Miksi Harley on niin paska

Nahkahousuhomo

Miksi joku ostaa paska Harleyn?

55

1535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wildhogs

      Imponentti haluaa nuoruuden takaisin.

      • Sullepitäis

        palauttaa oikeinkirjoitustaito IMPONENTTI LOL!


      • wildhogs

        No hintti, miten se tavataan?


    • HARRIKKAPITÄÄOSTAA

      Koska paskajengit suosivat paskapyöriä!

    • HarrikallaThaimaassa

      Kurko hyvä.
      Pidät Harrikkaa paskana, se on sinun mielipiteesi ja elämäntarkoituksesi.
      Kysymykseesi miksi joku ostaa paska Harleyn vastaan, että paska Harleyt on planeetan eniten ostettuja moottoripyöriä, joten olet järjestänyt itsellesi kartoitustehtävän, johon et elinaikanasi tule vastausta kattavasti saamaan.
      Tosin kysymyksesi esittäminen ei perustu tahtoon tietää vastausta, vaan itsesi orkuttaminen sairas kun päästäsi olet, joten tuo nautinto sinulle suotakoon näin nettiprovoilusi jatkuessa.

      • Jutustelija1

        Harlay on elämäntapa ja fiilis pyörä, joillekin status symboli. Rakkaalla pyörällä on monta tarkoitusta eikä mikään niistä ole väärin.

        Itse suosin kilokyykkyjä kadulle ja isoja 2T crossi/mantsa pyöriä maastoon. Olen tyytyväinen omaan valintaani ja toivon että KTM ja HD kuskit ovat tyytyväisiä omiinsa.

        Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

        Tuossa vielä suorat linkit niihin juttuihin joissa on kuvia prätkistä Blogissa:

        http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-from-suzuki-gsx-r-1000-03.html

        http://mattiviikate.blogspot.fi/2011/02/pictures-of-kawasaki-zx-9r-01.html


      • Paskapyörä

        on maailman eniten myyty pyörä koska paskajengeissä on niin paljon noita ali-ihmisiä. Paskajengit pitävät myyntiluvut korkeina. Lisäksi täytyy huomioida wana-be-paskajengiläiset joita on vielä enemmän.


      • MiksiWhy

        Harrikalla Thaimaassa. Se ei tee sinusta tietäjää, jos olet päässyt sossurahoilla lentämään Thaimaaseen. Harrikka ei ole eniten myyty, vaikka leidarikaverisi niin väittäisi. Et vastannut kysymykseen. Kysyn uudelleen, miksi haluat ajaa teknisesti maailman huonoimmalla merkillä. Voisit myös vastata miksi haluat olla ajaessasi epämukavassa asennossa, josta ei kykene ohjaamaan luotettavasti.
        Yritä nyt olla asiallinen edes yhden kerran.


      • HarrikallaThaimaassa

        Vastaan asenteesi maustamana ja vastannet vastakysymyksiin:
        En lentele sossurahoilla, vaan asun Thaimaassa Chiang maissa omassa omakotitalossa, miten ja missä sinä asut?
        Leidarikaverini ei ole harrikkatietoisia, onko sinulla leidarikavereita?
        Katsot Harrikan olevan teknisesti mailman huonoin, tuohon kykenen vastaamaan vasta kun olet perustellut näkemyksesi johonkin muuhun kuin mielipiteeseen.
        En aja epämukavassa asennossa ja olen ohjaillut luotettavasti yli 40 vuotta, kauanko ja millä sinä olet ohjaillut ja mihin perustuu näkemyksesi epäluotettavasta ohjailusta ajoasentoon perustuen?
        Olin niin asiallinen, kuin kykenin näin puolen yön aikaan täälä Thaimaassa sossurahatyypiksi haukuttuna, joten lienen saavan sinulta myös asiallisen ja tyhjentävän vastineen.


