Miten menee perseaukiset? Mitkäs hinnat tänään ärsyttää?
Pulla Helsinki-Vantaalla? Vesipullo? Kahvi? Kalja? Vituttaako?
Antaa palaa nyt kelan ja sossun kasvatit mistä jäätte paitsi kun kaikki maksaa muka liikaa.
Olisiko perseaukisilla taas jotain purnattavaa?
6
330
Vastaukset 6
- LuukuttajaRauski
Perseaukisen ei kyllä tarvitse syödä pullaa ollenkaan vaan jotain terveellistä. Kaljan kanssa sama homma.
- Akkuajäljellä
Naurattaa kun pitää aina ulista ja etsiä halvinta, Vaikka ongelma olisi ratkaistu helpolla: hommaa lisää rahaa ja lopettaa sen ainaisen vitun kovan valittamisen
- SariolanSakke
Nimenomaan. Minä olen siitä onnellisessa asemassa että elän äitini rahoilla.
- lokaman
sekin voi vituttaa jos siellä aikamiespoika elää sossun rahoilla äitin kanssa kaupungin vuokrayksiössä
- SariolanSakke
Meillä äitin kanssa on kyllä kaksio.
- jdiasudiow
Eikö aloittaja taaskaan sanut pillua? Vihaavatko naiset kaltaistasi finninaamaista simulaattoripippelipojua?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48835
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha538761- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561