Kuolleiden kohtaaminen

Pinjataa

Minulla on lapsesta asti vierellä kulkenut kuolleita. He eivät varsinaisesti puhu, mutta tuovat viestiä. Nyt minulla on usein tullut tummatukkainen tyttö, joka on kuollut väkivaltaisella tavalla. En vain osaa viedä viestiä eteenpäin, koska en tiedä keneen pitäisi ottaa yhteys. Ja se ei ole harha, vaan kun suljen silmäni hän näyttää kuolintavan ja huutaa äitiään. Minulla on käynyt useampi, mutta tämä tyttö on ollut pitkään. Kuollut jo ehkä kauan sitten. Näen paikan, mutten tunnista sitä. Olisiko joku, jolla on samaa joka osaisi ohjata ja kertoa minulle miten edetä.

5

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HeiMuumiLaaksoon

      Joo, kannattaa edetä ihan psykan juttusille ja ottaa parit pamit.

    • HopeItHelps

      En itse onneksi näe mitään otuksia, mutta vastaavanlaisen asian kanssa eli mm. Lilly Åkerblom, joka kirjoitti asiasta kirjan : Ihmistiedon tuolla puolen. Kirjassa oli pieniä kertomuksia hänen kokemuksistaan ja niiden paikkansa pitävyydestä joka oli käsittämätöntä. Kannattaa kuitenkin miettiä haluaako avata tuota maailmaa enempää, koska se on mielikuvituksen verkko joka voi viedä ihmisen hänelle huonoihin paikkoihin.

      Näyt voivat johtua myös fyysisen ruumiin oireista ja olla jonkin sairauden oireita, jolloin niillä ei tiettenkään ole mitään totuusarvoa. Parkinsonia sairastava saattaa myös nähdä näkyjä ja henkilöitä silmilläänkin, joita ei ole olemassa, muille.

      Jos ilmiö toistuu niin voit rukoilla hänelle enkeleitä avuksi, näyttämään tietä eteenpäin parempaan paikkaan ja lähettää hyvää toivottavia ajatuksia. Voit myös koettaa itse muuttaa näkyäsi.

      • Rdjllb

        Hmm..totta. Ja sen enempää itseäni puolustamatta, olen työelämässä eikä minulla ole sairauksia. Henget eivät ole koko ajan läsnä, vaan saattavat tulla esim. Kun laitan pyykkejä kuivumaan/teen ruokaa tms. Ensin näen ns. sivusilmällä eli aivan kuin olisi vierellä ja sen jälkeen vasta edessäni. Ja kun laitan silmät kiinni, näen mitä he näyttävät. Ja kun avaan silmät,ovat he poissa. En ole missään puhunut kenellekään, koska tiedän mitä minusta ajateltaisiin. Jonkun meedion kanssa olisi kiva jutella, koska uskon että hän tietää mitä tarkoitan. Sellaisen joka ei näe, on varmasti vaikea uskoa.


      • VapaudellaVäliä

        Toisin sanoen, näet "mielen silmällä" näkyjä kun rentoudut ja tajuntasi lepää sopivassa tilassa. Olen itsekin nähnyt olentoja mutta ne ovat harvinaisia vierailijoita jotka välähtävät yhtäkkiä tajuntaan tai suoraan silmien eteen kun silmät on kiinni. Suurin osa ihmisistä ei näe sellaisia. Siksipä siitä on vaikea saada kunnollista tietoa. Mutta paljon meditoivat ja luonnon kanssa kosketuksessa olevat näkevät sellaisia useammin, esim. munkit. Youtubessa on paljon buddhalaismunkkien puheita. Hae esim. "buddhism and psychic phenomena". Buddhalaismunkit ovat hyvin tarkkoja erottelemaan mikä on totta ja mikä ei. Keho vastaanottaa paljon informaatiota, mutta vain vähän välittyy tietoiseen mieleemme. On silti paha virhe alkaa kuvitella että kaikki mielikuvat ovat tosia. Mielikuvia syntyy paljon mm. omista peloistamme johtuen. Esim. kuvittelemme että joku ajattelee meistä pahaa, yksinkertaisesti siitä syystä että pelkäämme että niin voisi olla. Mutta emme tajua että ne mielikuvat syntyvät vain siitä pelosta. Kun pelko katoaa, projektiot häviävät. Kaikki ovat unessa elleivät pysty heräämään nykyhetkeen. On toistuvasti yritettävä herätä nykyhetkeen. Yksi tai kaksi kertaa ei riitä, vaan mieli muodostaa nopeasti joko menneisyyden tai tulevaisuuden unen...


      • Anonyymi

        Luin juuri tänään kirjan loppuun. Minusta ainakin tuntui, että oli suurinta lukemaani roskaa pitkään aikaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe