Hei!
Olen aiemmin käydyt naturistirannoilla ainoastaan Espanjassa. Siellä peniksen ja kivesten ympärille asetetun renkaan käyttö ei oe mitenkään harvinaista. Miten on renkaiden käytön laita Suomessa?
Penisrengas rannalla
14
1132
Vastaukset
- pannutmerkille
Ainakin yyterissä yli puolilla miehistä on penisrengas, Ainoastaan nuoret miehet eivät käytä heillä kun seisoo/pysyy seisokki ilman apuvälineitäkin
- Lars86
Niin, no en mä mitään seisokkia tarkoittanut. Ei kai se se idea ole.
- dfgdge3454
Lars86 kirjoitti:
Niin, no en mä mitään seisokkia tarkoittanut. Ei kai se se idea ole.
Mikäs sen idea sitten on.
- Lars86
dfgdge3454 kirjoitti:
Mikäs sen idea sitten on.
Rannalla sen funktio lienee olla eräänlainen koru.
- tottaon
Yyterissä näin kerran miehen jolla olis penisrengas.
- takka_mies
Yyterissä näin kerran naisen bikineissä.
Rengäs... and so? Koru vaan
- parijakorut
Pihliksessa viime kesänä näkyi muutamilla ja onhan niitä kiva katsella. Ulkomailla peniskorut on yleisempiä. Meistä molemmista peniskorut tai lävistykset naisilla ja miehillä on mielenkiintoisia tosin kohtuus kaikessa.
- Näkyikö
Näkykö kans sormuksia tai kelloja ranteessa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195264- 503038
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332822Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312651Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭232039En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111827- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231475Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101448- 971417