Miten voi olla mahdollista, että kokoomus on Suomen suurin puolue?? Sehän vain antaa rikkaille ja isoille yrityksille mahdollisuuden kiertää veroja 20miljardia vuodessa. Ei olisi valtiollakaan velkaa, jos rikkaat maksaisivat ja yritykset, niin kuin kuuluu. Miksi aina kaikkein köyhimmiltä leikataan. Moni opiskelijakin joutuu myymään itseään, että tulee toimeen!! Miksi kansa ei ymmärrä tätä suurta sumutusta?? Nyt perustetaan hallintorekisteri, johon rikkaat saavat laittaa rahaa piiloon ja varallisuutta pelotta siitä, että jäävät siitä kiinni. Yksityistäminen perseestä. Verot valuvat Attendon, Mehiläisen ja monien muiden toimesta ulkomaille veroparatiiseihin. Eurajokilaisetkin täysin kuutamolla ja äänestävät kokkareita ja keskustaa.
kokoomus on paska
12
885
Vastaukset
- sekoomus
Suurin osa ns. taviksista eivät jaksa uskoa tuohon, vaikka se totta onkin. Moni äänestää Kokoomusta, koska haluavat ns. olla sitä jotain. Todellisuudessa nämä monet ovat vain tavallisessa työssä ja tavallista palkkaa nauttivia surkeita reppanoita!
- vilppiä
Itse epäilen, että vaalituloksia manipuloidaan ja entistä helpommaksi se tulee, jos siirrytään sähköiseen äänestykseen. Ei voi olla totta, että yli 21% kansasta äänestää kokoomusta!
- Anonyymi
21% äänioikeutetuista, ei kansasta äänesti kokoomusta. Kokoomus uskottelee tyhmää kansaa että verotus on kaikkiin asioihin syyllinen, verot alas niin Suomi pelastuu, tätä kokoomus jaksaa jauhaa. Puolue itse sosialisoi verovaroja eliitin taskuun minkä ehtii. Täysiä roistoa kaikki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
21% äänioikeutetuista, ei kansasta äänesti kokoomusta. Kokoomus uskottelee tyhmää kansaa että verotus on kaikkiin asioihin syyllinen, verot alas niin Suomi pelastuu, tätä kokoomus jaksaa jauhaa. Puolue itse sosialisoi verovaroja eliitin taskuun minkä ehtii. Täysiä roistoa kaikki
Tarkennus tähän. Äänestäneistä 21 % äänesti kokoomusta. Aika pieni osa kansasta, mutta lumedemokratialla kusetaan kansaa
- kokaree
Aina, kun maassamme on ollut huonot ajat eli lama, niin kokoomus on ollut hallituksessa.
- vasemmistolainenn
Itsekin olin kokoomuslainen vielä 11v sitten, kun olin hyväpalkkaisessa työssä paperitehtaalla. Jouduin työttömäksi ja arvot menivät täysin uusiksi. Nykyään töissä, mutta palkka puolet siitä mitä kulta-aikoina oli.
- bääääääääääääääää
Sitähän herrat nauraa, kun kansa tyhmää ja ovat heidän talutusnuorassaan. Oikein suomalainen lammaskansa määäääääääääääääääääääää!
- totuuseitulessapala
Presidentti J.K. Paasikivi jo aikoinaan totesi että Suomen kansa on helvetin tyhmää. Hän itsekin oli kokoomuslainen, mutta realisti sellainen.
- Anonyymi
Joskus oli TV-ohjelma Valehtijoiden klubi. Kokoomus on kopio siitä nykymuodossa.
- Anonyymi
Valtaosa ihmisistä on idiootteja. Heidän ego ei vaan anna periksi myöntää tätä.
- Anonyymi
Totta puhut Kokoomus on itserakkaiden idioottien puolue, näkeehän sen jo niiden kansanedustajista, tyhmiä ja leuhkia sotaintoilijoita kaikki, Eivät tunne edes edustamansa kansan historiaa suomihan on kaikki käymänsä sodat hävinnyt ja vain tuurilla itsenäisyytensä säilyttänyt, nyt uhotaan Natoon luottaen, mitenkähän tulee käymään. Taitaa tulevaisuudessa moni äiti itkeä sodassa kuolltútta poikaansa, kuten Veikko Lavi laulussaan Limberin Hilta aikoinaan kertoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta puhut Kokoomus on itserakkaiden idioottien puolue, näkeehän sen jo niiden kansanedustajista, tyhmiä ja leuhkia sotaintoilijoita kaikki, Eivät tunne edes edustamansa kansan historiaa suomihan on kaikki käymänsä sodat hävinnyt ja vain tuurilla itsenäisyytensä säilyttänyt, nyt uhotaan Natoon luottaen, mitenkähän tulee käymään. Taitaa tulevaisuudessa moni äiti itkeä sodassa kuolltútta poikaansa, kuten Veikko Lavi laulussaan Limberin Hilta aikoinaan kertoi.
Kokoomuksen paikka on oppositiossa.
https://www.youtube.com/watch?v=QHChvRtuVWE
"Faatanan tunarit!" (UKK.) (kirosanafiltterin takia kirjaimen muutos)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389