"Kaivosmiesten vahingossa löytämä dinosaurus on täydellinen kuin patsas", kertoo uutinen.
Vedenpaisumus tietysti tappoi tämänkin, eikö niin, eikä kukaan ollut näkemässä, mutta miten kreationistit tällä kertaa yrittävät todistaa itselleen että löytö on ns. evoilua?
Linkki alempana.
Dinosauruslöytö haastaa kreationismin
7
309
Vastaukset
Linkki uutiseen: http://yle.fi/uutiset/3-9614346
Eno. Eks vieläkään ole kuullut, ettei sitä evoluutiota ole?
> Pasteur osoitti myös, että mikrobit eivät synny spontaanisti elottomasta aineesta, alkusynnyn kautta, toisin kuin hänen aikaansa saakka oli oletettu. <
https://fi.wikipedia.org/wiki/Louis_PasteurJa mikrobitko olivat mielestäsi ensimmäisiä jakautujia?
Pasteurilla ei olisi ollut mitään mahdollisuutta havaita selvästi mikrobeja yksinkertaisempia replikaattoreita, vaikka niitä olisi ollutkin. Pasteurin kokeiden käyttäminen argumenttina siitä, ettei elämä synny itsestään, on absurdia. Se voi ehkä upota kreationistien oppimattomiin rivijäseniin, mutta evoluution tai edes spontaanin synnyn vastaisena argumenttina se on kelvoton.- Fiksu.Kreationisti2
Evoluutio ei kuulu palstan aihepiiriin.
Ilmoitettu poistoon ja krp:lle yurki1000js:n jatkuvan häiriköinnin vuoksi. Pasteurin havainto kumoaa kreationismin. Elämä ei synny vaikka kuinka puhaltelisi maan tomua. Hyvä kun itsekkin ymmärrät kreationismin järjettömyyden.
agnoskepo kirjoitti:
Ja mikrobitko olivat mielestäsi ensimmäisiä jakautujia?
Pasteurilla ei olisi ollut mitään mahdollisuutta havaita selvästi mikrobeja yksinkertaisempia replikaattoreita, vaikka niitä olisi ollutkin. Pasteurin kokeiden käyttäminen argumenttina siitä, ettei elämä synny itsestään, on absurdia. Se voi ehkä upota kreationistien oppimattomiin rivijäseniin, mutta evoluution tai edes spontaanin synnyn vastaisena argumenttina se on kelvoton.>Se voi ehkä upota kreationistien oppimattomiin rivijäseniin,
Ja onkin heille tärkeä kreationismin tieteellinen tukipilari. Eivät ymmärrä biologiasta tai kemiastä pätkän pölähtävää, mutta tietävät kyllä Pasteurin todistaneen, että elämän syntyyn tarvitaan raamatun Jumala.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483