      • MiksiWhy
        HarrikallaThaimaassa kirjoitti:

        Vastaan asenteesi maustamana ja vastannet vastakysymyksiin:
        En lentele sossurahoilla, vaan asun Thaimaassa Chiang maissa omassa omakotitalossa, miten ja missä sinä asut?
        Leidarikaverini ei ole harrikkatietoisia, onko sinulla leidarikavereita?
        Katsot Harrikan olevan teknisesti mailman huonoin, tuohon kykenen vastaamaan vasta kun olet perustellut näkemyksesi johonkin muuhun kuin mielipiteeseen.
        En aja epämukavassa asennossa ja olen ohjaillut luotettavasti yli 40 vuotta, kauanko ja millä sinä olet ohjaillut ja mihin perustuu näkemyksesi epäluotettavasta ohjailusta ajoasentoon perustuen?
        Olin niin asiallinen, kuin kykenin näin puolen yön aikaan täälä Thaimaassa sossurahatyypiksi haukuttuna, joten lienen saavan sinulta myös asiallisen ja tyhjentävän vastineen.

        Vastaan mielelläni. Hämmästelen omituisia valintoja ja ihastusta moneen heikkotasoiseen asiaan. Harva pitää huonosta tekniikasta ja kehitysmaan halpojen alueiden taloista. Joudutko ajamaan Thaimaassa Hondan offroad piikillä ja Lada Nivalla? Teiden kuntohan ei ole sopiva tavallisille ajoneuvoille.
        Mutta aiheeseen, Harrikat ovat useiden käyttötestien perusteella todettu heikkokestoisiksi. Ajoasento on huono, koska et saa tukea kuin ohjaustangosta ja tanko pitäisi olla ohjaamista varten. Ajoasento on hyvä, mikäli kykenet istumaan ja ajamaan pitämättä tangosta kiinni.
        Itse pidän korkeasta tasosta. Siksi asun omakotitalossa Helsingissä ja ajelen japanilaisilla moottoripyörillä. Leidarikavereita ei ole, homokaveri on.


      • HarrikallaThaimaassa

        En lähde kanssasi Kurkotteluun, vaan jatkanen Ladailua ja sinä hämmästelyäsi, kiitos.
        Olisimme toki voineet myös keskustella asiasta, mutta koska se ei sinulle ole mahdollista, niin Sawasdee.


      • HarrikallaHelsingissä
        MiksiWhy kirjoitti:

        Vastaan mielelläni. Hämmästelen omituisia valintoja ja ihastusta moneen heikkotasoiseen asiaan. Harva pitää huonosta tekniikasta ja kehitysmaan halpojen alueiden taloista. Joudutko ajamaan Thaimaassa Hondan offroad piikillä ja Lada Nivalla? Teiden kuntohan ei ole sopiva tavallisille ajoneuvoille.
        Mutta aiheeseen, Harrikat ovat useiden käyttötestien perusteella todettu heikkokestoisiksi. Ajoasento on huono, koska et saa tukea kuin ohjaustangosta ja tanko pitäisi olla ohjaamista varten. Ajoasento on hyvä, mikäli kykenet istumaan ja ajamaan pitämättä tangosta kiinni.
        Itse pidän korkeasta tasosta. Siksi asun omakotitalossa Helsingissä ja ajelen japanilaisilla moottoripyörillä. Leidarikavereita ei ole, homokaveri on.

        Mitä pitää sisällään korkea taso, josta pidät?
        Mikä on Japanilaisen moottoripyöräsi merkki ja malli?
        Joudutko vaihtamaan asentoa irroittaessasi kädet tangosta, minä en?
        Mistä sinä pidät tukea käsilläsi käsiesi ollessa ohjaustangossa?


      • MiksiWhy
        HarrikallaHelsingissä kirjoitti:

        Mitä pitää sisällään korkea taso, josta pidät?
        Mikä on Japanilaisen moottoripyöräsi merkki ja malli?
        Joudutko vaihtamaan asentoa irroittaessasi kädet tangosta, minä en?
        Mistä sinä pidät tukea käsilläsi käsiesi ollessa ohjaustangossa?

        Pidän kaikesta korkeatasoisesti tehdyistä tuotteista. Sen vuoksi en ole hankkinut Harrikkaa. Olen koeajanut erilaisia Harrikoita useasti ja aina pettynyt. Myös viimeistelyn jälki on surkeaa. Varsinaiset korjaus- ja huoltokulut eivät minua kiinnosta. Onhan niitä suorittavaa työtä tekeviä rasvakäsiä aina tarjolla pikkurahalla.

        Minulla on Yamaha YZF-R1, Honda Africa Twin ja Suzuki Intruder M1800RBZ.

        Asentoa pitää aina vaihtaa ajotilanteen mukaan. Käsillä ei pidetä tukea, käsillä ohjataan. Varsinainen tuki otetaan istumalla ja jaloilla tankista. Harrikassa se ei onnistu. Harrikka sopii istuskeluu, kuten keinutuolikin. Ajamiseen se ei sovi.


      • HarrikallaHelsingissä

        Suzuki Intruder, kiitos.

        Onko intruder se missä on miehekkään pitkät pytyt saatu aikaiseksi niin että männät on minikokoa?

        Pidät siis itseäsi pyörän päällä puristaen tankkia jalkojesi välissä.

        Se on sama tekniikka kuin geishoilla appelsiini polvien välissä, että lantionpohjalihakset kehittyi.
        Geishakuulatkin kuuluu tuohon samaan juttuun.
        Ootko muuten kokenut koskaan naista, joka osaa käyttää alapäätään?


        Harrikka siis ei sovi ajamiseen, no selvispä tämäkin vuosikymmenien ajamisen jälkeen.

        Meillä ei ole mitään keskusteltavaa.

        Mukavia kilometrejä sinulle ja varo että et tipahda Intruderin kyydistä jos ote herpaantuu.


      • EiIkinäPulttilinkoa

        Harley Davidson= Maailman kallein puolivalmiste, ja PISTE!

        Ja ps. Olen eri henkilö kuin se, jonka kanssa olet riidellyt....


      • HarrikallaHelsingissä

        Kallista on paljon rahaa käyttää, varsinkin jos sitä ei ole, jolloin toki halvempaa on hankkia vaikka Intruder ja ajella ihan orkkiksella.

        Se on tuo Jenkkiautoharrastuskin kallista, mutta sankoin joukoin tullaan näyttelyihin orkkis Japanilaisilla uuden karheilla, jotka on halvempia kuin vesijetit.

        Piste siis, kukin tavallaan ja varallisuudellaan, niin sinun kaltaiset saa oireiluaihetta sellaisesta mitä toisilla on, vaan ei itsellä.

        Hyvää polkupyöräilykautta, vai oletko ostanut Kurkon tavoin laatu kotarin, yhdentekevää.


      • MiksiWhy
        HarrikallaHelsingissä kirjoitti:

        Kallista on paljon rahaa käyttää, varsinkin jos sitä ei ole, jolloin toki halvempaa on hankkia vaikka Intruder ja ajella ihan orkkiksella.

        Se on tuo Jenkkiautoharrastuskin kallista, mutta sankoin joukoin tullaan näyttelyihin orkkis Japanilaisilla uuden karheilla, jotka on halvempia kuin vesijetit.

        Piste siis, kukin tavallaan ja varallisuudellaan, niin sinun kaltaiset saa oireiluaihetta sellaisesta mitä toisilla on, vaan ei itsellä.

        Hyvää polkupyöräilykautta, vai oletko ostanut Kurkon tavoin laatu kotarin, yhdentekevää.

        Köyhälle kaikki on kallista. Teen itse omat työni, josta minulle maksetaan. Rahoillani ostan muiden osaajien työn tuloksia. Vain laadukkaita. Uskon Yamahan henkilöstön ammattitaidon yhteensä olevan parempi kuin minun, varsinkin kun olen eri alalla. Siksi en muuta orkkista, en Intruderiakaan. Mikäli haluan tuunatun moottoripyörän, niin sen saa tilattua tehtaalta valmiina. Silloin ammattilaiset ovat sen tehneet, eikä jokin osaamaton rasvanäppi hämärässä vuokratallissa.
        R1 on paras laite, millä olen koskaan ajanut. Parempi kuin CBR1000RR SP. Sinunkin kannattaisi kokeilla. Ei munasi siitä entisestään pienene, vaikka pesisit kätesi, leikkauttaisit tukkasi ja ajaisit huipputehtaiden laitteilla. Tietenkin pitää ensin hankkia työpaikka.


