Punahyysärit kovin huolissaan siitä

antikomu

että millä lailla "lieksan rasistit" saisi töihin, aika lutusta juu. Mutta pitäisi vaan ensin pystyä erottamaan jollain tapaa, sellainen ryhmä kuin "lieksan rasistit". Sitä ei vaan pystytä tekemään.

Toisekseen, mites on näiden punahyysärien oman työn teon laita? Veikkaan että hyvin heikkoa on, eivätköhän siellä pankolla makaile lähinnä.

Ja miksi ei punahyysärit ole lainkaan huolissaan somalien työttömyydestä, eli voivatko todistaa että onko yksikään Lieksan somali oikeissa töissä?

Mutta punahyysärien ajatusmaailma onkin täysin kieroutunut, sillä heidän mielestään tänne tulleiden muslimien ei tarvitse tehdä töitä. Heillä on oikeus elää sossun rahoilla koko ikänsä täällä(kuten moni punahyysäri tekee).

17

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vetkastikäveleviätki

      joo nämä aisaasa kaniskelevat vetkat

    • lurpslurpslurps

      Viherpunakuplassa eläminen on psyykkeelle epäterveellistä.

    • LieksanRasistit

      Sellainen ryhmä kuin Lieksan rasistit on siis tunnistettu: te kaksi, aloittaja ja tämä toinen joka kirjoittaa näitä vetkajuttuja. Sitä mietitään miten teidät saisi jonnekin hyödyllisempään toimintaan kuin vaan haukkumaan ihmisiä palstalla päivästä toiseen.

      • hyysärin-tyhmyys

        Ja että sun mielestä faktojen kertominen on rasismia? No, näin ajattelee kaltaisesi vasemmistosuvakki, juttu on vaan niin että kaikki ei ole rasismia. Teetkö muuten töitä?

        Tyhmyys loistaa siinäkin kun te pässit kuvittelette, että kaikki tänne kirjoittavat ovat lieksalaisia. Voin kertoa että en ole lieksalainen, enkä koskaan edes käynyt lieksassa. Teidän on näköjään mahdoton tajuta tällaista.


      • kaksi.rasistia

        Siis olipa lohdullista. Rasistien ryhmä on nyt tunnistettu. Heitä on vain kaksi. Hyysäreitä suojatyöpaikoissa taita olla useampi.


    • PelleHermanni11

      Punikit eivät ole muuttuneet vuosien saatossa, aina sekoilemassa. Jaetaan rahaa jota ei ole vielä edes olemassa, vaan kaikki on revitty rehellisen yrittäjän selkänahkasta.
      Kiva siinä on hyysäillä verovaroilla kaiken maailman koneinsinöörejä.

      • Teidät rasset myös niillä samoilla rahoilla "hyysätään". Mutta siitä ette varmasti valita.


      • just.joo
        Uuninpankko kirjoitti:

        Teidät rasset myös niillä samoilla rahoilla "hyysätään". Mutta siitä ette varmasti valita.

        Kerroppa että mistä syystä pidät "rasseja" aina työttöminä?

        Niin, sehän on ihan luomalla luotu harha, että nämä "rasset" olisivat aina työttömiä ja luusereita.


      • Inho-realisti
        Uuninpankko kirjoitti:

        Teidät rasset myös niillä samoilla rahoilla "hyysätään". Mutta siitä ette varmasti valita.

        Myös teidät "suvakit" taidetaan "hyysätä" veronmaksajien rahoilla, vai oletko "oikeassa työssä"? Jos olet työssä, niin missä, jos on sopivaa kysyä? Odotan vastausta.


    • ViherVesuri

      Rasistit ja työttömät vaan VOK.keihin apulaisiksi KARENSSIN UHALLA ....

    • uikun-sulka

      No ainakin tämä avaaja on töissä tällä sivulla ja pukkaa avauksia
      No mitä tulee Lieksan tai muuhun Pohjois-arjalan porukkaan, niin työnantajan kannattaa kaks kertaa miettiä palkkaamista
      minulla on porukasta todella huonot kokemukset ja nyttenkin vironpojat korjaa
      yhden " arjalaisen" aikaansaannoksia
      Mutta on todela hienoa, että tämä palsta on olemassa, aina kun minua pännii, käyn lukemassa teidän tyhmiä tarinoita

    • automattisesti

      Minäkin olen rasisti, olen työtön ja vanha eläkelläinen! Olen ollut rasistieläkkeellä jo 10 vuotta!

    • järkeä.näppiin

      Jos rasismi on sitä että on eri mieltä suvakin kanssa maahanmuutosta, olen minäkin rasisti. Päivääkän en ole työtön ollut ja kahden vuoden päästä jään eläkkeelle. Nyo käpykaartilaiset joutais kyllä ihan oikeasti palauttaa kaikko omaa maataan jälleenrakentamaan. Osaisivat siellä opettelematta oman kielensäkin. Ei tarvitsisi kotouttaa ja ennen kaikkea eivät olisi täällä suomalaisia jakamassa kahteen leiriin. Saavat velttoilullaan vielä kapinan täällä aikaiseksi. Eivät mitään hyvää.

      • liiankauanloikaroineet

        syätetävät vituihin me ei näitä kaipaa vetkutelijoita lomailijoita -näin on


      • Vkuvlugv

        Minäkin olen rasisti, koska en hyväksy haittamaahanmuuttoa.
        Työperäistä harva vastustaa.Rajoja ei tarvitse sulkea,vaan ne on otettava valvontaan,kuten suvereenille valtiolle kuuluukin.


      • jeeesss
        Vkuvlugv kirjoitti:

        Minäkin olen rasisti, koska en hyväksy haittamaahanmuuttoa.
        Työperäistä harva vastustaa.Rajoja ei tarvitse sulkea,vaan ne on otettava valvontaan,kuten suvereenille valtiolle kuuluukin.

        Samaa mieltä.


      • haittamaananjuoksijat
        Vkuvlugv kirjoitti:

        Minäkin olen rasisti, koska en hyväksy haittamaahanmuuttoa.
        Työperäistä harva vastustaa.Rajoja ei tarvitse sulkea,vaan ne on otettava valvontaan,kuten suvereenille valtiolle kuuluukin.

        Ja raakalla pitävällä tyylillä rajoilla, kaikilta näiltä haittajuoseilta sitten samaten heti puntoot pois, jos eivät täällä eväineen elä niin sitten ei -suksikkoon mihin kuuluvatkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      205
      8317
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4708
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2270
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2158
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1955
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1845
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1756
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1756
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1653
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe