Tietääkö joku tai tietääkö mistä tiedon saa armusa baby magnum 40g patruunan paineen. Olen yrittänyt netistä maahantuojalta, valmistajalta(sen sivuilta) ja kauppiaalta. Ei ainakaan sieltä tietoa löydy. Pakkauksen kyljessä kyllä joku epämääräinen 1200 kg cm2 merkintä, mutta minun tiedolla ei tuosta saa muutetuksi baareiksi.
B&P- tuotteista saa hyvät tiedot Metsäkeskuksen patruunnanmyynti sivuilta.
Tietäätö joku
baikkali
2
273
Vastaukset 2
- baikkali
Lisäyksena kysymykseeni Tietääkö joku. Kyseessä on 12/70 patruuna. Sitä myö Kärkkäinen OY. Sieltä asiaa ei tietoa löytynyt.
- lähdentästäpaariin
https://fi.wikipedia.org/wiki/Baari
1 baari on noin 1kg/cm2.
eli 1200 baaria
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921576
- 831062
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su378977- 68975
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177924- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta169602- 37598