      • bionbarempaa
        HarrikallaThaimaassa kirjoitti:

        Vastaan asenteesi maustamana ja vastannet vastakysymyksiin:
        En lentele sossurahoilla, vaan asun Thaimaassa Chiang maissa omassa omakotitalossa, miten ja missä sinä asut?
        Leidarikaverini ei ole harrikkatietoisia, onko sinulla leidarikavereita?
        Katsot Harrikan olevan teknisesti mailman huonoin, tuohon kykenen vastaamaan vasta kun olet perustellut näkemyksesi johonkin muuhun kuin mielipiteeseen.
        En aja epämukavassa asennossa ja olen ohjaillut luotettavasti yli 40 vuotta, kauanko ja millä sinä olet ohjaillut ja mihin perustuu näkemyksesi epäluotettavasta ohjailusta ajoasentoon perustuen?
        Olin niin asiallinen, kuin kykenin näin puolen yön aikaan täälä Thaimaassa sossurahatyypiksi haukuttuna, joten lienen saavan sinulta myös asiallisen ja tyhjentävän vastineen.

        Paljonko maksaa leidiboy siellä thaikussa seuraksi?


      • Jutustelija1
        MiksiWhy kirjoitti:

        Köyhälle kaikki on kallista. Teen itse omat työni, josta minulle maksetaan. Rahoillani ostan muiden osaajien työn tuloksia. Vain laadukkaita. Uskon Yamahan henkilöstön ammattitaidon yhteensä olevan parempi kuin minun, varsinkin kun olen eri alalla. Siksi en muuta orkkista, en Intruderiakaan. Mikäli haluan tuunatun moottoripyörän, niin sen saa tilattua tehtaalta valmiina. Silloin ammattilaiset ovat sen tehneet, eikä jokin osaamaton rasvanäppi hämärässä vuokratallissa.
        R1 on paras laite, millä olen koskaan ajanut. Parempi kuin CBR1000RR SP. Sinunkin kannattaisi kokeilla. Ei munasi siitä entisestään pienene, vaikka pesisit kätesi, leikkauttaisit tukkasi ja ajaisit huipputehtaiden laitteilla. Tietenkin pitää ensin hankkia työpaikka.

        Arvoisa MiksiWhy, syy miksi nuo Hondan kilokyykyt eivät ole Hard-Core kuskeille kuten minä parhaita laitteita on että Honda yleensä valmistaa moottoripyöriä suuri yleisö joka ei ole ammattilaisista koostuva joukko mielessään. Eli Hondalla ei ole kaltaiseni kyykyttelijä ainoana huomioon otettavana asiakkaana mielessä.

        Esim. tuo tonninen GSX-R edustaa itselleni mieluisaa filisofiaa tyyliini sopivaan preferenssiin rakennettuna. Nykyäänhän kannattaa toki olla joku tuoreempi laite mutta sama asenne.


    • MCnPressa

      Tehdäämpä pieni yhteenvetokatsaus keskusteluihin, että selviää asenne.

      Aloittaja on Nahkahousuhomo, joka ei osoita miltään osin mitään asianmukaisuutta.

      Vastaaja joka lienee aloittaja, kirjoittaa impotentista.

      Sitten tuli letkautus paskapyöristä ja paskapyöristä.

      Jatkuu ala-ihmisillä ja wana-be-paskajengiläisillä.

      Sitten Miksi Why pyytää olemaan asiallinen edes yhden kerran, kuitenkin itse kirjoittaen sossurahoista ja leidarikavereista.

      Voisiko Miksi Why vastata minulle, mutta toki Thaimaan miehellekin asianmukaisesti.

      Mikä tekee Harrikasta teknisesti mailman merkin?

      Miksi koet Harrikkaa ajettavan epämukavassa aaennossa?

      Tarkentaisitko vielä onko mielestäsi kaikissa Harrikan malleissa epämukava ajoasento ja mikäli on, miten tietämystäsi voisi käyttää tuotekehityksessä?

      Miksi ajoasennosta ei kykene ohjaamaan luotettavasti, eli mikä tekee ohjaamisen epäluotettavaksi?

      Varmaankin muitakin kuin minua kiinnostaa, millä pyörällä sinä Miksi Why ajelet ja miksi koet sen pyörän hyväksi ja paremmaksi kuin Harrikka?

      Myös olisi mukava tietää minkä johdosta kirjoitat sossusta jota Thaimaassa ei ole, sekä minkä johdosta sekoitat asiaan leidarit, siis onko sinulla esim. jokin leidarifobia joka meidän Harrikkamiesten tulisi huomioida?

      Mukava kun löytyi viimein Harrikan vastustaja joka tahtoo aiheesta asianmukaista keskustelua.

      • MCnPressa

        Kirjoitusvirhekorjaus, että pysytään asiassa pilkkuja nussimatta.
        Paskapyöristä ja paskajengeistä.
        Teknisesti mailman huonoimman pyörän.
        Asennossa.
        Kiitos.


