Onnittelut Ramille! Toivon hänen jatkavan kuitenkin painin parissa TV sarjan jälkeen.
Myös wrestling tai tappeluliiga ura olisi mieleen. Varmasti pärjäisi. FCF Finlandin voisi mennä heti haastamaan Starbucksin ja sitä kautta ponnistaa Amerikan markkinoille WWE tai UFC pariin.
Hietalahti pääsi Gladiaattori sarjaan!
9
424
Vastaukset
- Vitun.Jonneilua
VMP!!! Aivan naurettava juttu, mutta siitä vaan, jos haluaa pelleksi ryhtyä :DDD HAHHAA :DDD
- Voittajavyö
Kuka Hietalahti. Minkä lajin harrastaja.
- Ei-tee-vaikutusta
TV-narri. Upeeta.
- 233Höh
Ja taas kateelliset kitisee. Jostain se rahakin on tehtävä.
Ihan hyvä, että paini(ja) näkyy edes jossain. - mukkelis-makkelis
Kuka vitun Hietalahti? Tämäkö ?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kari_Hietalahti
Ajattelinkin että jostain koomikosta kyse.- hjbytu7
Eikun tämä:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Vesa_Hietalahti
Entinen ampumahiihtäjä. Ampuu häjysti.
- kireättrikoot
OHHOH!! Hieno homma, kierros kiljua kaikille!
- klapklapklap
MÄ oon klapidaattori, klapisen joka paikassa tärkeenä.
- trikootpinkeenä
Esiintyykö sinisissä vai punasissa vai ilkosillaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172403
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42776
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694