Hei!
Olen aiemmin käydyt naturistirannoilla ainoastaan Espanjassa. Siellä peniksen ja kivesten ympärille asetetun renkaan käyttö ei oe mitenkään harvinaista. Miten on renkaiden käytön laita Suomessa?
Penisrengas rannalla
14
1108
Vastaukset
- pannutmerkille
Ainakin yyterissä yli puolilla miehistä on penisrengas, Ainoastaan nuoret miehet eivät käytä heillä kun seisoo/pysyy seisokki ilman apuvälineitäkin
- Lars86
Niin, no en mä mitään seisokkia tarkoittanut. Ei kai se se idea ole.
- dfgdge3454
Lars86 kirjoitti:
Niin, no en mä mitään seisokkia tarkoittanut. Ei kai se se idea ole.
Mikäs sen idea sitten on.
- Lars86
dfgdge3454 kirjoitti:
Mikäs sen idea sitten on.
Rannalla sen funktio lienee olla eräänlainen koru.
- tottaon
Yyterissä näin kerran miehen jolla olis penisrengas.
- takka_mies
Yyterissä näin kerran naisen bikineissä.
Rengäs... and so? Koru vaan
- parijakorut
Pihliksessa viime kesänä näkyi muutamilla ja onhan niitä kiva katsella. Ulkomailla peniskorut on yleisempiä. Meistä molemmista peniskorut tai lävistykset naisilla ja miehillä on mielenkiintoisia tosin kohtuus kaikessa.
- Näkyikö
Näkykö kans sormuksia tai kelloja ranteessa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918