    • CustomMotoristi

      AJOKAUSI 2017 ON HISTORIALLINEN SUOMI24 MOOTTORIPYÖRÄPALSTALLA.

      On ilmennyt yhden Harrikkavastaisen MiksiWhyn peräänkuuluttavan asianmukaista keskustelua hänen kanssaan, kiitos Sinulle siitä, olet ainutlaatuinen ja ainoa.

      Kun vastaat asinmukaisesti, niin otathan huomioon että Custom malleja on myös mm. Hondalla, Suzukilla ja Jammullakin, eli kertonet näiden teknisistä eroavaisuuksista myös.
      Kysehän ei ole Custom vastaisuudesta, vaan Harley vastaisuudesta.

      Odotan todella mielenkiinnolla, kuten muutkin tervepäiset motoristit odottavat, sinun tervepäisen asianmukaista historian kirjoihin jäävää kirjoitustasi.

      Kiitos vielä kerran että olet olemassa Miksi Why, koska nyt on avautunut mahdollisuus selvittää aloittajan pohdinta ja nimimerkkisi takaa kurkistava pohdinta.

      • MiksiWhy

        Vastaan nyt alter egollesikin. Eri ajo-olosuhteisiin on tehty niihin parhaiten sopivia moottoripyöriä. Nopeaan ajoon asfaltilla on sopii kyykyt. Pitkien maantiematkojen ajamiseen on tehty matkapyörät. Tavalliseen katuajoon on tarkoitettu streetfighterit. Endurot maastossa ajamiseen. Kaupungilla ja myös maastossa ajamiseen sopii supermotot. Sekalaiseen maantie-ajoon ja maastossa ajamiseen käy allroadit. Customit on tarkoitettu paikallaan seisomiseen nakkikioskin tai kahvilan edessä, ei ajamiseen. Japanilaisilla customeilla on jokaisessa joitakin pieniä viitteitä johonkin em. ryhmiin. Harrikalla ei ole mitään tarkoitusta. Siksi HD on vain kaikista huonoin. HD vastaisuutta minulla ei ole koskaan ollut. Ostaahan joku kukkahameenkin katukahvilaa varten. En vain ymmärrä kumpaakaan.


    • kökkötraktorix

      Kaikesta huolimatta harrikka on suosittu. Eturauhanen ei vaivaa läheskään samalla tavalla kuin japsipyörää käytettäessä. Paskaa on vain korkea hinta, minkä joutuu egon kohotuksesta maksamaan.

      • HondaKurkonAkseli

        Kurko palautui kökköx.


    • MCnPressa

      Kyllähän tuo oli tiedossa.

      Siis Harrikkavittuilijoiden, siis imponenttien aivokäyrä on tasoa Kurko, eli mahdollistaa vain kyselyvittuilut mutta ei vastaamista.

      Hyvä puoli asiassa toki on että pysyvät baanalta vex, kun viettävät aikaa Jopoineen ja pussikaljoineen pirillä vahvistettuna R-Kioskien ikkunanlaudalla istuen Kurkoa kunnioittaen.

      • MCnPressalle

        Ja sinä tulit paljastaneesi älyttömyytesi puhumalla "imponentista"!!! Lol se on impotentti! Et edes sen vartaa tiedä!


      • MCnPressa

        Kopioin imponentin aiemmalta ja mikäli huomaat niin mainitsin aivokäyrän, jota sinulta ilmeisesti ei voi ottaa varauksen ollessa 0.

        "Et sen vertaa tiedä" ? Mitä sinä mahdat tietää, kerro ihan omin sanoin ?


      • VitunNyyhkyOlet
        MCnPressa kirjoitti:

        Kopioin imponentin aiemmalta ja mikäli huomaat niin mainitsin aivokäyrän, jota sinulta ilmeisesti ei voi ottaa varauksen ollessa 0.

        "Et sen vertaa tiedä" ? Mitä sinä mahdat tietää, kerro ihan omin sanoin ?

        Älä hiiri vikise.


      • HarrikallaHelsingissä

        No siinäpä oli tosimiehen kommentti, hienoa.

        Muista ens kerralla kun meet snagarijonoon.


