Hei,
En löytänyt mistään tietoa miten täysi-ikäinen kotona asuva lapsi vaikuttaa siihen, miten velkajärjestelyssä lasketaan maksuvaraa, eli huomioidaanko häntä mitenkään ?
Asun kahdestaan aikuisen 18- vuotiaan kanssa, joka on juuri lopettanut ammattikoulun , ja työllistymisestä ei ole tietoakaan.
Itse olen kovin pahasti velkaantunut, ja ainoa ulospääsy on hakea velkajärjestelyä, tätä ulosottomieskin suositteli.
Häpeän tilannettani, ja jos voisin, niin katoaisin tästä maailmasta, mutta lapselleni en voi niin tehdä.
Velkaneuvojalle tietysti pitää varata aika, mutta jos joku asiasta tietävä voisi vähän kertoa.
Velkajärjestely ja kotona asuva 18 vuotias
Toivoaeioo
2
261
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin kaipaan tähän vastausta. Oma lapseni armeijassa ja ne tuloaan. Sieltä vapauduttua muuttaa omilleen.
- Anonyymi
Olisiko kannattanut kysyä siltä ulosottomieheltä? Sehän se eka juttu on että varaat sen ajan velkaneuvojalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244