niiden ostossa noloa ole, mutta eipä se näyttää on mene.

      • Anonyymi

        Kaikkea olen ostanu siteitä ja vaippoja samoin naisten vaatteita,eipä se kovin ihmett äenää nykyään ole,sioon nuorena en kyl ois ostanu millää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikkea olen ostanu siteitä ja vaippoja samoin naisten vaatteita,eipä se kovin ihmett äenää nykyään ole,sioon nuorena en kyl ois ostanu millää!

        Joo, sama homma. Ei hävetä tai nolota miehenä ostaa siteitä, vaippoja eikä naisten vaatteita. Ei edes naisten alusvaateliikkeestä vaikka sanoo myyjälle, että itselle tulee käyttöön :)


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2793
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1496
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1450
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1180
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1173
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1090
    Aihe