      • pikkuhomojaisohomo
        MCnPressalle kirjoitti:

        Ja sinä tulit paljastaneesi älyttömyytesi puhumalla "imponentista"!!! Lol se on impotentti! Et edes sen vartaa tiedä!

        Hienoa että tiedät diagnoosisi!


    • MCmölyapinatOY

      Harley Davidson=Paljon melua tyhjästä.

    • BemuOnRomu

      Yhdysvalloissa Consumer Reports National Research Center on tehnyt kansallisen tutkimuksen moottoripyörien omistajien keskuudessa. Tutkimuksessa on selvitetty moottoripyörien luotettavuutta. Eri brändien kesken löydettiin melkoisia erovuuksia. Voittaja Yamaha osoittautui miltei kuusi kertaa luotettavammaksi kuin huonoin eli BMW. Silti brändiuskollisuus ei näytä olevan pyörän laadusta kiinni.

      Consumer Reports, CR kysyi tietoja vakavista ongelmista tai korjauksista neljän vuoden aikana. Tutkimus kattoi viisi merkkiä riittävällä tilastollisella merkittävyydellä: Yamahan, Kawasakin, Hondan, Harley-Davidsonin ja BMW:n.

      Kaikkiaan selvitys koski 4680 moottoripyörää, joista noin viidenneksessä oli vakavia ongelmia. Yamaha menestyi parhaiten, ainoastaan yhdessä kymmenestä Yamahasta oli ongelmia, kun taas Bemareista joka kolmannen ja Harrikoista joka neljännen kanssa oli vakavia ongelmia.

      Suurimmista mp-merkeistä ainoastaan Suzukin ja Triupmhin osalta dataa ei ollut riittävästi tähän tutkimukseen riittävän suurella otannalla. CR kuitenkin totesi, että saatujen tietojen perusteella Suzuki oli yhtä luotettava kuin muutkin japanilaiset merkit kun taas Trimphit olivat keskiarvon alapuolella.

    • Sumopainija38v

      Mitä sitten?

    • VajakkienMopot

      Harley on tehty tyhmille. Tyhmä ostaa paskaa, jos kaverillakin on.

      • Jutustelija1

        Harley on fiilistely pyörä, elämäntapa ja joillekin status symboli.

        Jos haluaa suorituskykyä ja ajoominaisuuksia niin hankkii laillani kilokyykyn kuten tässäkin ketjussa ainakin yksi R1 mies on tehnyt.

        Kukin tehköön niin kuin itse haluaa ja nauttikoon siitä rauhassa.


      • Ämceejengitperustuu

        tyhmyyteen ja siihen että se tyhmyys oikein tiivistyy noissa vajakkiporukoissa.


    • OnpaNykyaikaista

      Miten yleensäkään sellainen Moottoripyörä voisi muka olla hyvä, jossa vetotapakin on järjestetty jollain maatilan vintiltä löytyneillä ylimääräisillä puimakoneen käytetyillä remmeillä?

    • hooooooooodeeeeee

      Köyhyys ja tyhmyys ovat Harrikan hankinnan syitä.

    • oppiaikakaik

      Ihan on mahtavasti rakennettu brändi tuo hd , joihinkin tuo vaan tehoaa ja siinä sitten katoaa kaikki faktat , mutta ei hienoa harrastusta kannata moiseen virhehankintaan lopettaa ,paljon parempiakin vaihtoehtoja on tarjolla kun oppirahat on maksettu !

    • jeah_S

      Myös kinkkipyörille on yleisönsä.

    • Anonyymi

      Ku on pätäkkää siksi ostin HD:n

    • Anonyymi

      Mulla rupes stondaan.

    • Anonyymi

      Maailman eniten myyty moottoripyörämerkki on Royal Enfield, joka myy enemmän kuin muut merkit yhteensä. Johtuuko sitten siitä, että sen valmistusmaassa Intiassa on isommat sisämarkkinat, kuin muut maailmanmarkkinat yhteensä. Mutta kumpi on sitten parempi, härley vai rojuenkeli?

    • Anonyymi

      Asiallisen henkilön käytössä Harley (etenkin Sportster 1200) kestää vallan hyvin vuosikymmeniä ja paljon kilometrejä. Kyseessä on pitkäiskuinen kaksisylinterinen V-kone, joka ei ole (nykyään) tehty kiihdytyksiin tai kisa-ajoihin. Normiajoa lakisääteisillä nopeuksilla ja matalilla kierrosluvuilla, öljynvaihdot kohdillaan, talvisäilytys lämpimässä, pientä yleishuoltoa, niin on huoleton peli.

      Jos haluaa ajaa 30 tkm vuosittain Saksan baananopeuksilla, niin katse Italiaan tai Japonkiaan. Sieltä löytyy oikeat pelit niihin hommiin.

      Itse lasken Sportyn varaan.

      Helevetin Henkseli, Helsinki

      • Anonyymi

        Kyllä sai uudehkonkin sporan kanssa pelätä pääseekö perille tai pääseekö matkaan yleensäkään vai jääkö kesken , PALJON luotettavampia pyöriä sitten sen jälkeen eikä ongelmia koskaan mutta kyllä sporalla kotikulmilla ajelee , harmi sinänsä jos ja kun tielle asti pääsi niin mennä lötkötteli ihan ok .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sai uudehkonkin sporan kanssa pelätä pääseekö perille tai pääseekö matkaan yleensäkään vai jääkö kesken , PALJON luotettavampia pyöriä sitten sen jälkeen eikä ongelmia koskaan mutta kyllä sporalla kotikulmilla ajelee , harmi sinänsä jos ja kun tielle asti pääsi niin mennä lötkötteli ihan ok .

        Mikä siinä nyt muka petti?

        Itellä Sporty toiminu ihan hyvin normi hoidonpidolla?

        T: HeHe


    • Anonyymi

      Ne on niitä apinoita jotka ihailee jenkkejä ja tumppia.

      • Anonyymi

        Pääosin ihailen itseäni peilistä. Turhaan, koska olen narukätinen pienimunainen isonenäinen hoidokki Hiekkaharjusta, ja lääkkeiden ja Bike-lehden voimalla uskon olevani jossain Thaimaassa. Ja omistavani Harleyn, huvilan, naisen, yms.
        Mutta kyllä vielä joskus sinne pääsen KELA-rahoilla, kun aikani säästän.
        Huomenna on mannapuuropäivä aamulääkkeiden kanssa.

        Pääppöterveisin Lerppa

        (puhtaaksikirjoitus MTT N.N.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääosin ihailen itseäni peilistä. Turhaan, koska olen narukätinen pienimunainen isonenäinen hoidokki Hiekkaharjusta, ja lääkkeiden ja Bike-lehden voimalla uskon olevani jossain Thaimaassa. Ja omistavani Harleyn, huvilan, naisen, yms.
        Mutta kyllä vielä joskus sinne pääsen KELA-rahoilla, kun aikani säästän.
        Huomenna on mannapuuropäivä aamulääkkeiden kanssa.

        Pääppöterveisin Lerppa

        (puhtaaksikirjoitus MTT N.N.)

        Mulla rupes stondaan...


    • Anonyymi

      Sporsterin "tappajia" tullu markkinoille jo kaksikin eli XV950 Boltti ja nyt 1100 Rebel , nuo pesee sporan mennentullen , toivottavasti vielä japsit tuovat takaisin saatavaksi laatupyöriä isompiinkin luokkiin asiakkaille jotka arvostavat ajo-ominaisuuksia ja laatua eivätkä palvo pelkästään nimeä.

    • Anonyymi

      Varmaan kun on rahaa jota ei ketjun aloittajalla ole eikä tule buahaaaaa.

    • Anonyymi

      Ai Harley-Davidson eniten myyty?

      2019 vuonna
      Honda 453 000
      HD 88 700

      • Anonyymi

        Onko Hondan myyntiluvuista eroteltu pois ruoholeikkurit ja muut vastaavat ajopelit, joita ei moottoripyöriksi lainkaan luokitella?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko Hondan myyntiluvuista eroteltu pois ruoholeikkurit ja muut vastaavat ajopelit, joita ei moottoripyöriksi lainkaan luokitella?

        Hondakin tekee idän markkinoille pieniä laitteita jotka kaksipyöräisinä kuuluvat segmenttiin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et olisi piilossa enää

      Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      78
      3588
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

      Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      29
      2334
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

      Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      84
      2033
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

      Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      19
      1570
    5. Miten hetki

      Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1431
    6. Mitä, kuka, hä .....

      Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      27
      1413
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

      Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1374
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

      miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1337
    9. Taisit sä sit kuiteski

      Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1237
    10. Kerro nainen

      Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1085
    Aihe