Kun saa luvan vähentää 3000mg koko annos niin voiko illalla mielummin jättää 500mg pois ? lääkäri sanoi ensin päivällä mut sit totsei käy illallakin. Miten te olette tehneet?
vähennys keppraan
3
106
Vastaukset
- Keppraexx
Mulla aikanaan pudotettiin juuri tuosta 3000mg:sta nolliin Keppra ja aloitin kyllä sieltä illasta vähennyksen.
Ainahan sanotaan että omien tuntemusten mukaan ja niin neuvoisin minäkin.
Kohtaustilanteesta ja minkä takia lääke sinulta puretaan pois en tiedä, mutta jos lääkäristä ei ole tullut mitään neuvoa mihin mennessä purku pitäisi olla valmis niin suosittelisin kyllä rauhallista tahtia.
Itse muistaakseni lopetin käytön niin, että aina 500mg vähensin ja viikon menin sillä. Sitten taas seuraavalla viikolla seuraava 500mg.
Jos tuntuu että vauhti liian nopea, niin lisää vaan sitten joko aamuun tai iltaan ja odottelee rauhassa kehon tottumista vähennyksiin. Itsekin jouduin annoksen ollessa 1 2 odottelemaan sen pari viikkoa enemmän, ennen kuin uskalsin lähteä taas laskemaan.- rouvaskainen
Kiitos kun vastasit. Olen ollut nyt kuusi vuotta ilman kohtauksia. Alkoi 2007 kohtaukset. Ei löytynyt epilepsiaa kuvauksista ja itse yhdistin kohtauksen vaihdevuosiin. Sitä ei lääkärikään poissulkenut. Mutta kohtauksia tuli kunnes keppra oli tuo 3000mg . Väsymys seurana siksi pyysin vähentämään ainakin hiukan ja nyt sain luvan. Antoi vielä 4 viikon päästä luvan toinen 500mg pois mutta mietin itse mitä teen. Saanko kysyä miksi sinulla purettiin nolliin?
- salleeni
Jos mahdollista, niin vähennä 250mg illasta ja 250mg aamusta. Jos ei ole sopivaa lääkevahvuutta, pyydä resepti tuolle vahvuudelle. Perusteluna, etenkin, jos aiemmin olet ottanut tasavahvat annokset illalla ja aamulla. Välttämättä kaikki eivät ole herkkiä eri suuruiselle annokselle, mutta tiedän, että voi olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569