pikkutissit on ankeita

bluehawkman77

ei pysty kyllä pienirintaisten kanssa enää oleen,menee elämä hukkaan.Vähintään DD-kupin tissit pitää naisella olla,muuten oon ilman jossei löydy.Kaikki naisystäväni ollu isotissisiä.Kerran seurustelin pikkutissin kanssa pari kuukautta ja oli kyllä ankeeta.

19

1249

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pienet tissit kiihottavat kovasti. Minä tykkään.
      Mitä pienemmät, sen paremmat.

      • Aku65

        Pinet rinnat terhakkaat kauniit hyväilytävät


    • makuasioita

      Pienet tissit ovat todella kiihottavat. Makunsa kullakin.

    • Kyllä ei ole mitää valittamista pienistä rinnoista, kokonaisuus ratkaisee aina

    • MitatKohdilleen

      Yleensä isot rinnat merkitsevät löysää persettä ellei silikoni tissejä oteta huomioon. Kyllä hyvä perse voittaa ne isot rinnat ja persettä voi naiset jumpata kondikseen ellei ole jotain sairautta.
      Ja kuten Bile Danikin sanoi rinnat voi aina hakea Tallinnasta.

    • eipäsole

      Pienet rinnat, kapea vyötärö ja iso muodokas perse. Saat elämäsi kyydit. Näin ainakin oman kokemuksen pohjalta. Tuollaiset naiset tietävät miten käyttää vartaloaan. Isotissiset usein luottavat tissien voimaan. Niillä ei tee loppujen lopuksi pannessa paljoakaan

    • Jorixy

      Exällä oli pienet rinnat muttei ainakaan minua haitannut, useimmiten panin takaapäin.

    • ukm

      pienet rinnnat on kiihoittavimmat

    • Pienettissiteiroiku

      Ja mä en oo kenenkään pienimunaisen kans. Ei kyllä kiinnosta pätkääkään!

      • jkkk

        Pienet rinnat on ihanat kun ne sopii suuhun lähes kokonaan ja on kiinteät ja terhakat


    • pottukukko

      ,,ja "terhilläkin" tisut, vai????

    • Hylk

      Terhakat pikkutissit ovat seksikkäimmät, onneksi sellaiset mulle on tarjolla! En kaipaa mitään äidillisiä hyllyviä rasvaleilejä, karmeimpia ovat muodottomat silikonipallot.

    • Anonyymi

      Ankeeta on housussas!

    • Anonyymi

      Pienet ja terhakat rinnat parhaat. Suuret rinnat eivät ole niin kiihottavat.

    • Anonyymi

      Pienten ja isojen rintojen ero kiloittain ihraa. Molemmissa samat maitorauhaset nännit ja nahka, isot rinnat sitten täytetty suun kautta ahmitulla rasvalla.

    • Anonyymi

      Samaa mieltä, kyllähän pienet rinnat ovat ehdottomasti parhaat.

    • Anonyymi

      Kyllä pienet ja kiinteät pystyrinnat aina voittaa isot hyllyvät läskit.

    • Anonyymi

      Pikku tisut on niin kiihottavia,varsinkin katsella,kun on päässyt näkemään,aaaaahhh

    • Anonyymi

      Riippuu kyllä naisen iästä ja monesta muusta mikä on hyvännäköistä ja hyväksi.

      Jostain syystä en ole saanut nähdä tissejä paljoa mutta väitän että helvetin isot tai toisaalta pienet kannut ei ole hyviä.

    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe