Evandan kaukolukko kerrasta poikki. Avaimessa syttyy valo, kun painaa avausnapista, joten en usko, että on patteri loppu. Onko jollain käynyt vastaavaa? Tiedän kyllä, että voin viedä takuukorjaukseen, mutta jos siinä on joku juju, niin ei tarvitsisi viedä autoa korjaamolle. Avaimenperässä lukee muuten VDO Siemens, joten taitaa olla saksalaista perua.
Vastaukset 3
- juujuu
Voi olla patteri loppu vaikka valo palaakin, kannattaa ostaa uusi patteri ja kokeilla sillä.
- juju
se pitää koodata. jostain syystä on synkronointi menny lähettimestä ja vastaanottimesta.
oletko painanut kantomatkan ulkopuolella sitä oven avaus nappia tai yleensä neppeja avaimesta? voi tietenkin painua taskussakin vahingossa!!!
synkronointi tarkoittaa sitä että se avaimenperässä oleva radiolähetin lähettää muuttuvalla koodilla olevaa signaalia joka pitää olla tahdistettu vastaanottimen koodiin.
kun ne täsmää niin ovi avautuu. muuten ei.
synkronointi häviää mikäli lähetintä eli avaimessa olevaa ohjainta käyttää sen radiotaajuisen kentän ulkopuolella ettei vastaanotin autossa "kuule" lähetintä. voi olla muutasta kerrasta kymmeniin painalluksiin ennenkun häviää ja ainoastaan uudelleen koodauksella vastaanotin ja lähetin ymmärtävät toisiaan.
ei siinä muuta tod-näkösesti ole.
muita vikakohteita on esim keskuslukon sulake tai sulakkeet.
keskuslukon ohjainlaite tai ovimoottorit.
avaimenperän paristot jos on huonot niin sekin aiheuttaa tuon mutta jos ledi vilkkuu siinä normaaliin tapaan niin en uskoisi että se olis syy sillon.
kokeilepas nuita niin ihmetellään sitten lisää - juuju
juju kirjoitti:
se pitää koodata. jostain syystä on synkronointi menny lähettimestä ja vastaanottimesta.
oletko painanut kantomatkan ulkopuolella sitä oven avaus nappia tai yleensä neppeja avaimesta? voi tietenkin painua taskussakin vahingossa!!!
synkronointi tarkoittaa sitä että se avaimenperässä oleva radiolähetin lähettää muuttuvalla koodilla olevaa signaalia joka pitää olla tahdistettu vastaanottimen koodiin.
kun ne täsmää niin ovi avautuu. muuten ei.
synkronointi häviää mikäli lähetintä eli avaimessa olevaa ohjainta käyttää sen radiotaajuisen kentän ulkopuolella ettei vastaanotin autossa "kuule" lähetintä. voi olla muutasta kerrasta kymmeniin painalluksiin ennenkun häviää ja ainoastaan uudelleen koodauksella vastaanotin ja lähetin ymmärtävät toisiaan.
ei siinä muuta tod-näkösesti ole.
muita vikakohteita on esim keskuslukon sulake tai sulakkeet.
keskuslukon ohjainlaite tai ovimoottorit.
avaimenperän paristot jos on huonot niin sekin aiheuttaa tuon mutta jos ledi vilkkuu siinä normaaliin tapaan niin en uskoisi että se olis syy sillon.
kokeilepas nuita niin ihmetellään sitten lisääyleensä jos menee patteri, niin se toimii jonkun aikaa huonosti, mutta nyt meni tosiaan kerrasta poikki ja punainen valokin vielä paloi avaimessa. Hyvä tietää tuo vastauksesi kuitenkin jatkoa varten. Auto on vaimon käytössä, joten uskonpa, että jossain vaiheessa tulee tämmönen synkronointiongelmakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3891603Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan841081Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94942Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63859Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43773Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49768- 60730
- 121725
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10698- 39679
- 57646
- 50626
- 45567
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33558- 33555
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518- 82507
- 49503