Miten tällaisesta voi tehdä rikosilmoituksen?

nuopalvelut

Joku laittelee tahallaan numeroani "kukasoitti" palveluun että pääsee pilaamaan mainettani.
Olen yrittänyt toistamiseen saada numeroa ja kommentteja sieltä pois, muttei tunnu auttavan .
Ottaako poliisi tämän selvittääkseen?

10

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5778

      Missä kunnassa asut???? moskeijanummella poliisilta on turha pyytää apua.

    • ilmoitustakehiin

      Otanko kuvakaappauksen kommenteista ja lähetän poliisille?
      Pystyykö selvittämään?
      Kyseessä on tahallista häiriköintiä päivittäin minun numerollani.

    • vittuuntunutheppu

      Eli tiedän että kukasoitti palvelun ylläpitäjä lienee poliisinkin vaikea selvitellä, näin ainakin olen lukenut, mutta entä jos joku persereikä laittelee minun numeron kustannuksella paskakommentteja mainettani tahraten, niin saako selllaisen selville?
      Siis noiden kommenttien laittajan?
      Mitään mahista?

    • vittuuntunutheppu

      Olen nyt 2 päiväää uhrannut aikaani poistamalla niitä kommentteja.
      Itse palveluhan ei suostu poistamaan edes numeroani ko. palvelusta ja
      muutama epäilemäni riitapukari on sen numeroni sinne pistänyt
      ja latovat päivittäin kommentteja minusta.
      Eikö tuo ole kunnianloukkaus?
      Eihän firmastakaan saa kuka hyvänsä laitella sen numeroa tuonne ja perään
      kommenttia punaisella "varokaa tätä".

      Tyyppi laittaa jopa parikymmentä kommenttia numerollani tuohon palveluun.
      Poliisiasia tämän pitäisi olla.
      Epäilyksiä on muutamasta tyypistä.

      • Poista palvelu, itse tein niin.

        Jos jollain asiaa, soittakoon uudestaan.
        Ja huonot uutiset voi saada huomennakin..

        Jos ihminen tarvitsee ambulanssia niin hänen pitää soittaa 112 eikä sinulle.

        En suostu ottamaan viestejä ylipäätään illallalla 18.30 jälkeen enkä myös aukaise puhelintani kuin noin 10.00.

        Jos en ole itse kuollut enkä tappanut ketään, ei voi niin paljon kiinnostaa että vahtaisin puhelintani kaiken yöstä -päivään.
        Toi että jos en ole itse kuollut tietty tarkoittaa sitä että enhän voisikaan sitä tehdä.


      • 6rthfg
        160653 kirjoitti:

        Poista palvelu, itse tein niin.

        Jos jollain asiaa, soittakoon uudestaan.
        Ja huonot uutiset voi saada huomennakin..

        Jos ihminen tarvitsee ambulanssia niin hänen pitää soittaa 112 eikä sinulle.

        En suostu ottamaan viestejä ylipäätään illallalla 18.30 jälkeen enkä myös aukaise puhelintani kuin noin 10.00.

        Jos en ole itse kuollut enkä tappanut ketään, ei voi niin paljon kiinnostaa että vahtaisin puhelintani kaiken yöstä -päivään.
        Toi että jos en ole itse kuollut tietty tarkoittaa sitä että enhän voisikaan sitä tehdä.

        Häh? Poista kukasoitti-palvelu? Mitenkäs sen poistaminen oikein onnistuu? Eipä taida aloittajalla olla mitään valtaan tuollaisen nettipalvelun poistamiseen Internetistä.

        Noh, noin käy, kun ei lue mistä oikeasti on kysymys.

        Nyt ei ollut kyse mistään puhelinluettelopalvelusta, josta voi hakea tarvitsemansa ihmisen numeron, ja jonne omien yhteystietojensa antaminen on vapaaehtoista.
        Nyt oli kyse palvelusta, josta voi hakea itselleen tuntematonta numeroa, ja jonka pääasiallinen tarkoitus on, että sinne ilmoitetaan puhelinmyyjät, huijarit ja vastaavat, jotta ihminen voi sen tiedon valossa olla soittamatta numeroon takaisin, ja muutenkin olla jatkossa vastaamatta.

        Noin niinkuin ilkivaltamielessä minäkin voisin ilmoittaa sinun numerosi (jos sen siis tietäisin) sinne vaikkapa Tori-huijarina, alusvaatekauppiaana tai minä vain.


      • Hei nyt puhutaankin muusta kuin minulla oli. Tarkoitin Soneran tarjoamaa palvelua puhelimessa. Se oli ilmainen palvelu ja oli rasittavaa löytää aamulla numeroita jotka ei sanonut mulle mitään.
        Niinpä sanoin ko.palvelun irti ja se oli sen pituinen se.

        En kässännyt että puhuitte netistä. Sorry.


    • kukasoitti

      Juuri noin se menee.
      Siitäkin vittumainen keissi, kun ei poliisikaan tiedä palvelun pitäjää tai heillä ei ainakaan
      resursseja ole.
      Tuostahan on tehty tutkintapyyntöjä ties kuinka monta kertaa.
      Kannattaa välillä olla tarkkana netissä mitä tietoja itsestä levitellään.

    • Happyhand

      Poliisi ei ala selvittää. Ei viitsi eikä osaa eikä tuosta saa valtiolle sakkotuloja. Jos osaat puhua poliisin ympäri, imartelet ja flirttaat, saatat saada apua. Vaihda numero.

    • seuraanpatilannetta

      Olisi periksiantamista tietylle pikku mulkkupäälle, että nöyränä vaihtaisin numeroani.
      Ja olen tietoinen mistä minuun kohdistuva vittuilukin johtuu mutta en ala siitä sen
      enempää kertomaan. Senkin tiedän että tuo häirikkö ilmeisesti päästään vialla.

      vittuilen mieluiten takaisin niin pitkään kunnes lopettaa kirjottelun tai jää siitä kiinni.
      Mieleni tekisi selvittää ko. tyranni ja käydä antamassa isän kädestä turpaan nenä
      poskelle ja käteen kyytipojaksi pari rullaa pirkan paskapaperia.

      mutta tiedän ettei se kannata.

      kiusaajat saa liikaa tilaa netissä.
      on oltava niitä vahvempi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8751
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2361
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe