Timo Soini presidenttiehdokkaaksi

Taktisista syistä

Perussuomalaisten kannattaa ilmoittaa Timo Soini presidenttiehdokkaaksi.

Soinilla on hyvä ulosanti ja hyviä ajatuksia.
Puolue saa ilmaista media-aikaa,koska ainakin YLE:n pitää antaa muillekin kuin Haloskalle puheenvuoro välillä.

10

404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • QQQ

      Soini ehdottomasti ehdokkaaksi. Ei ketään Halmea, tyhmäkin tajuaa, miksi ei.

      • AMF/KDP

        Halmetta ei kukaan koskaan ole edes ehdottanut tai pyytänyt mukaan pressa kilpaan!

        Eikä tuo Soinikaan välttämättä ole paras mahdollinen ehdokas!


    • moisia

      Mielipuolista edes kuvitella ketään tästä minipuolueesta pressaehdokkaaksi.
      Ei riitä hyvä ulosanti, josta olen toista mieltä, pressaksi, saati ajatukset.
      Soini on vastarannan kiiski, vastustaa kaikkea suurta ja kehittävää niinkuin koko puolue.

      • JKa

        > "vastustaa kaikkea suurta ja kehittävää niinkuin koko puolue."

        Saisinko jonkin esimerkin "suuresta ja kehittävästä", jota Soini tai Perussuomalaiset vastustaa?


      • Reunamerkkaaja
        JKa kirjoitti:

        > "vastustaa kaikkea suurta ja kehittävää niinkuin koko puolue."

        Saisinko jonkin esimerkin "suuresta ja kehittävästä", jota Soini tai Perussuomalaiset vastustaa?

        Euroopan Unioni ja sen kehittäminen.
        2. Suuret ja vanhat puolueet.
        3. Ruotsin kielen opettamisen edistäminen.


      • JKa
        Reunamerkkaaja kirjoitti:

        Euroopan Unioni ja sen kehittäminen.
        2. Suuret ja vanhat puolueet.
        3. Ruotsin kielen opettamisen edistäminen.

        Kieltämättä nimeämäsi esimerkit ovat nk. suuria kysymyksiä ja sellaisia, joita Perussuomalaiset vastustaa. Mutta sitä minä ihmettelen, että pitäisikö noita puolustaa, ja minkä takia!?!


      • Reunahuomautus
        JKa kirjoitti:

        Kieltämättä nimeämäsi esimerkit ovat nk. suuria kysymyksiä ja sellaisia, joita Perussuomalaiset vastustaa. Mutta sitä minä ihmettelen, että pitäisikö noita puolustaa, ja minkä takia!?!

        Kun tuon Analytic-Reunanmerkkaa-jne-jne-jne palvoma Lipponen kannattaa niitä. Noilla demuilla on keskittäminen viety niin pitkälle, että kaikkien aivotkin on siirretty yhteen päänuppiin. Nyt ne on Lipposen kallossa. Kohta saadaan kunnon naurut kun tuo mammutti joutuu antamaan paikkansa Heinäluomalle ja alkaa uusien ajatusten palvonta.


      • Sanneri
        Reunamerkkaaja kirjoitti:

        Euroopan Unioni ja sen kehittäminen.
        2. Suuret ja vanhat puolueet.
        3. Ruotsin kielen opettamisen edistäminen.

        Reunamerkkaaja on kyllä hereillä. Soini on saanut linjansa läpi Reunamerkkaajan tietoisuuteen. Eihän Soinista pressaa tule, mutta hyvä ehdokas ja keskustelun herättäjä ja mikä tärkeintä Perussuomalöainen puolue saa hyvää mainosta ja palstilaa omalle linjalle.

        Sitäpaitsi EU:sta ei tulee mitään ja pakkorutosi joutaa pois.Mikä kiiskeen tulee, niin kala se on kiiskikin.


      • Reunahuomautus kirjoitti:

        Kun tuon Analytic-Reunanmerkkaa-jne-jne-jne palvoma Lipponen kannattaa niitä. Noilla demuilla on keskittäminen viety niin pitkälle, että kaikkien aivotkin on siirretty yhteen päänuppiin. Nyt ne on Lipposen kallossa. Kohta saadaan kunnon naurut kun tuo mammutti joutuu antamaan paikkansa Heinäluomalle ja alkaa uusien ajatusten palvonta.

        ... teille näytää olevan tärkein toisen mollaaminen ja "paljastaa" kirjoittajan henkilöllisyys?
        M I K S I ?

        Eipä tuo ottanut omaa kantaansa mihin suuntaan noita asioita olisi vietävä, kun vastasi kysymäänne mitä Soini vastustaa!
        Miksi siis hermostua?
        Koivisto sanoi viisaasti:
        Ei pidä provosoitua jos provosoidaan!
        Mistä se Lipposen ihastelu tuli ja mitä se tähän vaikuttaa? En löytänyt kenekään teksteistä väitteene perustetta.
        Kertokaa siis.


    • Masa

      Mitenkäs olisi Paavo Väyrynen Perussuomalaisten presidentti ehdokkaana? Vaikka kyllä Soinikin kelpaisi aivan loistavasti!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe