Onko ketään muita naisia tai miehiä, jotka tykkäävät käyttää vaippoja? Olen 22 vuotias mies pääkaupunkiseudulta. Olisi mukava jutella samasta aiheesta kiinnosuneiden ihmisten kanssa :)
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Tunnetko piston sydämessäsiTunnetko piston sydämessäsi?
Vastaukset 32
Vanhimmat
Kunhan elät vanhemmaks käy kunnalliskodis ne käyttää vaikka ei tykkäis,,,,ELBIMBOOO 22v
Vaipat 24/7 kolmatta vuotta. Tyttökaverini kautta ajauduin tähän fetissiin.
Hienoa Jenni
meikä pojalla on myös vaippafetismi
Teikä poika voi työntää myös löylykauhan perseeseen
Onko kivampi laittaa kikkeli vaippaan osouttamaan ylös vai alaspäin? Onnaako vaippaan runkkaaminen? Onko muotoiiltu parempi kuin suorakaireen muotoinen vaippa?
Sulle parempi on löylykauha perseessä
teippivaippa paras on
Eikö vaippa pysy paikallaan kireissä housuissa? Mihin teippausta tarvitaan?
Kyllä se kiinni laitetaan sivuilta teipeillä
Eikö se ole paljon kalliimpi kuin suorakaidevaippa alkkareissa?
no onhan se juu
Tykkään pitää muovista vaippaliinaa. Tuntuu ihanalta ihoa vasten..,
totta tuokin .ne on jo tutut lapsuudesta ;)
Mistä vaippaliinoja saa? Onko myymälöissä? Ostan heti kun löydän
no tuolta saa kaikken tarvittavan :)
Jos haen vaipat läheltä tokmannilta, on järjetöntä tilata muutama euron liina netistä
Laitoin juuri ison suorakaidevaipan alkkareihin. Että on hyvä olo. Lirauttaa ei sovi, kun ei ole vaippaliinaa. Löylykauhaheppulia vituttaa rajattomasti.
Muistan joskus teinivuosilta hetken kun kotona kokeilin vaatekaapissa vaippaa päälle ja jostain syystä yhä muistan sen kiihottavuuden. Jos mietin että minulla olisi se päällä ja nainen tulisi kiinni minuun jo tuo nostaa kullin pystyyn. Märkä naisten uimapuku siihen päälle saa kiiman päälle.
Perinteinen jyystämisseksi ja sen pelkkä katsominen on minulle tappavan tylsää. Minulla on varmaan jokin piilossa oleva erikoisiin fetisseihin olevat halut. Toivottavasti joskus löytyisi nainen jolla olisi samanlaisia kiinnostuksen kohteita.
Hyvä vaippa housuissa ja ei viitsi edes runkata. Muutenkin on kiva olo, joka kestää kestää. Yöksi isompi vaippa. Pissat vaipan ohitse, jäykistely vähän haittaa. En tahri miellyttävää vaippaa, se on puhtaana parempi.
Kohdallani ei ole kyse fetissistä, koska vaippa ei aiheuta seksuaalista kiihoittumista. Iso, pehmeä vaippa jalkojen välissä vain on miellyttävä ja rauhoittava. Pidän sen puhtaana
moi! täällä on 30v sporttinen mies käyttää vaippoja :) muovi pintaset teippi vaipat parhaita musta ja lempi vaippa mulla on my diaper pink :P olisi kiva saada uusia vaippa tuttavia täältä tulkaa jutteleen
Moi :) onkos sulla paikkaa missä vois jutella
Olen jo ikämies ja minun täytyy pitää virtsankarkailun takia vaippoja. Käytin ensin vaippahousuja, mutta nyt olen käyttänyt naisten kuukautisvaippoja. Maksi yövaippa on miellyttävän pehmeä, ja pysyy hyvin alushousuissa kiinni. Penis ja kivekset ovat hyvin sen suojassa. Mitään seksihaluja en siitä saa, koska sen käyttö on välttämätömntä. Koska minulla on kestokatetri, niin öisin on siinä pissapussi, jolloin ei öisin tarvise mennä vessaan
Hei
Löytyiskö kaveria 09,019 länsi suunta.
Olet ylpeä vanhempi, joka haluaa pettää.
Oon 35v jäbä, mulla oli just vaippa kalsareissa, pissaamisen jälkeen jäi vaippaan ihana keltainen jälki.
Täällä daddy vaippakundeille.
Vaihdetaanko kuiviin ??
missä voitas jutella? poju tarviis kuivaa alle.. :)
Mulla ei ole vaippafetissiä mutta joskus miettinyt terveysside juttuja. Nainen on joskus sanonut että ei niiden ostossa noloa ole, mutta eipä se näyttää on mene.
Kaikkea olen ostanu siteitä ja vaippoja samoin naisten vaatteita,eipä se kovin ihmett äenää nykyään ole,sioon nuorena en kyl ois ostanu millää!
Joo, sama homma. Ei hävetä tai nolota miehenä ostaa siteitä, vaippoja eikä naisten vaatteita. Ei edes naisten alusvaateliikkeestä vaikka sanoo myyjälle, että itselle tulee käyttöön :)