Moi! Oon siis 13-vuotias koht 14-vuotias poika ja haluisin treenaa vatsaa . Ois kiva jos kertoisitte jotain vinkkejä vatsan treenaamiseen. Haluisin myös tietää et onko terveellistä nostaa painoja nuorena? Oon kuullul et pysäyttää pituuskasvunja mikä sen pysähtymisen sit aiheuttaa. Oon 175cm pitkä ja painoo 63-66.
kiitos vastauksista jo etukäteen
treenivinkkejä
poika13w
3
216
Vastaukset
- temppuilija
Pituus ja paino sinulla on ainakin kohdallaan joten en näe mitään estettä treenaamiselle sen suhteen.
Googleta tai YouTubeta "training abs".
Ja niin kuin tuossa jo sanottiin, pituuden ja painon suhteen sinulla ei pitäisi olla huolen häivää.
Muista myös levätä ja syödä monipuolisesti.- tuhmakisu6969
muista myös tunkea painoja perseeseen auttaa tulevaisuudessa jos joudut vankilaan ja pudotat jotai nii tiiät jo valmiix että anaalisi on loysä niin ei satu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2226404- 1711725
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661517- 701084
- 1051000
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6937Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte125882Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy202867- 100826
En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66789